Ne daju da se hrvatski elektromobil proizvodi u Hrvatskoj
Pregovara se s Opelom i Peugeotom te još četiri velika proizvođača, a još su dva na popisu za razgovore o serijskoj proizvodnji ljupkog autića na struju.
Komentari 48
S ovim autom je isplivalo /po stoti puta/ da nemamo niti jednu respektabilnu banku u našem vlasništvu koja bi štitila naše interese i projekte. Pa koji su to debili na vlasti sve dali strancima. Ili možda oni nisu debili...nego mi koji ih upoorno biramo, a nažalost nemamo niti alternativu. I istog razloga je i propao \"posao stoljeća\" sa Cr.Gorom.
Ovo bi trebao biti posao za Vladina tijela. Čist i jednostavan. Vlada mora poduprijeti ovu ideju, neka to bude i neka svjetska marka automobila ali to mora biti u Hrvatskoj. Osim toga imamo mi i tvornicu akumulatora pa i tuu treba vidjeti što je potrebno da se razviju itd. itd. Dobro reče leteći, treba provjeriti što kažu kinezi.
Rvati kaj se sekirate autić bi kupovali ekologijski osvešteni ljudi a ti zasigurno nisu iz Hercegovine i sa radnićkom plačom! Prvi električni automobil serijski će se vjerovatno proizvoditi u Sloveniji u Novome mestu.
25k eura, za tu lovu ipak bi se radije vozio po starinski u nekom BMW-u :(
@ shq_ctrl odličan komentar
A tko im to ne da? Nitko im ne brani samo trebaju naci budale koji ce to financirati. Pitanje za zelene: kako elektricni automobili griju unutrasnjost kabine zimi? Mesicevim antifasizmom?
Eto, svedoci smo rađanja još jedne urbane legende. Čovek Hrvat, pametan i pošten kako to samo jedan Hrvat može da bude, izumio auto na seno, ali dušmani ne dadoše da ga proizvodi u Hrvatskoj! (muzička kulisa za ovu melodramu: aj ši, aj ša, konja jaše subaša)
Naslov je burleska (quote: Hrvatskom el. automobilu ne daju da se proizvodi u HR???). No, pustimo formu i pozabavimo se stanjem hrv. industrije nakon rata. Od Zagreba, koji je bio neprikosnoveni br. 1 industrijski centar SFRJ i gdje je radilo niz tvrtki koje su lakoćom izvozile po cijelom svijetu (Prvomajska, Jedinstvo i dr.) spali smo na prehrambenu industriju, a zadnja perjanica teh. napretka je Končar koji samo zahvaljujući subvencijama grada ipak proizvodi niskopodni tramvaj koji je za trenutno stanje ind. proizvodnje u RH ipak zapanjujuće napredan proizvod, zar ne? I onda se čudom ne možemo načuditi što RH nema ni kapaciteta niti volje u administraciji da se podupre neki projekt koji je trenutno avangarda... Magistri znanosti iz karlovačke \"Jugoturbine\" prodavali niz godina hulahopke na tržnici u Karlovcu. Tko još tako tjera stručnjake od sebe kao zla hrvatska mati (maćeha) i tko je ponosan što je dezindustrijalizirao državu i razjurio velike soc. gigante skupa s pripadajućim kadrovima? I dajte mi nabrojite jedan hrv. proizvod osim broda i spomenutog tramvaja, a da ima preko 10 tisuća pozicija u sebi...
Proizvodnja je unistena zahvaljujuci Turizmu.Svi smo bili puni nade i mislili smo da ce turisti samo slati novac ,da nece ni dolaziti ,a mi cemo se suncati i provoditi u njihovo ime,kako se oni ne bi isrpljivali putujuci,to bi mi ko biva radili dobrovoljno za njih.
Valja vjerovati kako će čovjek koji je imao dovoljno hrabrosti, odvažnosti, sposobnosti za napraviti električni automobil, imati dovoljno mudrosti da projekt izgura do kraja. Teško je vjerovati da će uz ovu kukavičku Vladu napraviti išta u Hrvatskoj. Preostaje mu samoo proizvodnja pod nekom drugom markom.
Nemojte ljudi da je opet vlada kriva. Jaca mora izabrati novi bros. Nisu to male muke...
Nece ici ni lako ni jednostavno, I sam sam iskusio igre velikih igraca, napravio proizvod i nultu seriju izfinanciraom a za dalje nikako nisam mogao, ono sto su mi veliki nudili, 10 % dobiti, neki i mnogo manje shvatio samam kao ponizavanje i deset godina sam na mrtvoj tocki ali takav je zivot. Za pokrenuti serisku proizvodnju trebam desetak miljuna sto nitko neda ili trazi nemoguce.
