Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NEONation generacija

Kako su neonske reklame i fluorescentna rasvjeta opet zavladale centrom Zagreba

Me and the Machine
Foto: Zvonimir Ferina
1/13
27.06.2016.
u 11:22

„NEONation je generacija svih nas odraslih u urbanom okruženju – u kojem naša čula bombardiraju reklame, zvuk i (umjetna) rasvjeta.“

Mladi modni dvojac Me and the machine, iza kojeg stoje dizajneri Vanja Veselić i Berislav Kovačević, predstavili su u petak, 24. lipnja, svoju novu kolekciju NEONation u samom centru Zagreba i to na svojoj prvoj samostalnoj reviji.

Sinoć je u samom središtu Zagreba modni dvojac Me and the machine priredio pravu modnu poslasticu za posjetitelje, ali i slučajne prolaznike. Svoju novu kolekciju pod nazivom „NEONation“ prikazali su na njihovoj prvoj samostalnoj reviji te dodatno podigli temperaturu na Cvjetnom trgu.

U realizaciji kolekcije shvatili smo da ćemo cijelu našu modnu priču najbolje ispričati i prezentirati upravo tamo gdje smo i pronašli inspiraciju. Radi se o site-specific događaju koji smo smjestili u samo središte Zagreba. Sretni smo s onime što smo htjeli postići, a to je da je ulica postala catwalk i da su svi, od posjetitelja pa do slučajnih prolaznika, postali dio naše modne priče. NEONation je generacija svih nas odraslih u urbanom okruženju – u kojem naša čula bombardiraju reklame, zvuk i (umjetna) rasvjeta. – pojašnjavaju Vanja Veselić i Berislav Kovačević.

U našoj novoj kolekciji ovoga puta bavili smo se odnosom grada, medijskog krajolika te svjetlosnih reklamnih objekata, u smislu senzacije, apstraktnih emocija i (umjetne) energije.

Foto: Zvonimir Ferina

Unisex, odvažni ali nosivi komadi

Kolekciju odlikuju unisex, odvažni ali nosivi komadi koji funkcioniraju od jutra do mraka te, za ovaj dvojac, već prepoznatljivi minimalistički potpis.

Pozabavili smo se neonskim nijansama i fluorescentnim pleksiglas detaljima, koji su dobili ulogu etikete ili pak cijelog krojnog dijela. Inspirirala nas je tehnologija koja je u nestajanju i koju zamjenjuje novija, a to su neonski svjetlosni objekti i fluorescentna rasvjeta, elementi koji se trenutno nalaze najčešće u galerijskim prostorima kao alat umjetničkog izražavanja. Te smo elemente vratili u suvremeno urbano okruženje - gradske ulice - i pritom su dobili sasvim novi oblik i kontekst - modnog objekta - istovremeno prenoseći poruku i osvježavajući memoriju grada u kojem su donedavno neonske reklame bile neizbježne.

Prostor Supercafféa, smještenog između Cvjetnog trga i Ilice, upotpunio je priču i dao je posebnu vibru središta grada, mjesta susreta (umjetnog) svjetla i energije.

Iznimno nam je drago što nam je Supercaffé omogućio da svoju priču prezentiramo upravo ondje gdje smo i pronašli inspiraciju, a to su gradske ulice, noćna (umjetna) rasvjeta i bliješteća energija grada. Zahvaljujemo svim posjetiteljima koji su došli, kao i Supercafféu, Učilištu Profokus i Keune Haircosmetics. – pojašnjava dizajnerski dvojac i ne skriva zadovoljstvo svojom prvom samostalnom revijom.

Fotografije: Zvonimir Ferina

Frizure: Učilište Profokus

MUA: Kasandra Draganić/ Učilište Profokus

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije