Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 98
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Dodatna zarada

Franka pokrenula beauty liniju, a taj biznis već cvate Maji Šuput i Lani Jurčević. Otkrivamo i cijene!

Foto: Promo
1/22
20.04.2023.
u 09:25

Po uzoru na svjetske zvijezde i neke domaće pjevačice imaju kozmetičke linije sa svojim potpisom. Istražili smo što sve nude i gdje se te po kojim cijenama ti proizvodi mogu kupiti

Danas, kada je svijet društvenih mreža postala svojevrsna velika online trgovina, zvijezde su uvidjele sjajnu priliku i pootvarale svoje virtualne trgovine. A uz svjetske zvijezde, vrlo brzo na taj su vlak uskočile i naši domaći celebrityji. Novi beauty brendovi tako danas izlaze kao na pokretnoj traci, a tržište ljepote je, usprkos pandemiji prošlih godina, doživjelo golemi rast. Jedna od njih, posljednja koja je uskočila na taj vlak, jest i glazbenica Franka Batelić koja je izbacila svoj kozmetički brend Frankly good. Linija koja se sastoji od 12 proizvoda kreirana je s ciljem da podsjeti na važnost održavanja jednostavnih, ali zdravih navika u svakodnevnom životu. Frankly good proizvodi namijenjeni su svakoj osobi koja se želi osjećati lijepo iznutra i izvana te potaknuti iskrene emocije, one koje dolaze kada smo zadovoljni sobom.

„Sve je počelo prije tri godine, baš na imanju moje none u Istri, kada smo snimali jednu kampanju. Moj vizažist mi je neprestano popravljao ruž koji mi se stalno skidao. To je bio trenutak kada sam poželjela postojaniji ruž koji ima njegujuće sastojke. I odatle je sve krenulo! Želim ponuditi proizvode koji će biti potpora urođenoj ljepoti svakog pojedinca, jer vjerujem kako je zdrav način života ključ istinske ljepote. I sigurna sam da, prije svega, svi mi na licu prvo vidimo zadovoljstvo, sreću i iskrene emocije. Željela bih da Franky good okupi habulous zajednicu koja će prihvatiti i dijeliti te vrijednosti“, poručuje Franka.

Foto: Promo

 

Nakon što je društvenim mrežama odjeknula riječ habulous (eng. habits + fabulous), koju su na Instagramu prihvatile mnoge poznate osobe, Frankly good počeo je okupljati sve one koji žele brinuti o sebi i usvojiti zdrave navike. Prvi iskorak u stvaranju habulous zajednice upravo je da slavi navike koje pridonose zdravlju. Često su to one osnovne poput zdrave prehrane, dovoljnog unosa vode, sna, tjelovježbe te korištenja korisnih i neštetnih kozmetičkih proizvoda. Ovisno o načinu na koji brinemo za sebe, Frankly good želi potvrditi kako je zapravo ljepota zdrava navika. Linija uključuje osam nijansi mat tekućeg ruža za usne, koje su pomno birane u suradnji s najpoznatijim hrvatskim vizažistom Karlom Rusanom poznatim kao Ruka Beauty, te su ''long lasting formule''.

Linija Frankly Good ima 13 proizvoda koji se mogu kupiti preko webshopa, a među njima su i osam nijansi mat tekućeg ruža za usne, sjajilo za usne s hijaluronom, sjajilo za usne Color & Shine, maslac za skidanje šminke, tretman za usne lip therapy sa spužvicom za čišćenje i eksfolijaciju lica. Cijene su od 6 do 36 eura. Najpovoljniji artikl je spužvica za čišćenje i eksfolijaciju lica koja stoji pet eura, cijena Mikly Smoother tretmana za usne je 16 eura, sjajila stoje 22 eura, ruževi 24 eura, dok je trenutačno najskuplji artikl Mikly Splash maslac za skidanje šminke koji stoji 36 eura.

A kako to sve nastaje? Sjetimo se samo prije nekoliko godina kada je tržište bilo preplavljeno celebrity parfemima, po istom modelu sada se proizvodi kozmetika. Koncept ovakvih linija često je zamišljen tako da kozmetički laboratorij osmisli beauty liniju koja se potom poveže s likom i djelom poznate osobe radi lakšeg marketinga i prodaje. No u današnje vrijeme nije više bitno čije lice krasi kampanju, već i kvaliteta te društvena odgovornost brenda. Kupci su obrazovaniji nego ikada, znaju što žele, bitna im je kvaliteta i pozadina koja stoji iza linije, radili li poznata osoba uistinu na svojoj kozmetici ili pak prepusti rad u ruke drugih te potom bude ''samo lijepo lice s naslovnice''. Brojni ''fast beauty brendovi'' ostali su samo na pokušaju, no neke dame svojim su linijama oduševile publiku i kritiku.

