Je li skupo na moru ili ipak nije, pitanje je sad. Već nam je odavno jasno da se to, kao i sve u svijetu ekonomije, temelji na igri ponude i potražnje. Ako postoji kritična masa ljudi koja će kupovati proizvod po određenoj cijeni, onda proizvod ima takvu cijenu. Riba na Jadranu drži dobru cijenu i u prvom i drugom mjesecu u godini, ali u sedmom i osmom je najskuplja jer je potražnja ogromna. Smještaj na Hvaru je prilično jeftin u trećem mjesecu, a skup u osmom.
Plin nije skup energent, ali ako dođe do političke krize postaje tražena roba i skuplji nego prije... I tako možemo unedogled. Cijena proizvoda i usluge je uvijek onolika koliko je netko spreman platiti. S druge strane, postoje mjesta koja su namijenjena za širu publiku i koja imaju drukčije cijene od ekskluzivnih mjesta. To je isto kao što roba široke potrošnje ima drukčiju cijenu od luksuznih proizvoda. Cijena je dio pozicioniranja na tržištu i brendiranja. Cijena je, također, zaštita od masovnosti, stoga elitne destinacije u svijetu dižu cijenu da bi se upravo od nje i zaštitile. Publika voli ekskluzivnost i ona ih privlači. Skupi šampanjci, skupi auti, skupa hrana, skupa odjeća i ostale skupe stvari jednostavno su magnet za publiku.
Cijena kave - mjerna jedinica za skupoću destinacije
Cijena je, također, zaštita od masovnosti, stoga elitne destinacije u svijetu dižu cijenu da bi se upravo od nje i zaštitile
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
pisete gluposti. uvijek je bio McDonalds hamburger ogledalo cijena