Što će biti od mega projekata: Gdje su metro, tramvaj do aerodroma, jarunski most, sjeverna obilaznica...?
Sto milijuna eura trebala je koštati tračnička veza od Kvatrića do Zračne luke dr. Franjo Tuđman obećana 2017. - s rokom izgradnje do kraja 2019...
Komentari 59
Sa. Bandićem i bez njega ništa od svega navedenog...
Sve bu ok. Glava hobotnice je riknula, sad samo još treba razmontirati krakove i grad će prodisat punim plućima. Ti projekti su dvadeset godina bili samo proračunske stavke koje su se koristile za krađu i zavaravanje tupavih kmetova.
Prolazio na pustim obećanjima, i šarenim lažama. Prvo veliko obećanje pa fontana, i svako malo opet tako. Nije ga zabrinjavalo što pedeset posto pitke vode iscuri ispod asfalta. Sjetite se propale ceste na križanju vukovarske i Držićeve, e pa to je od curenja vodovoda. Naj...o je tko poslije banditosa postane gradonačelnikom. Dok se novi bude bavio infrastrukturom raji koja banditosa izabirala nedostajati će šarene laže. A ako novi gradonačelnik ne bude iz HDZ-a, bolje mu je da se sam ubije, jer imati će pakao oko sebe.
Sta ste se uzrujali? Imate fontane! Nista ostalo nije ni važno!
Samo 1,3 milijarde.... A niš... svaki stanovnik Zagreba da po 200 kn i to je to
Kad se ovi iz možemo i ostali vlasnici stanarskih prava prime krampa....most će biti gotov za mjesec dana...i podzemna do zračne luke. A tek kad si vlastoručno obnove fasade....o ljepote. ORA Zagreb 2022.
Predlažemd da Kozari bok postane Bandićev bok.
Ništa. Ne može se krasti 20 godina doslovno na svakom i najsitnijem poslu tipa wc-a i nadstrešnica i onda očekivati realizaciju "megaprojekata". Investicijski kapacitet grada Zagreba je NULA. Pa taj čovjek je 20 godina obećavao sanaciju Jakuševca - nije napravio ništa. Ljudi uopće nisu svjesni razmjera zaduženosti - ova i iduća generacija Zagrepčana će samo vraćati dugove. I to pod uvjetom da se kriminal zaustavi što baš i nije realno
Trebaju nam stručni ljudi koji će se nositi uspješno s teškoćama koje nas čekaju a ne sanjari koji fantaziraju o kojekakvim projektima (koji također trebaju Zagrebu), ali tek nako što se srede financije Grada...Imate primjere po Italiji gdje su neke gradove preuzeli tamošnji populisti i sad stoje još gore nego prije...
Da je Hrvatska pravna drzava kriminalac Bandic bi bio davno iza resetaka. Pogledajete njegova primanja i usporedite to s onim sto posjeduje.
Stavljanjem tračnica između Maksimirske i Zvonimorove po Sveticama "zaokružili" bi istočni tramvajski promet i tako ga osamostalili da tramvaji ne moraju do Kvatrića svaki put kad neki krepa u Maksimirskoj. Spajanje tračnica po Branimirovoj, pored željezničke pruge u dužini od 3 km (Dubec), s Dubravom po južnoj strani stanovništvo tog dijela grada ne bi ovisilo o nogometnim utakmicama i budalama koji ih prate.
Koliko bi bilo bolje da su svi ti silni novci zadnjih 15 godina ulagani u renoviranje centra. Nitko potres nebi pamtio.
sve je to tu samo ste slijepi pored zdravih ociju
Što će nam "sjeverna obilaznica"??? Dovoljno je urediti gradski promet sjever-jug i sav će višak vozila iz središta "nestati" već na "ulazu" u Zagreb. Ovakav sustav prometa je namjerno tako održavan. Gužve u prometu po središtu garda pogoduju pljačkašima. Dovoljno je "sjetiti se" prometne studije koju je kriminalac preplatio Englezima, a da ništa od toga nije primjenio u gradskom prometu. Ali je "zamračio" barem 10 % cijene.
Umjesto da pitate hoće li grad funkcionirati, dajte pitajte Grad Zagreb i Zagrebački holding koliko firme za odrađeni posao moraju čekati tjedana da im se plate računi. Koliko je prekoračenje plaćanja računa prema dobavljačima?
Na zapadu niš novoga , poslije najdugoviječnijeg dolazi novi dirigiran i izabran po naputku politike , znanje menađmenta nije obavezno , važno je da svira po notama najmnogoljudnije partije . Od Bandičevih silnih obečanja ništa krucialno nije ispunjeno , pričaje ispunjeno , priča če se ponoviti i nakon njega i tako u nedogled ili dok ne dođe do nekih večih promjena u cjelokupnom političkom životu ove države u prijevodu do trenutka kada če gradjanstvo konačno progledati.
Ovaj redikul sve ove projekte ne bi napravija ni da živi dvista godina. On je bija najobičniji populist kojem je glupi i zatucani narod virova, a oni koji mu nisu virovali je kupova i podmićiva.
Domovinski most je bio isključivo "kasica prasica" kriminalcima. Građevinsko željezo iz Austrije, iz željezare pored Gratza, do Zagreba, ne mičući se iz šlepera poskupjelo je nekoliko puta. Kriminalci na carini, kriminalci u špediciji i svi koji su pratili kamion s "robom" bolje su zaradili od radnika koji je tu robu ugrađivao u most. No, korumpirana porezna uprava i vlada okretali su glavu i pravili se da je sve sukladno "kapitalizmu". Slično se pokušava provesti u s Jarunskim mostom pa u to ukljuuju i područje od Medvednice kako bi lakše i bolje pljačkali na većem području "djelovanja". Zbog toga i nema primisli tražiti novce iz Eu fondova. Sam most bi bio gotov u najduže šest mjeseci, a to nije pogodno za pljačku - dokaz je žičara, "gradili" ju 10 godina. Pristupne ceste Jarunskom mostu postoje, ali kriminalcima je potrebna "nova" cesta za zaradu.
Ne mogu vjerovat što sve slušam na elektronskim medijima. Nadam se, jako se nadam da sada neće sve stat. Da ćemo napokon počet doznavat tko je bio i što je radio. Koliko je uništio, unazadio i zagadio Zagreb. Tko će koristit njegove tajne račune u Austriji i Vatikanu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
spalionica, žičara.... autobsni, željeznički... od Univerzijade ništa nije napravljeno, spalio je milijarde naših kuna na jeftini populizam, kupovanje glasova!!!