Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 54
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
sjednica vlade
Povratak na članak

'Nemamo novca za pelješki most, no spojit ćemo Hrvatsku!'

Ministar Siniša Hajdaš Dončić ponovio je da će Hrvatska graditi pelješki most ne uspije li se dogovoriti s Bosnom i Hercegovinom o gradnji koridora kroz Neum. Danas je dodao kako bi novi most mogao biti jeftiniji oko 30 posto.

Komentari 376

PN
premda_nije
14:25 19.07.2012.

19.07.2012. u 14:21h AlanFord je napisao/la: To što ste vi zaspljepljeni političkom propagandom da ne vidite dalje od nosa, ja vam ne mogu pomoći. Inaće, naravno da pišem o onom što znam, i s čim se bavim. I što me interesira. To je valjda razumljivo samo po sebi. Vi ne pišete o politici, već vi samo politizirate sa stereotipima koji postoje u državi. A to samo po sebi nisu nikakvi kvalitetni osvrti vrijedni spomena. I opet ste u odgovoru pogriješili o čem se prića. Ne znam ima li smisla uopće tu temu otvarati, jer me politikanstvo ne zanima. -------- Moram vam samo reći da se prema vašim prosudbama i ovo što vi pišete naziva najobičnijim politikanstvom, htjeli vi to sebi priznati ili ne! Štoviše, ne znam radite li to iz neznanja ili baš iz pobuda da mutite vodu!

VL
LI
Libela
14:26 19.07.2012.

premda_nije Slovenska ambicija prema "Trst je naš" nerealna je, jer nisu nikad nadišli 17% stanovništva grada. Istina je da su okolo slovenska sela, ali isto tako da je Slovenija izašla na more s nizom atraktivnih neslovenskih gradova, od Pirana do Kopra. Smiješne su ambicije za prekrajanjem granica nakon više od pedeset godina, a koje nisu utemeljene ni etnički ni povijesno. Evidentna je nezrelost slovenske nacije i kopiranje srbomanskih mitova. Zašto bismo mi to trpili, nebuloze tipa "piranski zaljev je POVIJESNO slovenski", i svo njegovo more je dio Slovenije, jer je piranski patrolni čamac tamo brodio 25.6.1991.. Takvo što ne postoji nigdje u svijetu i zorni je pokazatelj da su Slovenci novopridošli na moru.

VL
CR
crocro
14:27 19.07.2012.

Jadrija, Kada bi on bio pravi Kekec kojeg ja poštujem, vi ne bi s njim polemizirali. Jer pravi Kekeci komentiraju na portalima u svojoj deželi. On je čvrsto povezan s Balkanom, umom tijelom i dušom. I rodbinskim vezama.

VL
FU
funkipuppi
14:27 19.07.2012.

Evo sad idem pisat Obami. Kad Hrvati mogu imati spojenu Hrvatsku onda Amerikanci moraju napraviti most do Aljaske jer sto bi oni bili gori od Hrvata.

VL
JA
Jadrija
14:27 19.07.2012.

Janez, onako kako Vam je EU opalila pljusku za "otpisane" tako će Vam i za banku i za Savudriju. Saćekaj, ne raduj se, zec je još u šumi! Samo pripremite lovu da si pokrijete trošak.

VL
OB
-obrisani-
14:28 19.07.2012.

19.07.2012. u 14:17h Libela je napisao/la: Tuđman i Sanader bili su pravi vođe. To što su onemogućavali slovenski Drang nach Suden, iliti bezvojnu kopiju velikosrpskog iredentizma to nije naš problem nego slovenski. Tuđman i Sanader su bili pravi vođe kaoao i naš Janša, Kučan ili Jelinčić..pravi vođe za zbrinjavanje, snabdjevanje i bogačenje svojih familija i prijatelja..Slovenski Drang nach Suden ne postoji i to je baš pravi balkanski mit i bajka..pa mi nismo sposobni svoje slovenske lopove kontrolirati a da se uz malecki broj guramo na balkan ?? Ma kakvi, slabo poznaješ nas Slovence, našu kulturu i razmišljanje..Naša zastava je avto a naše domoljublje ne prelazi kuče i vrta...sve ostalo su balkanska isprika za lopovluk..

VL
AL
AlanFord
14:29 19.07.2012.

19.07.2012. u 14:25h premda_nije je napisao/la: ____ S obzirom da ti pišeš i baviš se isključivo time jeli netko hrvatski ili nehvratski, jeli Eu tada EZ 91 godine piškila ili kakila, jasno je tko se bavi obićnim politikanstvom. Isto takoko na neka od konkretnih pitanja u vezi most, nisam dobio odgovora. Ljudima to očito nije bitno.

