Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PRIPAZITE

Često odlazite u restorane? Ovo su trikovi kojima vas navode da u njima više potrošite

Shutterstock
05.07.2022.
u 11:30

Možda mislite da ste iskusni i da vas vas se ne može 'prevariti' da naručite neka skupa jela ili vina, no postoji mnogo načina kojih niste niti svjesni..

Izlazak na večeru lijep je način da si priuštite malo luksuza, ali te prilike mogu biti skuplje nego što je potrebno zbog nekoliko lukavih trikova. Možda mislite da ste iskusni i da vas vas se ne može 'prevariti' da naručite neka skupa jela ili vina, no postoji mnogo načina na koje restorani mogu utjecati na goste da potroše više novca. Stručnjakinja za osobne financije, Anna Knowles, podijelila je nekoliko od tih načina, piše Express.

Konobari poručuju: Nemojte ovo raditi, od toga nam se diže kosa na glavi

1/8

Stručnjakinja kaže da konobari i konobarice dođu do vas čim sjednete, te vas pitaju za naružbu, kako bi vas na taj način naveli da donesete skuplju odluku. Dok se gost restorana smjestio na svoj stolac, vjerojatno nije imao vremena pogledati ponuđena pića i jela, te njihove cijene. Anna smatra da veliki dio gostiju neće zamoliti konobara da dođe ponovno kada malo razmisle, već će u tom trenutku naručiti nešto skuplje, bilo to piće ili jelo. 

Kada se radi o piću, ovdje postoji još jedan trik. Ljudi brže piju pivo iz zaobljenih čaša nego iz ravnih, jer naši mozgovi procijenjuju količinu preostale tekućine na temelju razine u čaši. Kod zaobljenih čaša može vam se činiti da ste popili samo pola čaše piva, a zapravo ste popili više. Što više popiijete, to ćete prije naručiti još jedno piće.

Stručnjakinja kaže da se puno restorana koristi trikom uklanjanja valute kod cijene jela. Primjerice, umjesto 50 kuna, pisat će samo 50, a vjeruje se da to goste potiče da troše više jer manje razmišljaju o novcu. Istraživanja pokazuju da uklanjanje znaka valute odvaja novac od brojeva. tako da nemate osjećaj da trošite novac.

Napominje i da neki restorani u jelovniku istaknu skupe obroke, tako da se druge opcije čine povoljnima. Primjerice, neka skupa jela i pića mogu biti podebljana, dok će druge, jeftinije opcije biti u normalnom fontu. To, naime, može potaknuti ljude da uzmu ono skuplje na jelovniku kako bi se osjećali da su se 'počastili'. 

Još jedna stvar koju neki restorani rade je opis jela, odnosno koriste razne lijepe i pomalo sugestivne opise na jelovnicima, kako bi primamili goste da naruče određena jela. 

Kupci šokirani koliko košta kilogram čvaraka na akciji:

Komentara 1

NJ
njofra51
23:07 06.07.2022.

Već dugo nisam pročitao toliko gluposti koncentriranih u jednom članku.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije