Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Znanstvenici razvili test koji otkriva rak u samo 10 minuta

06. prosinca 2018. u 16:34 4 komentara 4227 prikaza
rak
Foto: Thinkstock

Australski znanstvenici s University of Queensland razvili su test koji u roku od 10 minuta može otkriti prisutnost stanica raka u bilo kojem dijelu organizma, objavio je stručni časopis Nature Communications.

Pušenje Prestanite pušiti Što se događa samo 20 minuta nakon što popušite zadnju cigaretu? Ovo će vas zanimati

Stanice raka u kontaktu s vodom formiraju jedinstvenu DNK nanostrukturu, a upravo otkrivanje tih struktura poslužilo je znanstvenicima kao temelj za otkrivanje raka u znatno ranijoj fazi razvoja nego što je to moguće uz pomoć postojećih metoda, piše Pliva zdravlje.

rak
1 / 7
U užurbanoj svakodnevici i nedostatku vremena, mnogi podgrijavaju namirnice koje su ostale od ručka ili su pripremljene sinoć za danas. No, neke zaista ne bismo trebali podgrijavati...Ovo su namirnice koje pripadaju rizičnoj skupini jer ponovnom termičkom obradom gube nutritivna svojstva i enzime.

Rano otkrivanje raka pospješuje uspjeh liječenja, a učinkovitost testa je zasad provjerena na više od 200 uzoraka tkiva i krvi uz točnost od 90%.

Znanstvenici koji su razvili ovaj test najavili su i početak kliničkih testiranja.

srčani udar može se dogoditi svakome Mnogi ne znaju da boluju od ove bolesti, a može prouzročiti srčani ili moždani udar

Ono što je posebice zanimljivo jest ideja da se novi test za otkrivanje raka koristi jeftinim i mobilnim dijagnostičkim uređajem kojeg će biti moguće spojiti s mobilnim telefonom, dodaju istraživači.

Pogledajte i video Simptomi raka testisa koje muškarci ne bi trebali ignorirati

[video: 22600 / Simptomi raka testisa koje muškarci ne bi smjeli ignorirati]
Argentum
PROMO
Otkrijte poklone koji će izmamiti osmijeh na lice svake žene

A1 izdvaja za Vas

• Avatar Agramer77
    Agramer77:

to bi bilo izvrsno!

• Ovozemaljski:

Zvjezdane staze stižu!

• obrtnik1:

da, to je ok...ja bi o lijecenju raka. slusao sam ozdravljenog od raka koji se lijecio ljekovitim biljem gdie mu je najbolje pomogao recept od Patera Romano Pazo. ...steta je sto mnogi ne vjeruju alternativnoj medicini koja, sastavljena od ljekovitog ... prikaži još! bilja, niti u kojem slucaju ne moze biti stetna...utipkajte i o svemu se sami informirajte.