VL
JA
Jadrija
14:30 19.07.2012.

crocro01 je napisao/la: Jadrija, Kada bi on bio pravi Kekec kojeg ja poštujem, vi ne bi s njim polemizirali. Jer pravi Kekeci komentiraju na portalima u svojoj deželi. On je čvrsto povezan s Balkanom, umom tijelom i dušom. I rodbinskim vezama. ________________________________________________ Slažem se. Meni ne bi palo napamet da se...... na nekom Slovenskom ili Srpskom portalu. Ko ih je........ Al, što ćeš, koji put ih moraš podsjetiti da su gori lopovi od Srba!

VL
LI
Libela
14:34 19.07.2012.

castrum - Nema tu nikakvih stereotipa. TOČNO sam napisao. U gradu Piranu Slovenaca praktički nije bilo prije sto godina. Bilo je u unutrašnjosti...a kod solana na prste ruke. NEMA govori o nikakvoj povijesnoj slovenskosti zaljeva. Slovenskohrvatsko azgraničenje je bilo nakon II svjetskog rata, pa je tome i poslužio jedini relevantni popis, a to je onaj od 1.X 1945.. Bilo je skoro SEDAM PUTA više Hrvata nego Slovenaca u Savudriji tad. Znamo da su Istrijani pomalo šetebandijere...pa su se cijela sela duž slovenskohrvatske granice u istri od popisa do popisa znala drugačije izjašnjavati. Pomutnju je izazivalo to što su popisivači popisivali pitajući na talijanskom jeziku, a rubrika "slavo", kako se veliki broj tada deklarirao nije postojala...jer takav Fremdsprache ne postoji pa su često upisivali najsličnije, "sloveno".

VL
PN
premda_nije
14:37 19.07.2012.

19.07.2012. u 14:23h Janez-Nevini je napisao/la: EU arbitražni sud če to riješiti kao i Piranski zaljev..neće više biti repova ili razloga za sumnje i interpretacije..što se mene tiče stvar je jasna, onaj susjed koji uz 100 hektara jabuka želi uz Boga i domoljublje maznuti mojih 15 jabuka na granici možda je "Pravi" na balkanu ali za mene nikada..zar je bio puzanac pred EU vratima potreban ? Znam da je koristio Tuđmanu i Sanaderu da se obogate ali običnom HR puku je nanijeo sramotu i štetu.. ------- reci, zašto vaši ne pokušaju tako isto na nekom arbitražnom sudu dobiti nešto što je bilo samo vaše - slovensko?! Recimo mjesta i gradove Zgonik, Brišče, Salež, Repnič, Prapotno, Devin-Nabrežina, Zagraj, Foljan-Sredipolje i Tržič?!

VL
PN
premda_nije
14:40 19.07.2012.

19.07.2012. u 14:26h Libela je napisao/la: premda_nije Slovenska ambicija prema "Trst je naš" nerealna je, jer nisu nikad nadišli 17% stanovništva grada. Istina je da su okolo slovenska sela, ali isto tako da je Slovenija izašla na more s nizom atraktivnih neslovenskih gradova, od Pirana do Kopra. Smiješne su ambicije za prekrajanjem granica nakon više od pedeset godina, a koje nisu utemeljene ni etnički ni povijesno. Evidentna je nezrelost slovenske nacije i kopiranje srbomanskih mitova. Zašto bismo mi to trpili, nebuloze tipa "piranski zaljev je POVIJESNO slovenski", i svo njegovo more je dio Slovenije, jer je piranski patrolni čamac tamo brodio 25.6.1991.. Takvo što ne postoji nigdje u svijetu i zorni je pokazatelj da su Slovenci novopridošli na moru. ----- Pusti ti to, nisu niti Talijani bili većina tamo! Ova sva pobrojana mjesta Zgonik, Brišče, Salež, Repnič, Prapotno, Devin-Nabrežina, Zagraj, Foljan-Sredipolje i Trži povijesno i etnički su pripadala Slovencima. No naravno "nemaju muda" zucniti ništa Talijanima jer su im i oni "snaga u sjeni" koja stoji za njihovim pretenzijama nad našom Istrom! Međutim, tko s đavolom tikve sadi...

VL
LI
Libela
14:40 19.07.2012.

Slovenija vodi neobjavljeni specrat s Hrvatskom. U sklopu njega je srušen Sanader, kaom glavna brana slovenskom izlasku na otvoreno more i podmorska dobra pred istarskom obalom.

VL
CA
CastrumFF
14:41 19.07.2012.