U tom pogledu svakako treba spomenuti i pjevačicu Maju Šuput koja, s obzirom na raznovrsnost proizvoda na njezinu web-shopu, predvodi sve ove dame. Godine 2018. pokrenula je brend Majushka, a iako je počela samo s mikrofonima, koju godinu poslije predstavila je i kozmetičku liniju MASHÙ u kojoj prodaje parfeme, hidratantne kreme za ruke, gelove za ruke te dezinfekcijsko sredstvo za ruke koje je predstavila tokom pandemije. Shu Shu kremu za ruke možete imati po cijeni od 6,57 eura, dok ćete za hidratacijski gel morati izdvojiti 4, 58 eura, a za  dezinfekcijsko sredstvo za ruke od 250 ml 9,89 eura. A osim toga, pjevačica prodaje i dječju kozmetiku u kojoj nudi sve – od paste za zube, losiona za tijelo, preko zaštitne kreme do šampona i kupke. Ako želite da vaše dijete koristi njezine proizvode, za pastu za zube morat ćete izdvojiti  2, 65 eura, za šampon i kupku 2u1 iznos od 6, 63 eura, a ista je cijena i za losion za tijelo, dok zaštitna krema stoji 5, 31 euro. Njezine proizvode možete naći na policama trgovina Muller i Baby Centera, a spomenimo i da pjevačica prodaje razne igračke, odjeću za djecu te gadgete, a krenula je i u suradnju sa Saponijom zbog čega Majushka deterdžente za rublje možete kupiti u Konzumovim trgovinama, u Plodinama, Intersparu i slično.

Foto: Instagram

Pjevačica Lana Jurčević 2018. godine predstavila je svoj brend kozmetike La PIEL koji nudi proizvode za njegu, a proslavila se multinamjenskim brončanim maslacem, odnosno uljem za kožu sa shimmerom. Njezini proizvodi za kožu postali su jako popularni, a pjevačica voli isticati da se cijela proizvodnja odvija u Hrvatskoj te da su proizvodi ručno rađeni i inspirirani prirodnim sastojcima. Krema za ruke, lip balm, krema za stopala, krema i maslaci za sunčanje, piling za kožu – neki su od proizvoda koji se mogu kupiti u web-shopu. Cijene se kreću od 7, 89 eura za SPF 50 kremu za lice, poznato brončano ulje-maslac stoji 12, 74 eura, a pilinzi za tijelo kreću se od 19, 80 eura. Najskuplji su joj poklon setovi od kojih jedan stoji 148, 70 eura, a u njemu ćete dobiti pjenu za čišćenje lica i skidanje šminke, hidratantnu dnevnu i noćnu kremu za lice (za sve tipove kože), masku za lice i "Superpower liquid" eksfolirajuću tekućinu s AHA kiselinom. A kao poklon nudi i silikonski kist. LA PIEL proizvode možete pronaći u Bipa trgovinama, kao i na policama DM trgovina.

A nakon svoje teške borbe s aknama pjevačica Zsa Zsa shvatila je koliko je na našem tržištu siromašna ponuda prirodnih proizvoda za kojima čežnu žene poput nje pa je 2022. godine lansirala svoj brend Marrubi preko kojeg prodaje prirodnu kozmetiku za lice, a u njezinoj ponudi mogu se pronaći Recovery ulje za lice po cijeni od 37, 80 eura te alat za masažu lica po cijeni od 16 eura. A zanimljiva činjenica jest da nudi i testere za svoje ulje i to potpuno besplatno. Njezine proizvode za sada možete pronaći samo na web-shopu.

Foto: Press

 

Izabel Kovačić, supruga našeg vatrenog Matea Kovačića, sa sestrom ima modnu liniju, a 2019. godine odlučila je samostalno predstaviti i svoje kozmetičke proizvode pod etiketom Bella by Izabel Kovačić. Mirisno mlijeko za tijelo, mirisni piling, zaštitna krema, deo krema, suho ulje za lice, tijelo i kosu asortiman je koji je Izabel osmislila u suradnji s Olivalom. Kada su se proizvodi pojavili na policama drogerija 2019., najskuplje je bilo suho ulje čija je cijena bila 10, 07 eura, a najjeftinija je bila deo krema čija je cijena iznosila 4, 90 eura. No, kako se njezini proizvodi više ne mogu pronaći ni u trgovinama ni na web-shopu, može se zaključiti kako je i korona ovdje ostavila posljedice.

Foto: Instagram


A kad smo kod ugašenih brendova, snaha Zdravka Mamića Tia Mamić i njezina suradnica, visažistica Lada Mitrašinović 2020. godine pokrenule su brend ''Bela Glow'' koji se prošle godine zbog pandemije ugasio. U ponudi su imale nekoliko proizvoda, među kojima je i puder losion za tijelo koji je naglašava ljepotu kože laganim prekrivanjem sitnih nepravilnosti i ostaje na koži cijeli dan bez brisanja, a cijena mu je bila 26, 54 eura. A možda prva u svemu ovome bila je dizajnerica Lana Biondić koja je još 2014. godine lansirala beauty brend S.FRES. Prvo je predstavila kremu 24/7, a prošle godine oduševila je tržište parfemskim eliksirima N.001 i N.002. No, sudeći prema podacima na Instagram profilu brenda, trenutačno su na "kreativnoj pauzi". Na ponekim web-stranicama još se mogu pronaći parfemski eliksiri, poput Bazzara koji N001 prodaje za 19, 10 eura.

Video: Razvod Valentine i Vatroslava


 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije