Kudikamo više nego prije deset ili dvadeset godina građani su svjesniji važnosti prehrane za naše zdravlje. Ipak, da bi tanjur ispred nas "pucao od zdravlja", važno je promišljati o hrani, skupiti određeno predznanje, a često i izdvojiti nešto više novca. Pokazalo se, nažalost, da se upravo na zdravoj hrani najviše vara potrošače. Nije lako raskrinkati varalice, no građanima se ipak može olakšati put do zaista kvalitetnijih namirnica.
Uvođenjem prehrambenih profila na razini Europske unije onemogućit će se da nezdravi proizvodi nose reklamne tvrdnje da su zdravi ili blagotvorni za organizam. Danas je moguće nezdrav čokoladni napitak za djecu reklamirati tvrdnjom "sadrži kalcij, dobar za kosti" ili da kukuruzne pahuljice krcate šećerom nose reklamu "visok udio vlakana korisnih za probavu".
Najviše varanja na zdravoj hrani? Istakne se visok udio vlakana, a krcatost šećerom zataji
Uvođenjem prehrambenih profila na razini Europske unije onemogućit će se da nezdravi proizvodi nose reklamne tvrdnje da su zdravi ili blagotvorni za organizam. Danas je moguće nezdrav čokoladni napitak za djecu reklamirati tvrdnjom "sadrži kalcij, dobar za kosti" ili da kukuruzne pahuljice krcate šećerom nose reklamu "visok udio vlakana korisnih za probavu".
Komentara 3
Zdrava hrana je kao pojam upitna. Postoji li bolesna hrana? Naravno da ne. Osnovna stvar jr u količinama hrane koje unosimo.
Kukuruzne pahuljice se "krcaju" šećerom posebnim prskanjem i to dok ljuske padaju u cilindru, bez toga bi bile, iskreno rečeno, nejestive. Tako da je veći problem visok sadržaj šećera u nekim drugim područjima, npr. voćni sokovi - jer ti mogu biti OK i s manjim sadržajima šećera.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Trebalo bi pod "povećalo" staviti i bezreceptne lijekove. Od sastava (čega unutra ima ili nema i to kontinuirano, tj. prvo pri stavljanju istih u prodaju, a zatim i kasnije), do pitanja monopola, tj. zašto se isti ne bi smjeli prodavati u shopping centrima (trgovinama) po povoljnijim cijenama.