Kako ojačati turistički brend, ali i brendirati cijelu zemlju
Krajem tjedna u Hvaru, koji slavi okruglih 150 godina turizma, bit će održana i sjednica Vlade
Komentari 7
Lijepa naša je u euforiji vezanoj uz inicijativu naše Vrhovnice o brendiranju neovisne države. Za početak realizacije projekta treba napraviti u svijetu nevidjeni spot, kako naša Vrhovnica ispunjava jedinu stvar koju nije do sada obećala najvjernijem Božijem stadu. tj. da da će mu namusti ptičjeg mlijeka, pa da nam zavidi cijeli svijet. Dakle naša Vrhovnica treba sa Predsjedničkim uredom i Kikom, u izbornoj godini obići cijelu Hrvatsku i na farmama pomusti pure i rozdijeliti ptičje mlijeko svojim obožavateljima. Što se tiče brendiranja neovisne države u svijetu, ova treba tražiti opd svojih domaćina da joj osiguraju podij sa šipkom oblijepljenom šahovnicom, na kojem će otjevati Lijepa li si, te potom izvesti trbušni ples, Ovo će biti vrhunac njenih promidžbi Hrvatske u svijetu, nakon čega će ovaj biti pod njenim stamenim nogama. Što vi obožavatelji naše Vrhovnice mislite o ovom strašnom planu, tj. čime bi se još mogao naadopuniti?
Moj strašni plan bi mogao biti bez problema realiziran, jer bi Vrhovničinih milion glasača dlakavih tukaca i tuka nagovorio pernate pure da puste do sada u svijetu nevidjeno mlijeko. Nisam siguran da bi BiH tukci i tuke bili oduševljeni saa realizacijom strašnog plana, jer je moguće da su kivni na svoju Vrhovnicu zbog njene podrške u nedavnim BiH predsjedničkim izborima, pa bi ih trebala izbjegavati kao djavo križ.
Kako ojačati turistički bend kada si zabačen i sramnih vrijednosti, ali i brendirati cijelu zemlju kada je ona više poznata po osuđenim haškim robijašima nego poštenju i dobroti.
Mea culpa, mea maxima culpa. Ja sam ranije prigovarao da ne postoji državni, već samo robni brend, da bi konačno shvatio kako se radi o jednoj od mnogobrojnih Vrhovničinih inovacija.
recimo znam da je kod nas to stvar politickih prepucavanja ali npr. Ljubičiceva nova hrvatska zastava djeluje efikasno upadljivo i suvremeno i neke od registarskih pločica koje su bile predlagani prije par godina.Naravno ima tu jos prostora ,zdravstveni turizam i sl.Mislim da mi trebamo furati te nase kockice jel nas svijet prepoznaje po njima i sve vise dozivljavaju nas kao egzotičnu drzavu sa prelijepom prirodom i talentiranim ljudima(sportasima ali i nasim ljudima koji zive vani koji su uporni u školovanju a stranci to vjerujte mi primjete)
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kud češ više brendirati Hrvatsku nego što je sada. Izbrendirali su je naši sportaši. Nema tko ne zna za nju. To je kao da brendiraš Međugorje. Papa ne priznaje a cijeli svijet priznaje i dolazi.Šta se Hrvatske tiće, sada treba samo raditi na kvaliteti. Ovo što su turisti ove godine dobili mislim da ih zbog toga trečina dogodine ne će doči. Mi govorimo o brendiranju a gostu se povrača od kvalitete a vrti u glavi od cijena. Sredite slapove Krke. Puštate previše ljudi a ne dajete ništa. U ulaznicu uračunajte WC jer što se žena tiše kada čekaju u redu dešavaju se "nezgode". Vidio sam na svoje oči da mnoge mijenjaju 200 kuna kako bi imale 5 kuna za WC a onda se tu zbog toga stvaraju dugački redovi. Možda bi bilo naj bolje da turisti pošalju novac a da ne dolaze.