Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 1
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Mirjana Brlečić

Ostvarila sam svoj san i matičnu mliječ ugradila u kozmetički proizvod

Mirjana Brlečić
Foto: Privatni album
24.11.2017.
u 21:40

Nova luksuzna linija kozmetike Nikel već ima osam zlatnih medalja sa sajmova inovacija, a tek će biti predstavljena u Hrvatskoj

Da neki muškarac prolazeći zagrebačkom Vlaškom ulicom zaluta u showroom ljekarne Priroda liječi, kladio bi se da je to prostor nekog sportaša.

Vitrine su, naime, krcate zlatnim medaljama, priznanjima... Naravno, žene odavno znaju da tamo “stanuje” posao žene koja je stvorila prirodnu kozmetiku Nikel, magistre farmacije Mirjane Brlečić. Njena kozmetika, za koju zna reći da je uz sina i kćer njeno treće dijete, najnagrađivanija je hrvatska kozmetika. Nikel ima 40 zlatnih medalja za inovativni prirodni proizvod, a ta su priznanja osvajana u najjačoj konkurenciji na najvećim svjetskim izložbama inovativnih proizvoda od Velike Britanije, preko brojnih europskih zemalja, sve do Rusije, Azije i Amerike. Početak je, kako to obično biva, nastao iz potrebe.

“Nikako nisam mogla pronaći kremu za svoju osjetljivu kožu i tako sam kao farmaceut odlučila kreirati učinkovitu kremu bez aditiva, konzervansa i sintetičkih dodataka”, kaže Mirjana čija kolekcija Nikel danas broji više od 60 proizvoda. No takav uspjeh za nju je tek raketni pogon za nove izazove. Nedavno je zakoračila na polje najluksuznijih brendova. Stvorila je novu liniju – Nikel privé – s registriranim MB kompleksom. To je kolekcija koja se sastoji od tri povezana proizvoda – eliksira, seruma i kreme – i već je nagrađena s osam svjetskih zlata za inovaciju, dok promocija na našem tržištu tek slijedi.

Imate bogatu kolekciju Nikel i možete mirno spavati na lovorikama. Otkud želja za stalnim istraživanjima i novim proizvodima?

Jako sam zadovoljna proizvodima koje sam do sada napravila, ali u stvaranju jedna inovacija uvijek vodi k drugoj i tako nakon godine ili dvije opet imam novi proizvod. Tako sam za kolekciju Nikel privé stvorila MB kompleks; tu je voda švicarskih ledenjaka koja je inkapsulirana u mikroovojnicu karite maslaca. Ona ide ciljano na određena mjesta djelovanja, ali i ima vrijeme otpuštanja, tako da kroz nekoliko sati djeluje u koži i puni stanice vlagom. Ta voda švicarskih ledenjaka spušta se s 4000 metara nadmorske visine, a putem na sebe veže minerale u tragovima, a to je cijeli kompleks vrijednih sastojaka koji utječu na ljepotu kože. Drugi inovativni sastojak u ovoj kozmetici je snježna alga. I ona potječe s ledenjaka, preživljava tamo gdje ništa drugo ne može. Kada dođe zima, ta se alga zakukulji i pretvori u spore, a prvi tragovi sunca je bude, ona postaje crvena, upija i crpi tu energiju. To isto čini za ljudsku kožu, aktivira gen mladosti i djeluje na staničnoj razini.

Do sada je Nikel bio cjenovno pristupačan većini žena jer riječ je o vrlo kvalitetnoj kozmetici čije se cijene kreću oko sto kuna. No sada kolekcijom Nikel privé zagazili ste u čisti luksuz, sva tri proizvoda stoje oko četiri tisuće kuna.

Prije šest mjeseci izvezli smo luksuznu kolekciju kozmetike Nikel, to je naša popularna “kocka” (riječ je kozmetici pakiranoj u kutije koje izgledaju poput kockice leda, op.a.), u Južnoafričku Republiku, a i ovaj je proizvod prvenstveno rađen za strano tržište. Ali i za naše, za znalce, za ljude koji znaju prepoznati što je ekskluzivni proizvod s ekskluzivnim sastojcima. Tu se svaki proizvod može koristiti zasebno iako zajedno daju najbolje rezultate.

Na našem se tržištu odavno nude kozmetički proizvodi koji stoje i više od sedam tisuća kuna i imaju kupce?

Upravo tako, a kupuje se i Nikel privé.

I dizajn proizvoda vrlo je luksuzan i drugačiji?

Dugo smo radili na njemu. Tu sam prava žena, a sve mi volimo da nam je kozmetika lijepa.

Kako se nova kolekcija nadovezuje na staro pravilo da ljepota dolazi iznutra?

