O tome da se nastavnici žale da ih roditelji učenika izlažu pritiscima i nasilju čuje se već godinama. U nedavno objavljenom istraživanju dviju znanstvenica s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta i jedne stručne suradnice osnovne škole u Svetoj Nedelji izneseni su brojevi koji usprkos tome zapanjuju: u samo jednoj godini 15% nastavnika doživjelo je da ih roditelji vrijeđaju, 9% je oklevetano, a 6% bilo je izloženo zastrašivanju. Gotovo polovinu nastavnika učenici su tijekom staža izvrijeđali, a o 37% njih širili su lažne glasine. Svaki šesti nastavnik bio je izložen izrugivanju i vrijeđanju zbog osobnih obilježja, vjere ili nacionalnosti, a isto toliko doživjelo je prijetnje fizičkim nasiljem. Četiri posto doživjelo je prijetnje čak s uporabom oružja. Psihičke posljedice zbog svega toga uključuju bolovanje, umor, depresiju i niz negativnih osjećaja koji sigurno ne pridonose boljem radu nastavnika.
Obrazovni sustav je neefikasan, nastavnici frustrirani, učenici izloženi stresu...
Plagijati, nerad i korupcija sve se češće vežu uz akademsku zajednicu, i to često uz njezine vrhove. No nije li sve to ionako samo dio jednako korumpiranog društva
Komentara 4
Promjene u nastavnom procesu do sada su skupo koštale, nisu ništa dobra donijele učiteljima, roditeljima i učenicima. Uvijek se samo pojačava stres, izmišljaju se beskorisna maltretiranja i svima je teže. Jadna današnja djeca, treba to sve preživjeti i ostati zdrav i normalan.
Nije problem u prenošenju znanja već je problem u upijačima znanja.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Problem je što se ne radi nikakva selekcija kod zaposljavanja nastavnika Tko jednom uđe u školu, siguran je do mirovine. Svi znamo da u sustavu ima ljufi s kupljenim diplomama, nesposobnih, lijenih. Ima ih i za svaku pohvalu. Nigdje nee piše kakva je sudbina onij otkrivemih s kupljenim diplomama koji su nili u sustavu obrazovanja i koji su otkriveni prije nekoliko godina.