uspješnost 90 posto

Znanstvenici razvili test koji otkriva rak u samo 10 minuta

rak
Thinkstock
06.12.2018.

Australski znanstvenici s University of Queensland razvili su test koji u roku od 10 minuta može otkriti prisutnost stanica raka u bilo kojem dijelu organizma, objavio je stručni časopis Nature Communications.

Stanice raka u kontaktu s vodom formiraju jedinstvenu DNK nanostrukturu, a upravo otkrivanje tih struktura poslužilo je znanstvenicima kao temelj za otkrivanje raka u znatno ranijoj fazi razvoja nego što je to moguće uz pomoć postojećih metoda, piše Pliva zdravlje.

rak

Rano otkrivanje raka pospješuje uspjeh liječenja, a učinkovitost testa je zasad provjerena na više od 200 uzoraka tkiva i krvi uz točnost od 90%.

Znanstvenici koji su razvili ovaj test najavili su i početak kliničkih testiranja.

Ono što je posebice zanimljivo jest ideja da se novi test za otkrivanje raka koristi jeftinim i mobilnim dijagnostičkim uređajem kojeg će biti moguće spojiti s mobilnim telefonom, dodaju istraživači.

Pogledajte i video Simptomi raka testisa koje muškarci ne bi trebali ignorirati

Avatar Admin nabijem te
Admin nabijem te
13:09 06.12.2018.

to bi bilo izvrsno!

OV
Ovozemaljski
13:23 06.12.2018.

Zvjezdane staze stižu!

BA
ban
14:58 06.12.2018.

da, to je ok...ja bi o lijecenju raka. slusao sam ozdravljenog od raka koji se lijecio ljekovitim biljem gdie mu je najbolje pomogao recept od Patera Romano Pazo. ...steta je sto mnogi ne vjeruju alternativnoj medicini koja, sastavljena od ljekovitog bilja, niti u kojem slucaju ne moze biti stetna...utipkajte i o svemu se sami informirajte.