dug 400 metara

Stigao iz drugog planetarnog sustava: 'Ta stvar je vrlo čudna'

Foto: NASA
21.11.2017.

'Ta stvar je vrlo čudna', kazala je Karen Meech s havajskog astronomskog instituta, koja je vodila istraživanje.

Dug je 400 metara, nalikuje divovskoj cigari i ne sliči ni na što dosad viđeno u našem Sunčevom sustavu. Astronomi su prvi put opazili "međuzvjezdanog posjetitelja", kako ga je u svom priopćenju opisala NASA.

Iznenađeni viđenim, astronomi su se zagledali u neobičan oblik stjenovitog tijela, koji je deset puta duži nego što je širok, što ga jasno razlikuje od asteroida koji kruže oko Sunca.

Crvenkasti, izduljeni meteorit putovao je milijune godina iz drugog planetarnog sustava prije nego što su ga otkrili znanstvenici s havajskog sveučilišta u Honoluluu. "Ta stvar je vrlo čudna", kazala je Karen Meech s havajskog astronomskog instituta, koja je vodila istraživanje.

Asteroid, koji su nazvali Oumuamua (glasnik, na havajskom), otkriven je iz zvjezdarnice Pan-STARRS 19. listopada, a otkriće je objavljeno u utorak u časopisu Nature.

"Desetljećima smo teoretizirali da su takvi međuvjezdani objekti tu negdje, a sada prvi put imamo izravan dokaz da postoje", rekao je jedan od čelnika NASA-e Thomas Zurbuchen. "To povijesno otkriće nam otvara novi prozor u proučavanju planetarnih sustava izvan Sunčevog", naglasio je.

ZG
zg223
15:10 21.11.2017.

svasta,ljudi misle da znaju sve o svemu a neznaju nista o nicemu..pa se cudom cude

Avatar pendreck
pendreck
18:00 21.11.2017.

svemirski brod. jasna stvar. vidio to vec prije 35 g u zvjezdanim stazama

16:28 21.11.2017.

Ne znan bi li se smija ili plaka na naslov,dno dna ste postali.