Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Tech/Sci Znanost

NASA šalje u svemir slike golih ljudi kako bi 'privukli izvanzemaljce'

Uz gole ljude i DNK, znanstvenici su pokušali prikazati i gravitaciju i očekuju da će vanzemaljci razumjeti sve binarne poruke jer smatraju da je binarni prikaz vjerojatno univerzalan.
06. svibnja 2022. u 11:27 1 komentara 690 prikaza
Svemir
Foto: pixabay

Znanstvenici NASA-e planiraju lansirati u svemir slike golih ljudi u nadi da će tako privući vanzemaljce, pišu britanski i američki mediji. Uz prikaz golih ljudi bit će i poziv inteligentnim vanzemaljskim bićima da se odazovu ako pronađu "svemirske aktove".

Druge civilizacije ipak ne bi trebale biti previše šokirane aktovima budući da to neće biti fotografije golih ljudi nego crteži golog muškarca i žene koji mašu pored prikaza ljudske strukture DNK.

NASA-ini znanstvenici otkrili su sliku u studiji koja je dio projekta pod nazivom "Beacon in the Galaxy" (BITG).

Glavni cilj BITG projekta je poslati poruku svim vanzemaljskim civilizacijama koje bi tamo mogle biti.

Znanstvenici objašnjavaju u svojoj studiji da iako je koncept matematike u ljudskom smislu potencijalno neprepoznatljiv za izvanzemaljsku inteligenciju, binarnost je vjerojatno univerzalna za svu inteligenciju.

"Binarni oblik je najjednostavniji oblik matematike jer uključuje samo dva suprotna stanja: nula i jedan, da ili ne, crno ili bijelo, masu ili prazan prostor."

MISIJA: APOLLO Prošlo je pola stoljeća otkad je čovjek zadnji put kročio na Mjesec. Zašto i dalje toliko ljudi ne vjeruje da se to dogodilo? Svemir PROJEKT NASA-E Znanstvenici upozorili na veliku prijetnju: 'Mogli bi nas napasti izvanzemaljci, ne shvaćate ozbiljnost situacije' FILE PHOTO: Handout photo of a view of Jupiter's moon Europa, created from images taken by NASA's Galileo spacecraft in the late 1990's nova otkrića Je li život moguć u vodama Jupiterovog mjeseca?
Plodine
Boravak u prirodi
Roditelji, pažnja! Uz ove savjete vaša djeca će uživati, a vi popiti kavu na miru
Život s dijabetesom
Sve više Hrvata boluje od ove bolesti. Doktorica otkriva što bismo trebali poduzeti!
  • Važna obavijest