Obrazovni sustav je neefikasan, nastavnici frustrirani, učenici izloženi stresu...
Plagijati, nerad i korupcija sve se češće vežu uz akademsku zajednicu, i to često uz njezine vrhove. No nije li sve to ionako samo dio jednako korumpiranog društva
Komentari 4
Promjene u nastavnom procesu do sada su skupo koštale, nisu ništa dobra donijele učiteljima, roditeljima i učenicima. Uvijek se samo pojačava stres, izmišljaju se beskorisna maltretiranja i svima je teže. Jadna današnja djeca, treba to sve preživjeti i ostati zdrav i normalan.
Nije problem u prenošenju znanja već je problem u upijačima znanja.
Iz iskustva znamo da nisu svi omiljeni nastavnici. Bilo ih je koji su vikali, lupali dnevnicima, gađali kredama učenike, a u osnovnoj se stajalo u kutu, javno sramočenje, koje je danas zabranjeno djelo, tak oda nisam siguran da je evolucija nastavničkog ponašanja napredovala, nego bi rekao da kao i nekada i danas nisu svi za taj poziv, ne znaju svi prenjeti znanje i zainteresirati djecu, nisu svi Korado Korlević.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Problem je što se ne radi nikakva selekcija kod zaposljavanja nastavnika Tko jednom uđe u školu, siguran je do mirovine. Svi znamo da u sustavu ima ljufi s kupljenim diplomama, nesposobnih, lijenih. Ima ih i za svaku pohvalu. Nigdje nee piše kakva je sudbina onij otkrivemih s kupljenim diplomama koji su nili u sustavu obrazovanja i koji su otkriveni prije nekoliko godina.