Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Showbiz TV

Koji su TV pogoci, a koji promašaji sezone?

Neke nove emisije i serije osvojile su publiku na prvu, no neke su već na samom početku maknute s ekrana
11. listopada 2014. u 13:30 4 komentara 8871 prikaza
kudpuklo
Foto: Nova TV
Pogledajte galeriju 1/17

Svaku jesen televizije dobiju novu priliku osvojiti gledatelje novom shemom i vratiti ih na svoj kanal. No rijetko kada tu priliku i iskoriste. Isto se događa i ove jeseni. Tri glavne nacionalne televizije obogatile su svoj program novim emisijama, ali rezultat ostaje isti – Nova TV s lakoćom zadržava prednost.

Sa samo dva nova, doduše velika, projekta Nova TV raznijela je konkurenciju. Prvu epizodu showa “Tvoje lice zvuči poznato” gledalo je gotovo 800 tisuća gledatelja. Ovako veliku brojku zainteresiranih pred male ekrane obično privuče samo sport, ali očito zadatku je dorastao i jedan show. Doduše licencni, no i to treba dobro izvesti jer ni kupljena licencija nije garancija za uspjeh. Njihovu seriju, dramsko-humorističnu, kako je predstavljaju, “Kud puklo, da puklo” svakodnevno prati više od pola milijuna ljudi i s veseljem možemo reći da je s njom jedna domaća serija gledanija od turskih.

HTV je protutežu licencnom showu, zasad, pružio “Maestrom”, emisijom u kojoj poznati ne plešu, ne pjevaju, nego – dirigiraju. No, očekivano, našoj publici to nikako nije zanimljivo pa se ovaj projekt ne može pohvaliti nekom gledanošću i ne ulazi ni u top 10 emisija Prvog programa. Povratnička Piramida, stoji slično. Svađe naših javnih osoba također publici nisu interesantne pa ni Piramida ne ulazi u najgledaniju desetku. Jedino se nova humoristična serija “Glas naroda” probila u to probrano društvo. Ekipu iz Dalmatinske zagore i njihova mutna posla iz tjedna u tjedan prati oko sedam posto gledatelja. Nije uspjeh kao “Odmori se, zaslužio si” ili “Stipe u gostima”, ali barem skupe oko 200 tisuća obožavatelja pred malim ekranima. No ako jedan dan HTV može nazvati pobjedničkim, onda je to – nedjelja. I to ne zahvaljujući novim projektima, već najdugovječnijim emisijama koje se prikazuju na tom kanalu – Plodovima zemlje, Moru, Duhovnim izazovima i Stankovićevoj emisiji Nedjeljom u 2. I dok njegova prepucavanja s protivnicima, tj. sugovornicima, voli pogledati pola milijuna ljudi svaku nedjelju, novi putopis “Vjetar u kosi” nije prošao dobro.

Ipak, možda je najgora sudbina nekih RTL-ovih projekata. Pilot “Markov trg” glamurozno je najavljen, no o nastavku snimanja nema ni riječi. Kriminalistička serija “Mjesto zločina” maknuta je s programa nakon samo dvije epizode. Gledani Bingo show, koji je prešao s HTV-a na RTL i dobio novo ruho, voditelje, koncept i ime “Uhvati Bingo ritam”, drži se solidno sa svojih 250 tisuća gledatelja tjedno. Ali nije nikakav spektakl. Njihova serija “Vatre ivanjske” najuspješniji je RTL-ov projekt, po gledanosti je odmah iza njihove središnje informativne emisije RTL danas i ima svojih 300 tisuća sljedbenika dnevno. U 10 najgledanijih RTL-ovih emisija uspjela se ugurati i Jezikova juha iako su gledaniji od nje redovito filmovi.

Top 10 sadržaja najgledanijih na RTL-u

1    RTL DANAS 

2    VATRE IVANJSKE - HRVATSKA DRAMSKA SERIJA   

3    NEMOGUCA MISIJA: PROTOKOL DUH - AMERIČKI AKCIJSKI FILM  

4    PET NA PET - GAME SHOW  

5    UHVATI BINGO RITAM - GLAZBENI SHOW

6    RIO - AMERIČKI ANIMIRANI FILM  

7    LJUBAV JE NA SELU - DOKUMENTARNA SAPUNICA 

8    JA U LJUBAV VJERUJEM - AMERIČKO BRITANSKA ROMANTIČNA KOMEDIJA  

9    DOZVOLA ZA MALE FOCKERE - AMERIČKA KOMEDIJA  

10    JEZIKOVA JUHA   

Izvor: AGB Nielsen za RTL Televiziju

Top 10 najgledanijih sadržaja na Novoj TV

1    TVOJE LICE ZVUČI POZNATO - SHOW   

2    DNEVNIK NOVA TV   

3    KUD PUKLO DA PUKLO - HRVATSKA DRAMSKA SERIJA   

4    CRNA RUŽA - TURSKA DRAMSKA SERIJA  

5    LUD, ZBUNJEN, NORMALAN - HUMORISTIČNA SERIJA   

6    GAS DO DASKE 3  

7    PROVJERENO   

8    FINAL FIGHT CHAMPIONSHIP (EUR) - PRIJENOS  

9    VEČERNJE VIJESTI   

10    MAMURLUK - NJEMACKO AMERIČKA KOMEDIJA   

Izvor AGB Nielsen za Novu TV
 

Top 10 sadržaja najgledanijih na HTV1

1. PLODOVI ZEMLJE - EMISIJA O POLJOPRIVREDI   

2. NEDJELJOM U DVA - POLITIČKA EMISIJA  

3. DNEVNIK  

4. MORE - DOKUMENTARNA EMISIJA   

5. DNEVNIK U PODNE  

6. MAJSTORI - HRVATSKI FILM  

7. ZRNO UTJEHE - BRITANSKO AMERICKI AKCIJSKI FILM 

8. LIJEPOM NAŠOM - ZABAVNA EMISIJA  

9. GLAS NARODA - HRVATSKA HUMORISTIČNA SERIJA   

10. MIR I DOBRO - EMISIJA O RELIGIJI 

Izvor: AGB Nielsen za HTV
 

Zagreb: Dani hrvatskih tržnica
Što i od koga građani kupuju
Inspektori 'češljaju' tržnice i kreću u kontrolu OPG-ova, evo što su dosad otkrili
Dacia Duster
Pošumljavanje Dalmacije
Sađenje borova, off road vožnja i iskustvo kakvo se događa jednom u životu
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Kabulkowski:

    Najveći promašaj sezone mi je bio kaj sam upalil TV...

  • heny:

    Ma da ti si ziher preimteligentan da bi bilo sto od ponudjenog gledao. Ozbiljno,repertoar je sirolik svatko ce si pronaci nesto,a vjecito grintanje je vec smijesno. Cestitke novoj tv Njima ne placamo pretplatu a ocito ih najvise gledamo.

  • Avatar krumpirsky
    krumpirsky:

    dokaz da smo nepismena nacija , jer uspjeh postižu što glupolje imbecilne emisije NAŽALOST