Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Kritično stanje: 'Prijevoznici koji posluju u Italiji trpe gubitke, već otpuštaju radnike, a bit će i gore'

Udruga hrvatskih cestovnih prijevoznika traži od Vlade da radi prevladavanja teškoća koje im je prouzročilo stanje u Italiji preuzme dio poreza i doprinosa za njihove zaposlenike, kao i pomoć u ishođenju odgode otplate rata leasinga i kredita kojima su kupili vozila
09. ožujka 2020. u 14:58 3 komentara 2661 prikaza
Ilustracija
Foto: Malte Ossowski/DPA/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/5

Predsjednik Udruge hrvatskih cestovnih prijevoznika Dragutin Kranjčec rekao je u ponedjeljak Hini da je nakon kriznog sastanka članova udruge, odlučeno da se, poput slovenskih kolega, ide prema Vladi, koja bi trebala pomoći u prevladavanju trenutnih teškoća, posljedica događanja u Italiji. 

zatvorenici u Italiji Šestero mrtvih Prosvjedi u 27 talijanskih zatvora: Palili madrace, 20 zatvorenika pobjeglo

"Odlučili smo od Vlade zatražiti da država preuzme dio poreza i doprinosa koje plaćamo za radnike. Stanje je dosta kritično, naši prijevoznici koji posluju u Italiji trpe gubitke, već otpuštaju radnike, a bit će i gore. Od Vlade tražimo i da posreduje kod leasing kuća i kreditnih institucija u odobravanju šestomjesečnoga moratorija na otplatu svih kreditnih, odnosno rata leasinga", rekao je Kranjčec. 

Vlada, odnosno država,  kazao je, mora imati neke rezerve, jer će u protivnom hrvatski cestovni prijevoznici jako loše završiti. Smatra da je sada najveći problem s prijevoznicima koji redovito putuju, odnosno redovito su putovali, na sjever Italije, no i da nije siguran da granice uskoro neće zatvoriti i neke druge države. 

Tonino Picula VELIKI GUBITAK Picula pitao Komisiju: Planirate li osigurati financijska sredstva za turističke zemlje pogođene koronavirusom?

Oko 16 milijuna ljudi blokirano je u Lombardiji i još četiri regije, odnosno 14 provincija sjevernog dijela Italije u koje hrvatski prijevoznici najviše putuju. Italija je jedan od najvećih hrvatskih trgovinskih partnera.  

Diljem svijeta zaraženo je više od 110.000 ljudi, a dosad je preminulo više od 3800 osoba

Badel 1862. Lom burzi Koronavirus potopio burze, jedino Badel skočio 20 posto

Udruga hrvatskih cestovnih prijevoznika još se početkom prošlog tjedna protivila eventualnom ponovnom uvođenju mjere po kojoj bi vozači kamiona koji su zadnja dva tjedna boravili na sjeveru Italije ipak morali u dvotjednu karantenu. No od tada su se stvari temeljito promijenile - i to na gore. 

Kranjčec je prije par dana kazao da je Italija s obližnjim zemljama trebala dogovoriti režim prelaska granice, a izričito se protivio karanteni naših vozača, pitajući se kako će vozači uopće raditi ako nakon svakog putovanja na sjever Italije budu morali u karantenu. Ionako krcat problemima, prijevoznički sektor bi po njegovim riječima zbog toga bi mogao pretrpjeti nove gubitke. 

Koronavirus POTVRĐEN 13. SLUČAJ Zaraženi muškarac radio je u Italiji, s njim se kući vratio i kolega

Voditeljica Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu Maja Grba Bujević, također prošlog tjedna, poručila je da od poslodavaca zahtijeva strogo pridržavanje mjera koje su na snazi, jer ako se nastavi trend s epidemiološkom situacijom u Italiji razmotrit će se i odlučiti o uvođenju paketa preventivnih mjera koje uključuju i samoizolaciju za sve osobe koje se u Hrvatsku vraćaju iz zahvaćenih područja. 

Isto tako, u Hrvatskoj obrtničkoj komori smatrali su da mjera zabrane kretanja na 14 dana za vozače i njihove poslodavce znači i zatvaranje gospodarskih subjekata, gubitak radnih mjesta te kao posljedicu i kolaps drugih industrija.

VIDEO Milano - Ulice su puste nakon što je proglašena karantena zbog koronavirusa

Tema: koronavirus

40 MINUTA AGONIJE
VIDEO Šok u Zagrebu: Najdulja europska zmija mu se ušuljala u kuhinju pa ga napala
A1 Hrvatska
DONOSI A1
Čak 72% hrvatskih kompanija inoviralo je u zadnje dvije godine: Evo kako su neke od njih otvorile 300 radnih mjesta, a neke transformirale cijele industrije
  • nešperlin:

    Izvozimo svježe kvalitetno meso,uvozimo smrznuto bar 3 g staro,soju ,jabuk i mandarine svježe,uvozimo iz hladnjača stare...tak sve,propao nam tekstini sektor,uvozimo kinesko. Možda sad dođe nekom iz guzice u glavu da bi bar osnovno trebali svoje prodati pasamo manjkove ovoziti. Manje ... prikaži još! gužve na cestama,manje zagađenja a mi možda zdraviji. Naš krumpirmeđikurci bacaju,bolji je iz Egipta...