Oduvijek sam zagovornik tog pravila i tvrdim kako je važno što nanosimo na kožu jer to ulazi u naš organizam. No neke su molekule jednostavno prevelike, ne mogu prodrijeti u dubinu kože, a ono što ostaje na površini ima slabije djelovanje. Kao farmaceutkinja znam da je matična mliječ jedan od najdragocjenijih sastojaka iz prirode i zato, kada nam je organizam u padu energije, a to je posebno izraženo zimi, moja je preporuka da trošite matičnu mliječ. Natašte, kada ustanete, prvo uzmite matičnu mliječ i ona će vam dati nevjerojatnu energiju. U kozmetici moj je san bio tu eksploziju energije upotrijebiti u njezi kože, u neki svoj proizvod staviti matičnu mliječ. No ona ima vrlo veliku molekulu. Ipak sam uspjela istraživanjem doći do spoja koji je poput matične mliječi, koji ima isti učinak na kožu. Sve te djelatne komponente nalaze se u MB kompleksu, koji sam zaštitila. A ime Privé izabrala sam u analogiji s modom jer označava ono najbolje od najboljeg. No to ime ima i intimno značenje, na neki je način kruna mog rada, jer u ovoj je kolekciji objedinjeno sve znanje koje sam stekla radeći na kozmetici Nikel.

Uz to što ste inovatorica, vi ste i poduzetnica. Koji su najveći problemi žene poduzetnice u Hrvatskoj?

Na sreću, toga sam pošteđena, valjda zato što i ne izlazim iz svog laboratorija. Na samim počecima nije bilo lako. Mučilo me hoće li se tolika ulaganja isplatiti. Na sreću, vjerovala sam u svoje proizvode i tu nisam imala dileme. Čak me jedna draga kolegica s kojom sam studirala upozoravala: “Kud baš kozmetika? Znaš li ti koliko toga ima? Daj nešto drugo”, ali nisam se dala smesti jer sam čvrsto vjerovala u svoj proizvod. I danas mislim da je to to: vjera u proizvod i kvalitetan i inovativan rad, a kada se to zbroji, rezultati su tu. I zato je moje najveće zadovoljstvo kada vidim kako sam ljudima pomogla, kada gledam fotografiju nečije kože prije i poslije.

Koja su razlike između, recimo to tako, kemije i prirodnih sastojaka koje susrećemo u vašoj kozmetici?

Kao farmaceutkinja ne mogu ignorirati znanost. Ona ima svoje zakone. Npr. lijekovi, ponekad će pomoći prirodni, ali kada je stvarno frka, svi posežemo za sintetičkim. Tako je i u kozmetici. Ona klasična može biti jako dobra za kožu, a takva je i prirodna. Moramo biti svjesni da sve što stavimo na kožu, ima li dovoljno malu molekulu, ulazi u organizam. Dakle, to je stvar je odabira, ako jednako dobro djeluje, što ćemo odabrati.

Koliko je ekspanzija prirodnih proizvoda kojoj svjedočimo i pitanje trenda, mode? Prirodno je sada jako “in”.

Točno, aktualni trend ide u smjeru prirodne kozmetike iako je ona još uvijek mnogo manje zastupljena od klasične.

Kako po vama izgledaju Hrvatice? Koliko su njegovane?

Izgledaju jako lijepo. Vidi se da je našim ženama stalo do izgleda, da paze na sebe. Drago mi je zbog toga.

No što je s ovim, rekla bih sada već besmislenim, trendom estetskih operacija za kojima posežu i jako mlade djevojke?

Mislim da ne treba prerano krenuti s tim jer što će biti kasnije.

Kakav je vaš stav prema plastičnim operacijama, klasičnom odlasku “pod nož”?

Nisam pristaša jer one često potpuno promijene fizionomiju lica. Ja sam za njegu što je moguće dulje, a onda, ako žena baš ne može izdržati pogled u ogledalo, ako u duši osjeća da će joj operacija donijeti sreću, a Bože moj, napravi – i budi sretna. Velika je istina da, kada se osjećamo lijepima, dobro radimo i oko sebe širimo dobru energiju. No uvijek treba imati na umu da je svaka takva operacija veliki rizik. A njega se vidi na licu. Uvijek se vidi kada je neka žena njegovana i to je uvijek lijepo, bez obzira na godine i tragove tih godina. No živimo u dobu kada je imperativ biti što dulje mlad i vitalan i svi težimo tome. Ja to najbolje znam jer i moja kozmetika ide za tim da lice što dulje ostane mlado.

Komentara 1

BS
@bserver
08:46 25.11.2017.

Da je uz vodu sa Švicarskih ledenjaka, u svoje proizvode umiješala i maglu s obronka Himalaja, proizvodi bi bili još učinkovitiji i djelovali bi blagotvorno na stanice hypotalamusa..

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije