ANALIZA: ZAŠTO PROPADA AVIONSKI DIV?
Boeing su od inženjera preuzeli financijaši koji su samo trčali za profitom: Avioni se ruše, usred leta otpadaju im vrata
![FILE PHOTO: The fuselage plug area of Alaska Airlines Flight 1282 Boeing 737-9 MAX](/media/img/ff/31/19e8ae8321f187a54ff9.jpeg)
U Boeingu trenutačno ne vidim nijednu svjetlu točku. Oni moraju napraviti potpuno novi avion kako bi barem donekle vratili povjerenje ljudi. A da sada počnu raditi novi avion, treba proći 10 godina prije nego što s njim krenu u proizvodnju. A prije toga moraju se baviti restrukturiranjem samih sebe kao tvrtke i još malim milijunom drugih stvari prije nego što i pomisle krenuti s izbacivanjem novog modela – kaže Alen Šćuric, stručnjak za avioindustriju
Komentara 20
PB
I Dalekovod vode ekonomisti, a ne inženjeri. Dobro da bolnice ne vode ekonomisti. Da ih oni vode, toškovi liječenja bi bili manji, a prihodi grobara veći.
![pendreck Avatar pendreck](/media/img/47/9b/bd5ac78cdc46bcf5f215.jpeg)
Dobro za Airbus...
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"Boeing su od inženjera preuzeli financijaši " je trend na zapadu. Što kad stigne do nuklearki ?