Naslovnica Lifestyle Zdravlje

5 zdravih navika Anje Alavanje: Volim otići na masažu i u saunu, a i trudim se vježbati

Voditeljica emisije "Zdravlje na kvadrat "Anja Alavanja svoje sinove uči zdravom načinu života. Otkrila je pet zdravih navika uz koje se osjeća svježije i sretnije
24. travnja 2017. u 18:03 0 komentara 1660 prikaza
06.04.2016., Zagreb - U modnom salonu Vesna Sposa u Drzicevoj ulici odrzana je modna revija proljetne kolekcije Vesne Spose. Anja Alavanja Romac.  Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

Voditeljica Anja Alavanja pazi na zdravu prehranu, trudi se redovito vježbati, ali i provoditi vrijeme s djecom. Voli si priuštiti i pokoji tretman opuštanja.

1. San mi je vrlo bitan, iako zbog sinova ponekad spavam nedovoljno i s čestim prekidima. Ne prakticiram gledanje televizije kasno navečer ili prije spavanja. Još uvijek smatram kako je bolje pročitati dobru knjigu.

2. Volim provoditi vrijeme s djecom u prirodi i na otvorenome što je više moguće. To je korisno za njih, a oni obožavaju trčati i skakati na čistom i svježem zraku. Također, vjerujem kako ih to čini otpornijima na razne viruse i bakterije.

Kristina Krepela ne koristi automobil Ovo je pet zdravih navika Kristine Krepele: Ovaj topli napitak pijem svako jutro! Aleksandra Dojčinović dizajnerica Ovo je 5 zdravih navika Aleksandre Dojčinović: Jednom mjesečno priuštim si wellness s curama’ Nera Stipičević sportski tip 5 zdravih navika Nere Stipičević: Dok su drugi ispijali kave, ja sam trčala i skakala u pijesak...

3. Ponekad je potrebno opustiti se te misliti na sebe. Duh i um jednako su važni kao i tijelo zato se trudim upisivati razne tečajeve čim uhvatim vremena za to. Ujedno, za svaku ženu važno je osjećati se ugodno pa zbog toga volim otići na masažu i u saunu te, naravno, na frizuru i njegu lica i tijela. Putovanja me ispunjavaju jer smatram da je za duševni mir važno iščekivanje, planiranje i veselje, a moji dječaci su uvijek spremni na nove avanture. Kao i majka.

4. Trudim se vježbati koliko mogu, nekada je to kod kuće, a kada imam viška vremena, onda odlazim i na pilates i jogu. Naravno, volim se penjati na Sljeme te jednako tako otići na skijanje. Ljeti, na moru, puno plivam i ronim.

5. Bitno je ono što jedeš. Kod kuće nemamo slanih grickalica kao što su čipsevi i smokiji. Djeci pripremam zdrave slastice s medom i dobrim sladilima. A za grickanje uvijek može poslužiti bobičasto voće poput brusnica i borovnica te orašasti plodovi. Batat koristimo kao zamjenu za krumpir, a jednako ga pripremamo u pećnici ili na tavi.

 

OHR SAVJETNIK
Otkrijte imate li sivu mrenu
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.