Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 201
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
sjednica vlade
Povratak na članak

'Nemamo novca za pelješki most, no spojit ćemo Hrvatsku!'

Ministar Siniša Hajdaš Dončić ponovio je da će Hrvatska graditi pelješki most ne uspije li se dogovoriti s Bosnom i Hercegovinom o gradnji koridora kroz Neum. Danas je dodao kako bi novi most mogao biti jeftiniji oko 30 posto.

Komentari 376

PN
premda_nije
13:25 19.07.2012.

19.07.2012. u 13:23h AlanFord je napisao/la: Dakako da se u željeznice mora ulagati. Posebice ako želimo pričati o iole nekom gospodarstvu. Ako most izgradi eu, kao što gradi prugu, kao što je i financiran remont pruge vinkovci-tovarnik, nema nikakvih problema. Neka grade. ------ Misliš "pomoći će nam ona ista filantropska EU koja je uspostavila mir 1991. u HR i oslobodila okupirane djelove našeg teritorija"?!

VL
AL
AlanFord
13:26 19.07.2012.

Misliš "pomoći će nam ona ista filantropska EU koja je uspostavila mir 1991. u HR i oslobodila okupirane djelove našeg teritorija"?! ______ Meni na kalendaru danas piše 2012 godina, a ne 1991. Ajde, odrasti. Previše živite u prošlosti. Zato namm i nepovratno odlazi budućnost.

VL
JA
Jadrija
13:28 19.07.2012.

Janez-Nevini je napisao/la: 19.07.2012. u 13:23h Libela je napisao/la: Janez-Nevini Grado je grad preko puta hrvatske obale. http://en.wikipedia.org/wiki/Grado,_Friuli-Venezia_Giulia Hvala na informaciji..baš sam se blamirao ali o tome pojma nisam imao.. _____________________________________________________ Janez! Koliko morate vratiti "otpisanima"? Jel ono 500 milil EUR! Aj vrati....ha...ha...ha

VL
LI
Libela
13:29 19.07.2012.

mikrogrizly - Komadina je izbačen iz sedla jer se nije uklapao među divlje ili pokvarene. Žuta Lokva JE ključna za hrvatski turizam, koji je još zasnovana na staromodnoj premisi dolaska na more autom. Znači voziš od Hamburga, Milana, dođeš do Rijeke, i onda si nigdje. Moraš se penjat praktički do Zagreba, da bi se po lojtrici onda vraćao moru 2 sata kasnije. Ovi misle i dalje ubirati lovu za autoceste a ne graditi praktički ništa, osim marginalne veze Ploča i granice s Hercegovinom, i tamo neku dioničicu u Slavoniji. Odustali su od Siska, Podravskog ipsilona, Žute Lokve, svega, pa naravno i "hadezeovske prćije" Pelješkog mosta.

VL
PN
premda_nije
13:29 19.07.2012.

19.07.2012. u 13:26h AlanFord je napisao/la: Misliš "pomoći će nam ona ista filantropska EU koja je uspostavila mir 1991. u HR i oslobodila okupirane djelove našeg teritorija"?! ______ Meni na kalendaru danas piše 2012 godina, a ne 1991. Ajde, odrasti.. Previše živite u prošlosti. Zato nam i nepovratno odlazi budućnost. ---------- Imaš pravo, 1991. je bilo u Hrvatskoj skroz drukčije nego 1945., nego 1941. nego 1918. Europa je uvijek brinula za naše interese, no mi smo Hrvati bili glupavi i išli u Jugu, umijesto da smo "prema željama i ljubavi" Europe još 1918. osnovali neovisnu Hrvatsku. Da, da, imaš pravo, na kalendaru špiše 2012-ta...

VL
Avatar AlenkaBratušek
AlenkaBratušek
13:30 19.07.2012.

EUJanez Tu ti moram dati za pravo da te ne razumijem ali se ujedno i tješim spoznajom da normalni ljudi imbecile kao što si ti teško shvačaju! Zahvali se Adminu koji zbog nepismenosti ne poznaje pravila komentiranja što i dalje sreš na portalu!

VL
AL
AlanFord
13:31 19.07.2012.

19.07.2012. u 13:29h premda_nije je napisao/la: _____ Što me zaista zanima kao lanjski snjeg. Političko motivirani tekstovi koji nemaju veze s temom.

VL
LI
Libela
13:33 19.07.2012.

Priča o ulaganju u željeznicu uz otpuštanje 2.500 ljudi koji hrane još toliko demagogija je čista. Skoro svu infrastrukturu koju imamo ostavila nam je Austro-Ugarska. To dobro funkcionira u ravnoj Panoniji, ali u planinskojužnom dijelu Hrvatske je ili nema ili je kaos, kao nekidan u Perušiću. Konfiguracija terena i mentalitet je drugi. Zašto nitko ne govori o obnovi pruga, recimo Dubrovnik-Metković?

VL
OB
-obrisani-
13:34 19.07.2012.

