Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 217
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Medijski fenomen

Cijena kave - mjerna jedinica za skupoću destinacije

PXL_040123_97643312.jpg
Sanjin Strukić/PIXSELL
04.09.2023.
u 16:01

Cijena je, također, zaštita od masovnosti, stoga elitne destinacije u svijetu dižu cijenu da bi se upravo od nje i zaštitile

Je li skupo na moru ili ipak nije, pitanje je sad. Već nam je odavno jasno da se to, kao i sve u svijetu ekonomije, temelji na igri ponude i potražnje. Ako postoji kritična masa ljudi koja će kupovati proizvod po određenoj cijeni, onda proizvod ima takvu cijenu. Riba na Jadranu drži dobru cijenu i u prvom i drugom mjesecu u godini, ali u sedmom i osmom je najskuplja jer je potražnja ogromna. Smještaj na Hvaru je prilično jeftin u trećem mjesecu, a skup u osmom.

Plin nije skup energent, ali ako dođe do političke krize postaje tražena roba i skuplji nego prije... I tako možemo unedogled. Cijena proizvoda i usluge je uvijek onolika koliko je netko spreman platiti. S druge strane, postoje mjesta koja su namijenjena za širu publiku i koja imaju drukčije cijene od ekskluzivnih mjesta. To je isto kao što roba široke potrošnje ima drukčiju cijenu od luksuznih proizvoda. Cijena je dio pozicioniranja na tržištu i brendiranja. Cijena je, također, zaštita od masovnosti, stoga elitne destinacije u svijetu dižu cijenu da bi se upravo od nje i zaštitile. Publika voli ekskluzivnost i ona ih privlači. Skupi šampanjci, skupi auti, skupa hrana, skupa odjeća i ostale skupe stvari jednostavno su magnet za publiku.

Ključne riječi

Komentara 1

DU
Deleted user
21:32 04.09.2023.

pisete gluposti. uvijek je bio McDonalds hamburger ogledalo cijena

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja