Najbolji hrvatski đak lošiji od prosječnog đaka iz Kine
Ništa novo – Glavna tema istraživanja bila je matematička pismenost. Gotovo trećina naših učenika matematički je nepismena, a najvišu razinu riješilo ih je 1,6%
Komentari 113
Ovaj podatak je u skaldu s strategijom HR - poljoprivreda i turizam. Za ekonomiste, bankare, pravnike, liječnike, direktore itd. su dovoljne osnovne mat. operacije. Tehničke fakultete upisuje mali broj ljudi, a većina prije ili kasnije napusti HR ili otvori privatnii biznis jer se nemaju gdje zaposliti. I ja sam na sreću (na žalost) inženjer koji radi izvan HR. U Hrvatskoj sam mnogo puta rješavao zadatke (matematičke, fizikalne, informatičke, strojarske i td.) za djecu direktora (ekonomisti, političari), jer je su bili preteški.
Biti ce jos gore ako ovaj ministar ostane i zanimanje nastavnika i profesora dovede do apsurda.
Jovanovicu, reci da je za to kriv HDZ, i gotovo, pa nisi mozda ti kriv i tvoje skolske reforme, zemlja znanja.
Cek', cek'... danas su ucitelji i nastavnici dobili isplatne liste. Nije li cudno da naslovnice svih ostalih novina preispituju efikasnost ucitelja, nastavnika i profesora? U odnosu na zemlje gdje se obrazovanje cijeni, dakako... kako prigodno. Nego... sto je tocno sa prijevozom, prekovremeni i smjenskim radom desetaka tisuca ljudi? To nije za clanak?
tragično tko nam vodi obrazovanje djece! odavno je jasno da ovaj ministar ne zna svoj posao i da mu je glavna zanimacija svađanje i prepucavanje s neistomišljenicima preko režimskih medija
Ne razumijem od kud usporedba baš sa Kinom koja ima jedno od najjačih gospodarstava na svijetu?Zar su to postigli glupani?Spustimo se na zemlju i priznajmo sebi da se kod nas ocjene još uvijek daju po mamama i tatama,a ne znanju.Ne svugdje i ne uvijek,ali u prosjeku,previše.
Reformu školstva ne mogu napraviti učitelji ( kao što ni reformu zdravstva ne mogu napraviti liječnici). Takve reforme uvijek završe izmišljanjem radnih mjesta, jer tko će svog kolegu ostaviti bez posla. Posljedica toga - učenici imaju 20 predmeta jer moraju "znati sve", a završe tako da u stvari ne znaju ništa kako treba.
ma da utječe okruženje,hoćete reći kinezi imaju svoje sobe ,prohode,knjige na polici kao da će se same čitati i dr.... tko će učiti ,on uči. kod nas okruženje utječe tako što traže veće ocjene i ne smiješ dati negativnu,vjerojatno togatoga kod kineza nema.
"Svaki drugi ucenik uzima dodatne instrukcije dok profesorski kadar krade Bogu dane i ceka plave koverte." Misliš da uzima jer su loši profesori? Možda zato što su učenici prebukirani nepotrebnim gradivom, ocjenjuje im se tjelesni, likovni i kojekakve gluposti si s kojim nemogu ništa, a to su stvari s kojim se rađaš ili ne. Drugo, učenicima se neda ni učiti, jer kada vide za koliko rade oni koji uče, nema potrebe. Više će zaraditi poslužujući kave.
Pitam se zašto. Možda jer je nastavni program osmišljen tako da su učenici nafilani hrpom nebitnih informacija koje zaborave za mjesec dana!
...vazno da je ministar Jovanovic uveo modul 4. zdravstvenoga odgoja, šport pretvorio u sport, i da je nestalo osiguranih 23 milijuna Kuna za prekovremeno i putovanje na radno mjesto za ucitelje! ...a kako sei Ministar Jovanovic objasnjava razliku na 2009?09? ...su drugi postali brze bolji? ...ili su nasi ucenici postali brze losiji? ...ili ce mozda Ministar Jovanovic ipak uvidjeti da je svoj mandat usredotocio na krive ciljeve - petljanje i unistavanje ongoga sto u Hrvatskoj donosi nadprosjecne i izvrsne rezultate, to jest Hrvatski Nogometni Saveze i Hrvatski Olimpijski Odbor?!
...mislim da matematiki najlošije zna upravo gosn Jovanović,koji nije bio u stanju zbrojit koliko mu treba za plaće prosvjetara za ovu odinu,pa su jadničci ostali bez naknade za prijevoz i prekovremene sate... ...a ovo je sad zgodno priopćavat neku bjelosvjetskusku statistiku da se još i kaže kako su nam nastavnici loši i nesposobni...