Vjekoslavu Majetiću želim svu sreću da uspije, no priličn o sam skeptičan da zna s kim uopće ima posla! Pa naftni lobi (američko-britanski) u sprezi s njihovim bankarima toliko je jak, da su desetljećima stradavale i još uvijek stradavaju vlade i države koje su im stajale na putu, a kamoli pojedinci. Svima njima je najmanje stalo da sad netko ponudi pametno riješenje koje će njihovu naftu učiniti manje važnom (ili nevažnom). Previše je na ulogu, da bi se dopustilo nešto \"revolucionarno\". Eto Toyota je bila na pragu da sa svojim hibridnim programom vozila, ozbiljno uzdrma postojeće \"oktansko carstvo\", pa ju je \"kao slučajno\" snašla orkestrirana američka histerija po pitanju sigurnosti njihovih vozila koja se prelila po cijelom svijetu! predsjednik kompanije Toyoda sigurno će će dobro razmisliti kako dalje s hibridima! Zato još jednom volio bi da Dok-Ing uspije, ali kako da se to obistini kad je i najveća Toyota dobila po prstima kad je išla u smjeru u kojem nije smjela!?
Postovani Miroslav Ambrus-Kis ******************************************************** Probaj da provjeris u ministarstvu znanosti zasto oni presucuju jednu ponudu slobodnog izvora snage koja bi mogla zamjenuti Ne-Obnovljive i Obnovljive izvore energije, i ta ponuda bi bila divna za ELEKTROMOBIL kojemu nije potrebno da see napaja vanjskom energijom SLOBODNI IZVOR SNAGE u \"elektromobilu bi sam proizvodio energiju po potrebi. ELEKRTROMOBILNI stroj bi mogao da plovi po vodi ispod vode po kopnu u zraku pa cak bi mogao da odplovi vani naseg \"mlijecnog puta\" u slobodni prostor svemira. Probaj da upitas Branimira Bilica \"lice nacije\" i M TOGONALA \"otvoreno\" koji rade na HRT-i, postav im pitanje zbog cega su oni to zatajili na svojim programima. Oni su dobili informaciju o tom novom otkricu SLOBODNOG IZVORA SNAGE.
Pa Hrvatska je rasprodala svoje banke zapadnim kapitalistima, ali ionako zbog EU regulative Hrvatske institucije NE mogu financirati privatne firme. Nadalje, kapitalisti NE vjeruju lijepim riječima i uljepšanim ‘business’ planovima, već dokaznom višegodišnjem profitu firme i čvrstim garancijama (ništa toto nema s ostalim proizvođačima automobile ili drugim državama). Ukoliko ‘naše’ strane kapitalističke banke ne vjeruju npr. garanciji HBORA = to mnogo govori o povjerenju tržišta kapitala u Hrvatsku Vladu i financije….treba li tu neki komentar? U EU takvi projekti se financiraju kroz razvojne projekte ali i tu treba zadovoljiti stroge kriterije. Jeda od uobičajenih oblika financiranja je = Shareholders (sakupiti udjele pojedinaca iz npr Hrvatske koji bi imali dio profita u takvom Javnom poduzeću) ili naći jednog ili više tvz.‘Business anđela’ (iz vjerojatno hrvatske)koji imaju postotak od profita npr. d.o.o….da bi proizvodnja ostala u Hrvatskoj. Nema milosti. Dobrodošli u kapitalizam! Probudite se!
Nisu ovo godine 70-e kad se činilo kako nafte ima u izobilju. Danas nitko ne priječi razvoj alektričnog automobila, naprotiv. Svaki proizvođač klasičnih automobila koji drži do sebe već je napravio barem jedan koncept električnog automobila. U pitanju je ne samo prestiž , nego i svijest o nužnosti takvog iskoraka. Njemačka i Rusija, ulažu enormne svote novca (za nas enormne) u razvoj elektromobila. Mislim da je šansa Dok-ingova autića u suradnji s renomiranim proizvođačima. Očito ju je i sam Majetić svjestan čim ne želi otvarati temu o uskraćivanju kredita od stranih banaka za autonomni razvoj njegovog projekta.
Ovaj auto i ljudi koji su ga smislili jednostavno se ne uklapa u današnju Hrvatsku i zato neće uspjeti! To je tako, čim nisi poludebilni politički uhljeb i razmišljaš svojom glavom opasan si! Zato ljudi otiđite tamo gdje se znanje i rad cijene. daleko od kradezeja, sdp-ova i sličnih lopova!
Opet ćemo dati kapitalistima da nas prevare, umjesto da potražimo pomoć Crvene Zastave koja ima iskustva s baterijama za tenkove.
najbolje ga Prodati-Kinezima,..oni jedini placáju Cash-money...\"a i razumiju se u plastiku\"...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
\"Na žalost, nemamo potporu poslovnih banaka za takav korak – opisuje Majetić sadašnji trenutak projekta XD. – Štite li uskraćivanjem kredita strane banke proizvodnju u vlastitim zemljama od budućeg konkurenta? – pitamo. – To je u ovome trenutku jako teška tema – kaže nam uz smiješak Vjekoslav Majetić.\" ovo je ključ svega!!!