Plaćanje cestarine bez zaustavljanja? Stručnjaci su podijeljeni: Cijene treba modelirati
Podijeljena mišljenja prometnih stručnjaka o predloženom novom sustavu naplate cestarina.
Komentari 94
Vinjete su najbolje da se zaštite domaći vozači ( u prosjeku plaćaju manje cestarine) pjaca privredna aktivnost i da se sve vise ljudi vozi autocestama zbog čega su i napravljene!
Prometni "stručnjak" Željko Marušić - za krepat od smijeha!
Vinjete su zakon, korise ih svi. Da nisu pokrali lovu na gradnji autocesta mogli smo se vozit besplatno
Pola milijarde za uvođenje sustava ?!?!?! (Tu slijedi ona psovka zbog koje bi vjerojatno popio žuti karton.)
Godišnja vinjeta 120 eura,mjesečna vinjeta 40 i vinjeta na 7 dana 15 eura za osobna vozila,pa da vidi prometa i zarade.
VINJTE! O VI KOJI IMATE OCI A NEVIDITE... Uvedite vinjete i vidjet cete BDP bu rastal 3% mjesecno... auroceste su krvotok drzave gdje krvv treba slobodno kolat... razvijene drzave imaju besplatan ili vinjete..spanjolska je dtzava u krizi pa nam sole pamet...Vinjeta je startno najjeftinija a najefikasnija...pustimo krv (aute) cestama..i oslobodimo zarobljenu energiju...
Cijene treba spustiti. Od Zagreba do Splita 1 smjer skoro 200 kn. Pa jeste vi normalni. Idem svojim autom, svojim gorivom, na svojim gumama, autom za koji sam sam platio sve poreze, prireze i ostale harače. Iza mene neće ostati nikakva šteta na asfaltu. I još sam potrošio dosta više svog goriva. Za što ću onda platiti 200 kn prolaz?
500 milijuna kn za šta? Za već postojeći sustav koji funkcionira? ENC je DRSC ... ENC je samo ime elektroničke naplate u Hrvatskoj, to je pravi DSRC sustav - dakle plaćati ćemo uvođenje nečeg što već imamo? 500 MILIJUNA KNA KN !!!!!?!?! I održavanje 60 MILIJUNA ?!? Pa koliko sada košta održavanje sustava naplate, vjerojatno 5 Milijuna, pa nek se i to udeseterostruči, ima se može se....
Tisucu puta smo pokazali da sve radimo pogrijesno, cemu opet mudrovanje.. Ako su na zapadu svima dobre vinjete zasto nama nisu??
Tri "stručnjaka" četiri različita mišljenja 'ebali mamu svoju .....
Sustav naplate cestarine kakav je danas u HAC-u imaju Italija i Francuska, 100 % isto, samo što Talijani imaju brži ENC (tellepas), i samo to mi moramo isto napraviti, učiniti da što više ljudi ima ENC, na manje naplate postaviti automate i problem rješen, odmah to znači manje blagajnika i troškovi značajno padaju. Gužve će u sezoni uvijek biti, kao i u cijeloj Europi, tko nema ENC neka čeka! To je najjeftinije i najbrže rješenje, jer sada se ponovno zaduživati nema smisla!
Nepravedna je besplatna vožnja na zagrebačkoj obilaznici? Naravno, kao i besplatno udsianje zraka. Nemam riječi....
Godišnje potrošim do 100kn na cestarinu, a da su pametni od mene bi izvukli 2.000kn godišnje. Vozio bih se autocestom, te brže i odmorniji bih dolazio na posao. Umjesto da nam oko autoceste cvate gospodarstvo, nama (stanovništvu)autocesta samo čini štetu. Ulaz/Izlaz treba postojati za svako selo uz autocestu, tek tada ćemo moći govoriti da su naše..
Prometni strucnjak Zeljko Marusic.... visestruko je vec dokazao svoju 'strucnost' sa svojim 'strucnim' analizama. Bljuv..
Mi hrvati još ne shvaćamo da svaka donijeta mjera treba treba pomagati razvoju poduzetništva, inače PDV(porez od građana) nikad neće biti kao u normalnim državama. Napomena: nisam poduzetnik.
samo smanjiti drastično godišnje karte ( po mogućnosti vinjete ) i to je to.
Svejedno koji sustav,biti će najskuplji u Europi!!!!😎🤔 Banda lopovska balkanska..
Slovenac se vozi čitavu godinu po autocestama u Sloveniji za 800 kuna. Ja odem 2 puta u Split i nazad platim skoro 800 kuna. Zašto ??
A kako bi se ubirala cestarina? Prilikom tehničkog pregleda, jednom godišnje? Je li to bolje nego plaćati nakon svake vožnje? I kako bi vozači kontrolirali koliko su stvarno dužni, pogotovo ako bi bila jedna cijena ljeti a druga zimi? Opett muljaža? Vinjeta će još dugo biti najbolje rješenje.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Savjetnici iz španjolske tvrtke su napravili studiju i predložili da potrošimo 500 mil kuna kako bi uveli novi sustav naplate i još godišnje 60 mil kuna za održavanje tog sustava... Razlog uvođenja tog sustava bi bilo izbjegavanje gužvi u 3 vikenda godišnje,dok bi ostatak godine te ceste zjapile prazne kao i do sada, jer su preskupe. Pa ovo više nije ni smješno.