Konzum u povećanje plaća svojih zaposlenika ulaže više od 30 milijuna eura, izvijestili su iz tog trgovačkog lanca koji posluje u sastavu Fortenova grupe, ističući kako će tako na najbolji mogući način zaokružiti uspješnu poslovnu godinu. Iz Konzuma tvrde kako je riječ o najvećem ulaganju u povijesti kompanije koje se odnosi na sva radna mjesta u maloprodaji, veleprodaji, logistici i internet prodavaonici te na više od polovice zaposlenika na administrativnim i uredskim radnim mjestima.
Tako će, primjerice, bruto plaća na radnom mjestu prodavač, na kojem radi više od 50% svih zaposlenika Konzuma, rasti u prosjeku za 20%. Uz to, dodatno je povećan i iznos ostalih materijalnih prava – božićnice, regresa i naknade za topli obrok. "Cilj ovog povijesno velikog ulaganja je da se svi naši zaposlenici osjećaju pravedno plaćenima za svoj rad i doprinos poslovanju, da pokažemo da cijenimo izvrsnost te da istovremeno naša kompanija bude konkurentan i poželjan poslodavac. Ovo je još jedan u nizu koraka koje već neko vrijeme poduzimamo u ostvarenju tog cilja, a definitivno nije zadnji", izjavio je Zoran Mitreski, izvršni direktor za maloprodaju Fortenova grupe i predsjednik uprave Konzuma.
VEZANI ČLANCI:
Povećanju plaće prethodili su razgovori sa Sindikatom trgovine Hrvatske, koji je pozdravio inicijativu Konzuma. "S Konzumom već dugi niz godina imamo dobru suradnju i produktivan socijalni dijalog čiji je rezultat potpisan Kolektivni ugovor. Veseli nas ovaj, najveći dosad, iskorak kad su u pitanju plaće i materijalna prava zaposlenika našeg vodećeg trgovačkog lanca koji zapošljava gotovo 11 tisuća ljudi", rekla je predsjednica sindikata Zlatica Štulić. U priopćenju se kaže kako su, osim najavljenog povećanja primanja, zaposlenici Konzuma ovih blagdana dobili i božićnicu te dar za dijete, te da su i ti iznosi početkom godine povećani.
VIDEO Novinarka Večernjeg lista Dea Redžić javlja se ispred suda na kojem danas iskaz daju 44 Bad Blue Boysa
Vrlo pozitivna najava.Prije 5 godina,razlika u plačama (radničkim) u trgovini npr. Plodine,Konzum, Kaufland i Lidl u odnosu na plaće (radničke) u turističkim tvrtkama kao Maistra,Valmar,Plava Laguna bio je za 8 satno radno vrijeme bez naknada u omjeru 1:1.5 u koristist radnika u turizmu.Danas je taj omjer cca 1.25:1 u korist radnika u trgovini s tendencijom rasta razlike u korist trgovine u odnosu na turizam.Razlog je vrlo jednostavan , vlasnici u trgovini shvatlili su da dobit moraju smanjiti na uštr ulaganja u prosječnu plaću uvisini prosječne europske plaće u trgovačkoj branši.Turistički sektor još do te spoznaje nije došao,i obzirom na mentalni sklop koji vlada u menađerskom turističkom sektoru kojemu su bitniji osobni bonusi od konkurentnosti s europskim radničkim plačama,to se dogoditi neće.