Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Nakon 20 godina vlak ponovo krenuo iz Đurmanca prema Sloveniji

Ukupna vrijednost obnove dionice Đurmanec – državna granica sa Slovenijom iznosi oko 42 milijuna kuna.
14. prosinca 2014. u 17:22 15 komentara 2081 prikaza
željeznica,pruga,vlak,Đurmanovec,Slovenija
Foto: Matija Topolovec/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/21

Nakon što je izvedena većina radova na pruzi od Đurmanca do državne granice s Slovenijom dugoj šest kilometara, danas je nakon više od dvadeset godina ponovno uspostavljen pogranični željeznički prijevoz.

Obnovom te dionice uspostavljena je željeznička prometna veza s Republikom Slovenijom što stvara infrastrukturnu osnovu i za razvoj gospodarstva toga pograničnog područja, osobito gospodarstva Huma na Sutli, a ponovna uspostava prometa na toj dionici omogućuje prekogranični putnički prijevoz.

Ukupna vrijednost obnove dionice Đurmanec – državna granica sa Slovenijom iznosi oko 42 milijuna kuna. Da je ova dionica veoma važna za gospodarstvo i turizam dviju država istaknuli su predstavnici slovenskih i hrvatskih željeznica, veleposlanici, ministri te načelnici općina. Događaj je popratio i veliki broj mještana s obje strane Sutle. Vlak je do Đurmanca stigao sa slovenske strane pun putnika, te ponovo krenuo prema Sloveniji. Ovaj povijesni događaj posebno je obilježen u Humu na Sutli, gdje su poduzeća stranih korporacija kojima u korist ide teretni prijevoz. Na dionici su obnovljena četiri mosta, 26 željezničkih propusta, 12 željezničko-cestovnih prijelaza, peron u stajalištu Hromec i tunel Lupinjak.

>>Nakon 20 godina ponovno se otvara dionica pruge Đurmanec – Hromec – granica sa Slovenijom

>>Europska komisija financirat će rekonstrukciju pruge Dugo Selo-Križevci

Trčanje
STIŽE PRAVA ZIMA
Što napraviti da trčanje ostane aktivnost u kojem uživamo, a ne noćna mora
  • Avatar imotska115
    imotska115:

    Za sedam milijuna kuna po kilometru samo za popravak nije moguce, nesto nije ovdje u redu sa tom matematikom. Tibamo pitat Doncia kako je to uspio podijelit na sest km.

  • barrie54:

    Ovo je pruga koja povezuje ništa sa ništa. Politička igra koja ni kraju u kojem je izgrađena neće donijeti baš ništa osim gubitaka. Ovaj vlak je bio pun danas i vjerojatno nikad više. Otvaranje ovih 6 km bi bilo značajno ... prikaži još! samo kad bi Krapina bila povezana isto tako kvalitetnom prugom sa ostatkom države. Ovako je napravljena premosnica na lešu.

  • BubyZG:

    Svih 12 željeznićko-cestovnih prijelaza je sa rampama ili semaforima ????