Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Kako ojačati turistički brend, ali i brendirati cijelu zemlju

Krajem tjedna u Hvaru, koji slavi okruglih 150 godina turizma, bit će održana i sjednica Vlade
25. listopada 2018. u 08:34 7 komentara 181 prikaza
Kristjan Staničić
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Grad Hvar više nego prikladno proslavlja 150 godina turizma. Od jučer su Hvarani domaćini najvećem godišnjem skupu industrije, tradicionalnim Danima turizma koji su okupili nekoliko tisuća ljudi.

Lonely Planet Najpoznatiji svjetski vodič za putovanja stavio i jedan naš grad među top 10 destinacija 2019.

Turistički tjedan na Hvaru završit će sjednicom Vlade, koja će, između ostalog, biti posvećena važnosti otoka i otočnog turizma za zemlju. Sami Dani turizma bavit će budućnošću te djelatnosti koja je u špici sezone dosegnula svoje gornje granice. Najavljena su brojna predavanja, okrugli stolovi i radionice s gostima iz SAD-a, Japana, Poljske...

STRAH ZA TURISTIČKU 2019. Konobar sezonac neće na Jadran ni za 10.000 kuna plaće

Za Hrvatsku turističku zajednicu središnja će tema biti jačanje snage nacionalnog turističkog brenda, ali i šira rasprava o brendiranju cijele zemlje. “Naravno, i ove ćemo godine nagraditi najbolje iz različitih segmenata ukupne turističke ponude”, poručio je prvog dana direktor HTZ-a Kristjan Staničić, a prve su nagrade najboljim turističkim djelatnicima dodijeljene još sinoć.

 

Stem industrija
RUŠIMO MITOVE
STEM industrija: Oni zarađuju više od prosjeka, sve više žena se etablira u tom sektoru i utječu na rast gospodarstva
  • Somelier:

    Kud češ više brendirati Hrvatsku nego što je sada. Izbrendirali su je naši sportaši. Nema tko ne zna za nju. To je kao da brendiraš Međugorje. Papa ne priznaje a cijeli svijet priznaje i dolazi.Šta se Hrvatske tiće, sada treba ... prikaži još! samo raditi na kvaliteti. Ovo što su turisti ove godine dobili mislim da ih zbog toga trečina dogodine ne će doči. Mi govorimo o brendiranju a gostu se povrača od kvalitete a vrti u glavi od cijena. Sredite slapove Krke. Puštate previše ljudi a ne dajete ništa. U ulaznicu uračunajte WC jer što se žena tiše kada čekaju u redu dešavaju se "nezgode". Vidio sam na svoje oči da mnoge mijenjaju 200 kuna kako bi imale 5 kuna za WC a onda se tu zbog toga stvaraju dugački redovi. Možda bi bilo naj bolje da turisti pošalju novac a da ne dolaze.

  • Nikola Turajlić-jaružalo:

    Lijepa naša je u euforiji vezanoj uz inicijativu naše Vrhovnice o brendiranju neovisne države. Za početak realizacije projekta treba napraviti u svijetu nevidjeni spot, kako naša Vrhovnica ispunjava jedinu stvar koju nije do sada obećala najvjernijem Božijem stadu. tj. da ... prikaži još! da će mu namusti ptičjeg mlijeka, pa da nam zavidi cijeli svijet. Dakle naša Vrhovnica treba sa Predsjedničkim uredom i Kikom, u izbornoj godini obići cijelu Hrvatsku i na farmama pomusti pure i rozdijeliti ptičje mlijeko svojim obožavateljima. Što se tiče brendiranja neovisne države u svijetu, ova treba tražiti opd svojih domaćina da joj osiguraju podij sa šipkom oblijepljenom šahovnicom, na kojem će otjevati Lijepa li si, te potom izvesti trbušni ples, Ovo će biti vrhunac njenih promidžbi Hrvatske u svijetu, nakon čega će ovaj biti pod njenim stamenim nogama. Što vi obožavatelji naše Vrhovnice mislite o ovom strašnom planu, tj. čime bi se još mogao naadopuniti?

  • Nikola Turajlić-jaružalo:

    Moj strašni plan bi mogao biti bez problema realiziran, jer bi Vrhovničinih milion glasača dlakavih tukaca i tuka nagovorio pernate pure da puste do sada u svijetu nevidjeno mlijeko. Nisam siguran da bi BiH tukci i tuke bili oduševljeni sa ... prikaži još!a realizacijom strašnog plana, jer je moguće da su kivni na svoju Vrhovnicu zbog njene podrške u nedavnim BiH predsjedničkim izborima, pa bi ih trebala izbjegavati kao djavo križ.