@libela Jesi pogledao kopiju popisa AU iz godine 1910? Slao sam ti link, pogledaj. Vidjet ćčeš, da NEMA rubrike "SLAVO" jer to je Italijanska riječ, a popis su radili Austrijanci! Imaš rubrike: Njemci, Italijani, Slovenci, SrboHrvati i ostali . Zaštoo ne pogledaš prije nego komentiraš? I da, u pravu si. Godine 1945 u Savudriji skoro nije bilo ljudi, koji se deklariraju za Slovence. A godine 1910 bilo ih 10% stanovništva. Čudno? jako čudno, ne čini ti se? Gdje su ti ljudi nestali? Agresivna asimilacija možda....ne znam. Ali znam, da sa prirodnim zakonitostima to je absolutno nemoguče.

VL
Avatar oto1
oto1
14:42 19.07.2012.

Ja nisam neki financijski strucnjak, ali kako bi bilo da mi uzmemo kredit za gradnju mosta, a gradnja ce ionako trajati nesto oko 3.godine, a tkoce onda otplacivati taj kredit vidjecemo, most nam nemoze vise nitko uzeti, -a koja i kkva vlada ce onda brinuti o dugovima bas nas briga.

VL
LI
Libela
14:45 19.07.2012.

castrum Jedino relevantno je da je Trst bio talijanski grad, a okolna sela slovenska. Današnja slovenska obala kompenzacija je za to, i to odlična kompenzacija. Ali nije vam dosta. Vi bi još, samo zato što Hrvatska ima dugu obalu, i slabija je od Italije, kojoj se ne usudite tražiti išta.

VL
OB
-obrisani-
14:45 19.07.2012.

Drugovi su nelegalno postavili mladog Novokmeta za direktora HRT Po zakonu je trebao imati najmanje 10 godina iskustva na rukovodecem radnom mjestu a partiski postavljeni mldac ima samo 3 godine iskustva. Drugovi iz kukuriku kokosinjca se ne drze zakona a traze da se drugi u zemlji drze

VL
KE
keating14
14:45 19.07.2012.

19.07.2012. u 13:55h lijekzabudale je napisao/la: EUJanez Balkan čaki u u našoj Sloveniji..da ne krepam od smijeha ..70% slovenske populacije čine Bosanci. ............................................ apsurd, što je to apsurd? da u EU prvo ulaze djeca iz slovenije pa tek onda njihovivi roditelji iz bosne ;)

VL
LI
Libela
14:51 19.07.2012.

castrum - Ja nigdje nisam tvrdio da JE postojala rubrika "slavo". Naprotiv, zbog nepostojanje te rubrike mnogi su upisani kao "sloveno", a da to nisu bili, naprosto jer je najsličnije ime. Mnogi Istrijani su kako vjetar puše, promjenjive nacionalne pripadnosti, posebice u tom graničnom području. Recimo u Kaštelu je 1910.bila apsolutna talijanska većina, a 1945.hrvatska. Nije tu bilo nikakvog doseljavanja, u tih par mjeseci partizanske vlasti, nego su se jednostavno tako izjašnjavali, kakav je bio trend. Ja mogu razumjeti romantičnu vezanost za pojam Savudrija, svjetionik, i tih 66 Slovenaca (koji nisu isčezli, jer ih je cca toliko bilo i 1945.), ali se protivim sadašnjem prekrajanju granica, i ambiciji prema slovenskosti kompletnog akvatorija zaljeva, jer takvo što ne postoji nigdje u svijetu...da kad zakoračiš u more si u drugoj državi.

VL
CA
CastrumFF
14:53 19.07.2012.

@libela Opet moram da te popravim. Relevantno je to, da je Trst u glavno bio Austrijski grad! A najvažnije je to, da su do pojave fašizma u Italiji, svi narodi koji su živjeli u Trstu i okolini ( Italijani, Njemci, Slovenci, Hrvati Srbi...) živjeli u SLOGI i međusobnom poštivanju. Fašizam je počeo sa asimilacijom ( čitaj - likvidacijom) svega što je mirisalo na Slavenstvo ( Slovenci, Hrvati i Srbi). Tada su Slovenci, Hrvati i Srbi udružili snage u očuvanju svog položaja u Trstu i okolini. A fraza "TRST JE NAŠ" je jednostavno slovenski odgovor na fašizam i ništa drugo!

VL
OB
-obrisani-
14:54 19.07.2012.

mislim da političari nemaju kaj kome obećavati toliko su isprustituirali obećanja, da im niti njihove obitelji više ne vjeruju

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.