Misija joj je širenje vinske kulture i da u konačnici što više ljudi uživa u dobrom vinu. Ali ništa manje važno joj je i rušenje lažnog elitizma vezanog uz vina te razbijanje predrasuda poput onih da su kvalitetna vina skupa, da navojni čep znači kako je vino loše, da Zagorci rade kiseliše ili da je graševina samo za gemište. Alati? Vinska događanja, od hedonističkih do edukativnih, po mogućnosti pristupačna širokom krugu ljudi. Strast koju je, u to vrijeme menadžerica na dobroj poziciji u tvrtki koja nije imala veze s vinima, otkrila prije desetak godina nakon poziva prijateljice da organiziraju jedno vinsko događanje, pretvorila se s vremenom u ozbiljan hobi, a otprije nekoliko godina i u jedini posao. U malom poduzetništvu vezano uz vina od 2017., Irena Lučić sada organizira kušaonice, promocije, konferencije, radionice... ima portal posvećen vinima Diwine Croatia, a godinu dana i istoimeni bar u najdužoj zagrebačkoj ulici. Pri tom, vinsko događanje za koje je prije deset godina dobila prijateljičin poziv, od čega je zapravo sve i krenulo, na kraju nikad nije održan.
Istrani su najveći profesionalci, ali ni Zagorci više ne rade kiseliše
Dobro vino ne mora biti skupo, a graševina više nije vino za 'litru i vodu', kaže Irena Lučić
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.