Nitko ovdje ne govori kakvom su drilu podvrgnuti učenici u Kini i da su mjere fizičkog kažnjavanja u školi kod njih nešto sasvim normalno kao i u svim ovim ostalim zemljama na popisu, osim Finske. Što se Finske tiče, trebareba samo pogledati kakav status imaju učitelji i profesori kod njih u društvu i kakve uvjete rada. Tamo su oni visoko poštovani ljudi čija se riječ poštuje i sluša, primanja su im značajna i u tu profesiju javljaju se najbolji studenti. A uvjeti rada su u usporedbi s onima koje imaju naši učitelji upravo svemirski. Dragi moji, nema uspjeha na lijepe oči. A ovo će samo biti uvod u neku novu "reformu" školstva koja će ga dodatno unazaditi plus razlog za daljnje pljuvanje po učiteljima, tek toliko da znaju koliko su kod nas (ne)cijenjeni.
Možda da se još smanje plaće ovim profesorima i prosvjetnim radnicima kako bi podnijeli teret raznih audija A6 po županijama i novozaposlenim podobnicima.
Buduci da ova vlada,a tako i ministar J.,provodi neku svoju svjetonazorsku revoluciju u Hrvatskoj,onda nije cudo sto za to vrijeme drzava bankrotira,radnici ostaju bez svojih primanja i sve se ostalo neumoljivo urusava i propada. Dok se udarnicki radi na donosenjunju zakona koji su u stvari marginalni (iako se njihova bitnost po vladi dize u nebesa),ono za sto je ova pileca koalicija zaduzena,a to je izvuci zemlju iz krize,ostaje i dalje mrtvo slovo na papiru jer,kako vidimo.vlada se posvetila onomu sto najbolje zna,a to je demagogija,suplja prica,rijeci bez djela i pokoja nova cirilicna ploca u Vukovaru.
Ih, matematika je problem. nitko nije primijetio da ne znaju čitati. Prije nekoliko godina su mi došla četiri gimnazijalca na instrukcije iz matematike. Ja nisam završio pmf, ali mi je matematika u malom prstu. Dečki u trećem razredu gimnazije nisu znali tablicu množenja. Nama je profesor u srednjoj zabranio korištenje kalkulatora. Jedino kad smo radili trigonometriju. I jedna stvar kod tog profesora je bila da ti nikad nije upisao jedinicu u rubriku. Dobio si jedan zapisao je sa strane i mogao si pisati pet ispravaka i kad bi zadovoljio upisao bi ti dvojku, trojku ili koliko si riješio. Problem je prosjek. Tjelesni, glazbeni, likovni idu u prosjek ocjena. TO su predmeti koji pokazuju kreativnost djece, ako je netko antitalent za crtanje i pjevanje kako ga ocjeniti da crta ili pjeva za tri. Mi smo tjedno imali četiri sata matematike u osnovnoj. Nekad i pet jer nam je razrednica bila profa matematike. I nitko nije radio probleme. Tablice množenja, zbrajanje i množenje tro i četveroznamenkastih brojeva potpisivanjem, tko to danas radi, jer imaju mobitele. Znam da mi sada ne trebaju integrali i limesi, ali ako sam odabrao gimnazijski program, onda to moram znati riješiti, a gdje neću zbrajati i množiti. Treba hitno uvesti prijemne za srednje škole, ali i za fakultete, jer ocjene nisu razina znanja. Tek onda bi se vidjela prava razina katastrofe. Ima tu kod mene primjer, profa matematike koju su klinci obožavali jer im je lijepo objašnjavala ,zamjeni netko s položenim višim stupnjem matematike. To je problem.Netko ima dara za rad bio on s pmfa ili filozofskog, a netko nema pa da ga batinom mlatiš neće se promijeniti. Znanje i stručnost nisu bitni. Bitno je koga poznaješ.
.... nas su nasi stari ucili da je ''djak'' = vreca .... .... a, osobu koja nesto .... uci .... ucenikom/ucenicom .... .... ali od ''ovoga'' .... nista novo
Najbolji ministar u hrvatskoj vladi puno je lošiji od najlošijeg đaka iz Kine!
ništa čudno. Kod nas se već godinama znanje ne cijeni. Za uspjeh je potrebno imati veze, a ne znanje.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Baš čudno. Kad je ministru prva briga Zdravko Mamić i prešetavanje po korzu s homoseksualcima. A raspada mu se znanstveni i obrazovni sustav i baš ništa nije napravio da to zaustavi. Da ima i malo srama, odavno bi otišao.