Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Lijepa nutricionistica otkrila tajnu zašto kavu treba piti prije deset sati ujutro

Jessica Sepel, autorica najprodavanije knjige o zdravoj prehrani i zdravom načinu života, podijelila je nekoliko savjeta kako smanjiti unos šećera, zašto je vino bolje od koktela i što je zamjena za ugljikohidrate
07. veljače 2017. u 13:31 0 komentara 3026 prikaza
Jessica Sepel
Foto: Instagram
Pogledajte galeriju 1/3

Kad spomenemo dijetu, kod većine ljudi pobudi se asocijacija – puno sati u teretani i male porcije hrane na tanjuru. Nutricionistica Jessica Sepel tvrdi da to ne mora biti tako i mršavljenje ne mora biti gnjavaža i veliko odricanje. Ponudila je nekoliko savjeta koji će vam omogućiti da izgubite kilograme i da na to ne gledate kao na  kaznu.  

Autorica najprodavanije knjige o zdravoj prehrani i zdravom načini života podijelila je nekoliko savjeta kako smanjiti unos šećera. Jessica preporučuje da ujutro kavu popijete prije deset sati ujutro i neka to bude samo jedna šalica kave. Možete dodati jako malo kravljeg mlijeka u kavu ili još bolje bademova mlijeka, a ostatak dana od tekućine konzumirajte čajeve i to zeleni ili čaj od maslačka.  

Gazirana pića izbacite ako želite postići rezultate, savjetuje lijepa nutricionistica. Zamjena za gazirana pića neka vam budu voda s limunom i biljni čajevi. Kada je riječ o zaslađivanju kave i čajeva, Jessica kaže da ih je najbolje zasladiti stevijom ili cimetom. Koktele također preskočite u razdoblju kada želite izgubiti kilograme i zamijenite ih crnim vinom jer kokteli imaju mnogo šećera. Ako se baš ne možete odreći alkohola, možete popiti čašicu džina ili votke s dodatkom  limuna. 

Hrana, portal Ignac Kulier Zbog manjka novca prehrana sve lošija Mršavljenje Spas za početnike 7 načina kako možete početi gubiti kilograme već danas Žena jede hrana kao lijek 6 zlatnih pravila kojima možete promijeniti prehranu već od danas

Kada su u pitanju obroci i količina hrane, Jessica savjetuje da izbjegavate teška jela i ugljikohidrate u vrijeme večere. Umjesto tjestenine pojedite obrok u koji je uključena riža ili kvinoja, a umjesto pirea od krumpira napravite pire od cvjetače koji je jednako ukusan i zasitan.

To što ste u jelovnik uveli zdravije namirnice, ne znači da se možete nagraditi slatkišima, ali ne morate se ni suzdržavati od slatkiša. Umjesto mliječne čokolade, pojedite čokoladu s visokim udjelom kakaa. 

– Fokus vam nikada ne smije biti na tome da izgubite kilograme nego da ostanete zdravi. To je glavna lekcija koju sam naučila tijekom godina dijeta i odricanja hrane – kaže Jessica čija je nova knjiga "Living The Healthy Life" upravo objavljena. 

Deceuninck grupa
PROIZVODNJA I EKOLOGIJA
Mogu li uspješno poslovanje na globalnom tržištu i zaštita okoliša ići ruku pod ruku? Jer kako stvari stoje, uskoro će morati
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.