19.07.2012. u 13:22h mikrogrizzly je napisao/la: Znači, ako je neki kraj esdipijevska tradicionalna glasačka baza, onda može i višestruko biti prometno povezan i ne žali se novca. .................. baš si našao primjer. moj sisak nije mogao desetljeće dobiti autocestu sasa zagrebom iako se radi o autocesti koja bi se nabrže od svih otplatila ali je zato kalmeta u zadru pravio čuda poput kalmetine. znaš zašto? zato što je ovdje u žuopaniji neadezenjarska vlast pa je adeze kažnjavao građane zbog krivog glasanja.

VL
AL
AlanFord
13:34 19.07.2012.

19.07.2012. u 13:33h Libela je napisao/la: Priča o ulaganju u željeznicu uz otpuštanje 2.500 ljudi koji hrane još toliko demagogija je čista. _____ Što samo pokazuje da nemate niti 0,001% potrebnih znanja. I ova zemlja bi napred, s takvim mudracima hahaha.

VL
PN
premda_nije
13:35 19.07.2012.

19.07.2012. u 13:31h AlanFord je napisao/la: 19.07.2012. u 13:29h premda_nije je napisao/la: _____ Što me zaista zanima kao lanjski snjeg. Političko motivirani tekstovi koji nemaju veze s temom. """"""""""""" Ti si kao neki genijalac koji misli da je ovo čistoto ekonomsko pitanje, a ne političko?! Zašto onda pišeš neka gradi EU?! Ne kužiš ili se samo praviš bedast kako je sve oko mosta pitanje politike?! Pa i ova izgubljena vlast sada zbog politike se ponovno okreće mogućnosti gradnje mosta. Žalosni je što su je na to primorale okolnosti, a ne želja za nacionalnim interesom!

VL
OB
-obrisani-
13:36 19.07.2012.

Najčvršća veza juga rvacke, bit će veza YU - regiona - eYU asocijacija bez granica... na tome crveni intenzivno rade....

VL
LI
Libela
13:36 19.07.2012.

Mene zanima kako bi se odnosila Slovenija prema Neumu da je na mjestu Hrvatske. Naime, Veli i Mali Škoj pred hercegovačkom obalom katastarski su hrvatski, hrvatskih vlasnika stoljećima. U Neumu žive Hrvati. I sad se priča o mostu da ili o mostu ne, a ne priča se o tome zašto bi uopće Neum bio izvan Hrvatske, ako to nije bio pod Kraljevinom SHS, Kraljevinom Jugoslavijom i pod NDH...dakle u kompletnom razdoblju do Titove nove Jugoslavije 1918.-1944.

VL
Avatar cetina
cetina
13:37 19.07.2012.

Vlada koja radi protiv svoje drzave je izdajnicka Vlada.Svi vi koji donosite odluke a nisu za korist Hrvatske samo se pitajte sto ce vam se dogoditi kad nebudete vise zasticeni kao licki medvjedi.

VL
PR
promill
13:38 19.07.2012.

Samo muljaju... Valjda ćemo ih najesen uspjeti otjerati s vlasti!

VL
AL
AlanFord
13:39 19.07.2012.

19.07.2012. u 13:35h premda_nije je napisao/la: _____ Potpuno ne razumijete temu. Pročitao sam ranije vaše poptuno promašene komentare, no to je kod nas već toliki sterotip da ga nemam namjere komentirati. A i iskreno me ne zanima. Zanima me jedinoo kako će se u ovoj zemlji vratiti gospodarstvo, investirati, zapošljavati itd. Političko motivirani tekstove, jedne ili druge strane, potpuno svejedno me ne zanimaju.

VL
OB
-obrisani-
13:39 19.07.2012.

19.07.2012. u 13:25h KING OF THE SMASHED HEADS je napisao/la: janez...You should totally challenge one of your trolls and rival bloggers to a fight. Prošli put sam osjetio da je uz Boga i domoljublje upotreba egleskog jezika u balkanskim zavićajimaa zabranjena..dakle, no comment or you are "A True Croat"

VL
LI
Libela
13:40 19.07.2012.

Kad netko etiketira ovu vlast kao nenarodnu onda su uvrijeđeni. Međutim kad oni vampirski cijede narod, onda je izgovor kriza. Kad kinje narod Dubrovačke Republike negradnjom mosta onda im muljaju s nekakvim mutnim alternativama.

VL
LI
Libela
13:43 19.07.2012.

Dragi Janez , Balkan označava područje europske Turske 1808. godine, kad ga je autor termina, njemački geograf August Zeune izmislio. Nijedan dio današnje Hrvatske nije bio tada pod Turcima, nego pod Napoleonom odnosno Austrijancima, baš kao i vi.

VL
KO
kompa
14:15 19.07.2012.

što li facebook prosvjednici kažu na ovo ,hoće li ići MIlanoviću i Jovanoviću pod prozor???

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.