Naslovnica Vijesti Svijet

EBRD odobrio BiH dodatnih 180 milijuna eura kredita za gradnju koridora 5c

Ovaj kredit trebao bi biti iskorišten za gradnju nešto manje od šesnaest kilometara suvremene prometnice i to dionice autoceste između Zenice i mjesta Nemila u središnjoj Bosni te za tunel kroz planinu Ivan
13. rujna 2018. u 00:15 7 komentara 1716 prikaza
koridor 5c
Foto: Ivica Galović/Pixsell

Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) aktivirala je u kredit od 180 milijuna eura namijenjenih nastavku gradnje autoceste na dijelu koridora V c koji prolazi kroz Bosnu i Hercegovinu a ugovor o tome u srijedu su potpisali ministar financija BiH Vjekoslav Bevanda i voditeljica EBRD-ova odjela za transport Sue Berret.

prometna gužva rast prihoda Autoceste u prvih 7 mjeseci zaradile 100 milijuna kuna više nego lani

Ovaj kredit trebao bi biti iskorišten za gradnju nešto manje od šesnaest kilometara suvremene prometnice i to dionice autoceste između Zenice i mjesta Nemila u središnjoj Bosni te za tunel kroz planinu Ivan, najveću prirodnu zapreku na trasi između Sarajeva i Mostara.

Berret je pojasnila kako će prva isplata od 120 milijuna eura uslijediti odmah a ostatak od 60 milijuna eura bit će raspoloživ naredne godine. Podsjetila je kako je gradnja koridora V c koji treba povezati Budimpeštu i Ploče od iznimnog značaja za Europsku uniju koja je taj projekt podržala značajnim iznosom nepovratne novčane pomoći.

Iz fondova EU-a na taj je način za gradnju autoceste sjever-jug kroz BiH do sada izdvojeno oko 100 milijuna eura.

Autocesta NEMOJTE TO RADITI Neočekivani krivci: MUP otkrio tko dodatno stvara gužve na autocestama

U proteklim godinama BiH je uspjela izgraditi nešto više od 100 kilometara autocese na nekoliko odvojenih segmenata na trasi projektiranoj u ukupnoj dužini od oko 330 kilometara i za sada nema procjena kada bi gradnja mogla biti dovršena u cijelosti.

Ranije je bilo planirano da sve bude završeno do 2020. godine no u protekle četiri godine niti jedna nova dionica nije dovršena niti puštena u promet. Trenutačno je najveće gradilište na zaobilaznici oko Zenice.

VIP izdvaja za Vas

  • TORNADO1:

    Sto fali Titu 1HGZ? koji je bio Hrvat i zahvaljujući kojem imamo neovisnu HR. On jeste bio neprikosnoveni autoritet i BEZ NJEGOVOG POTIPISA ne bi bilo Ustava iz 1974 a bez tog Ustava ne bi bilo Badinterove komisije sa potvrdom ... prikaži još! prava na otcjepljenje/ razdruživanje. BEZ TOGA, međunarodno tumačen - Tada bi to bio građanski rat bez prethodnog priznanja i ujedno OTVORENA VRATA MILOŠEVIĆU za uporabu JNA u punom kapacitetu a ne kroz paravojne i lokalne formacije. E što bi tada bilo sa svime... bez prethodnog priznanja nekih država- pitanje je bez odgovora ,ali bi bilo PUNO GORE NEGO JE BILO. Zato ljubi Tita Hrvata i svaku njegovu stopu, pri tome ne moraš voljeti sustav koji je nastao za njegova života, iako je bio manji lopov od većine sadašnjih političara kradljivaca i bogatašina sa jahtma vilama i stotinama milijuna a čija djeca žive i školuju se u luksuzu po inozemstvu.Pmat u glavu a emocije u gu....!

  • Avatar mgrdasi1
    mgrdasi1:

    Upravo je to glavni problem bosanske politike jer Hrvatska svim sredstvima želi zaobiči BiH.

  • sjs:

    Taj koridor oduzet će dobar dio prometa Dalmatini.