Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 194
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Tako se radi promocija

Lewandowsky, Neuer, Ribéry... 'manekeni' istarskog turizma

Bayern proslava naslova
Foto: Reuters/Pixsell
1/4
04.06.2018.
u 12:57

Ključna riječ u cijeloj toj priči je Njemačka, to je naše najznačajnije i najveće emitivno tržište, godišnje nam dolazi 1,1 milijun Nijemaca, a više od polovice upravo iz Bavarske, kaže direktor Turističke zajednice Istre Denis Ivošević

Samo četiri sastanka tijekom nepunih mjesec dana bili su dovoljni da Istarska turistička zajednica dogovori najznačajniju suradnju u svojoj povijesti i, moglo bi se reći, najzvučniju u domaćem turizmu. Ta je regija jučer, kada su nakon minhenskih stavljeni i porečki potpisi na Ugovor o strateškom partnerstvu, postala marketinški partner nogometnog kluba s plejadom mega zvijezdi poput Roberta Lewandowskog, Francka Ribérya, Arjena Robbena, Manuela Neuera...

Suradnja slavnog Bayerna iz Münchena i Istre dolazi u odličnom trenutku, pred Svjetsko nogometno prvenstvo, dogovorena je na tri godine, a zasad je razrađeno desetak projekata kroz koje će Bayernova popularnost zakriliti i turističku ponudu Istre, odnosno Hrvatske. Fanova je bezbroj, minhenski Bayern samo na društvenim mrežama prati 75 milijuna ljudi, a procjene kažu kako je Istra ovim ugovorim profitirala za promociju vrijednu najmanje 20 milijuna eura.

Za početak, recimo da će već za otprilike mjesec dana biti tiskani prvi promidžbeni materijali na kojima će na odmor u Istru pozivati tri igrača iz prve Bayernove postave. Njihove fotografije će se koristiti i za billboarde, web, socijalne mreže itd. Dvaput godišnje, za vrijeme održavanja utakmica, Istra će na stadionu Allianz arene, u VIP zoni, za stotinjak Bayernovih visokih uzvanika i partnera prezentirati smještajnu, gourmet i drugu ponudu svoje regije. Uoči jedne Bayernove utakmice godišnje, koju Istrani izaberu, svi će klupski komunikacijski kanali tijekom sedam dana prezentirati Istru kao partnera, a navijače će i na sjedalima dočekati istarski promo materijali.

Otvorena je i mogućnost da se ključni godišnji trodnevni workshop Bayerna za partnere održi u Istri. Jedan dan je radni, a preostala dva ugledni gosti upoznaju destinaciju što će biti prilika domaćinima da se pokažu u najboljem svjetlu pred vlasnicima i top menadžerima Allianza, Audija, Deutsche Telecoma i sl. Atrakcija će zasigurno biti i trening kamp prve ženske momčadi FC Bayerna u Istri, koji uvijek dobro prate i mediji i fanovi. Već je zakazana i revijalna utakmica legendi FC Bayerna i Istre, odnosno Hrvatske, na nekom istarskom nogometnom terenu. Mimo svega, Istra će dobiti i dodatni medijski prostor u segmentu digitalnog marketinga.

Za suradnju koju je osobno njegova ideja direktor Turističke zajednice Istre Denis Ivošević kaže:

- Ključna riječ u cijeloj toj priči je Njemačka. To je naše najznačajnije i najveće emitivno tržište, godišnje nam dolazi 1,1 milijun Nijemaca, a više od polovice upravo iz Bavarske. Istra se mijenja, podiže razinu turističke usluge i naša je misija to prezentirati i novim gostima iz Njemačke, naročito onima više platežne moći, koji će, nadamo se, sada okrenuti radare okrenute prema Istri i Hrvatskoj. To nam je i ključna ideja, ovim se projektom želimo repozicionirati na njemačkom tržištu, a poglavito u Bavarskoj. Suradnjom s Bayernom ulazimo u tržišnu nišu boljih potrošača, menadžera, liječnika, bankara, Recimo, u Allianz areni praktički sve brokerske kuće iz Njemačke imaju svoje VIP boksove. Inače, promjenom strukture njemačkih gostiju ciljamo na pred i posezonu i smještaj s četiri plus i pet zvjezdica. I, da, apsolutno se nadamo da će i neki Bayernovi igrači izabrati Istru i Hrvatsku za odmor - kaže Ivošević.

Inače, Bayern ima razna partnerstva, platinum i zlatna s Lufthansom, Deutsche Telecomom i sl. a Istra je postala regionalni partner. Detalji iz ugovora su povjerljivi podaci i u Istri ih ne iznose, ali tamošnjoj Turističkoj zajednici to nije prva suradnja takvog tipa. Slična su strateška partnerstva imali i s BMW-om, MasterCardom, Turkish Airlines i pokazala su se kao pun pogodak. Najnovije već privlači nove goste. Među njima bi mogao biti čak i jedan od najvećih njemačkih nogometaša svih vremena Karl-Heinz Rummenigge, koji je danas u Bayernovoj upravi. Nakon svega što je čuo o Istri od predstavnika Turističke zajednice priznao je da nikad nije bio u Istri i da sad jedva čeka da je posjeti. Direktor Bayernovog marketinga Andreas Jung je jučer u Poreču priznao da još nikad nije vidio tako uređenu i čestu destinaciju kao što je Istra. Svidjelo mu se i ono što je jeo, a za istarskim će šparogama, kazao je, Rummenigge izgubiti glavu. Za sam ugovor je kazao da je jako zadovoljan i da to nije sponzorski paket, već dvosmjerna suradnja u kojoj obje strane ulažu najbolje od sebe.

Ključne riječi

Komentara 3

JE
jejeee
22:28 04.06.2018.

nojer,riberi,...

KR
Kraken
16:17 05.06.2018.

inace je Lewandowski... a ne Levandovsky

Avatar gledatelj_zikine_dinastije
gledatelj_zikine_dinastije
13:57 04.06.2018.

istra sto svjetlosnih godina od ostatka hr...danas regija a sutra tko zna...sto ce njima ovakva hr ...ustase markicka cavoglave.frustrirani branitelji...i ne jos bi takvi cunjoglavci njima naredjivali kako da se ponasaju da ukidaju imena i trgove sa titovim imenom da istrijane prozivaju zbog svoje susretljivosti i multikulturalnosti sto su sa svima dobri i dobrodosli...sto bi balasevic rekao u pjesmi putuj europo ja bi rekao putuj istro dok jos mozes...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije