Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
kolumna
Povratak na članak

Jesmo li pred prvim referendumom

130.000 vjernika u oko 500 katoličkih župa potpisalo je Deklaraciju o zaštiti i početku ljudskog života. Oni nisu zadovoljni potezima (n)ove vlasti

Komentari 66

Avatar drug tito
drug tito
13:24 02.07.2012.

Hoćemo referendum! Krajnje je vrijeme da se ukine taj protunaravni i protuživotni zakon iz doba komunizma.

VL
OB
-obrisani-
13:51 02.07.2012.

02.07.2012. u 13:48h profesorzag je napisao/la: *** deleted by admin *** ________________________ Konačno nešto pametno.

VL
OB
-obrisani-
13:52 02.07.2012.

Administratore, po kojoj logici ostavljate tvrdnju da Zakon o medicinski pomognutoj oplodnji zločin protiv čovječnosti a ne i moje pitanje da li je i Isus začet umjetnom oplodnjom? To što ste vi protiv tog zakona ne daje vam za pravo da brišete one komentare koji vam se ne sviđaju.

VL
BA
Bay
13:57 02.07.2012.

Jedno veliko DA za referendum jer ipak nismo tolika stoka sitnog zuba kakvom nas quasi vodeća elita svakodnevno promišlja da jesmo.

VL
JA
jamama
14:11 02.07.2012.

da spremni smo za referendum i sada će se napokon vidjeti koliko je vjernika svih vjeroispovijesti u rh jer SVE vjere su protiv pobačaja, zamrzavanja i ubijanja embrija, itd. sad će valjda i vlada vidjeti tko su stanovnici rh

VL
AL
alapača
14:22 02.07.2012.

'ignorira činjenicu da u Hrvatskoj, zemlji kršćanske tradicije i žive katoličke vjere, progura nešto posve nenaravno toj kršćanskoj i katoličkoj duši' što autor želi reći, da od desetaka tisuća abortusa godišnje ni jedan nije učinila katolkinja (jer je to katolicimaa duši nenaravno), sve do jedan abortus izvršile su nekatolkinje kojima je to duši naravno? ma hajte proć. na župnoj, kontroliranoj listi, jedno-na referendumu drugo. osim toga, zašto bi nekatolici imali manja prava na život po svom, nesputani tuđom, katoličkom dušom?

VL
PH
ponosni_Hrvat
14:28 02.07.2012.

Moramo se kao narod angažirati i shvatiti da jedino svojim glasom kroz referendum možemo nešto mijenjati, inače nam preostaje čekati nove izbore, a to nikako nije pametno, to bi bilo kao da nam vlada nešto uzme a mi joj naplatimo za 4 godine, tu onda anema pomoći. Treba krenuti sa referendumima i to pod obavezno, jedan od referenduma bi trebao biti i referendum za provođenje LUSTRACIJE, pa da se zauvijek kao društvo očistimo od antihrvata i jugonostalgičara. Ohoho ima nas koji bi izašli na referendum, samo da se kotač pokrene. Otvaraju se kojekakve udruge, zašto ne bi bila udruga ZA lustraciju? Bog i Hrvati!

VL
TO
tockica
14:28 02.07.2012.

02.07.2012. u 14:22h alapača je napisao/la: Slažem se. Referendum ( koji je tajan) mogao bi biti veliko iznenađenje za crkvu.

VL
OB
-obrisani-
14:28 02.07.2012.

02.07.2012. u 13:52h profesorzag je napisao/la: ..... moje pitanje da li je i Isus začet umjetnom oplodnjom? _________________________________________________ Ovaj takozvani profesor iz beograda ne samo da je umjetno glup, već i prirodno glup.

VL
BA
Bay
14:33 02.07.2012.

02.07.2012. u 14:22h alapača je napisao/la: ... Mentalni sklop i ono što zagovara u cijelosti odgovara nicku ...

VL
AL
alapača
14:38 02.07.2012.

i čega se to Crva boji, zar da zakon o prekidu trudnoće i mpo dovodi katolike u napast učiniti zlo protivno svojoj duši i obilatom katoličkom odgoju? ako je tako-svjesna je da je u katoličkom odgoju odradila loš posao. ili samo uživa maltretirati 'manjinu', što je za mene mnogo veći zločin od pobačaja i mpo.

VL
AL
alapača
14:43 02.07.2012.

@Bay a šta to zagovaram? zagovaram sekularno društvo i pravo svakoga da u okviru zakona živi po svojim uvjerenjima, koliko god 'manjinski' bili. koji smatraju da je zakon preširoke ruke-neka se ne koriste pravima koje zakon daje. država i crkva su odvojene - pretjerano je tražiti od države da donosi zakone koji trebaju disciplinirati crkveno stado jer samoj crkvi to ne uspjeva.

VL
BA
Bay
14:45 02.07.2012.

02.07.2012. u 14:28h tockica je napisao/la: ''Slažem se. Referendum ( koji je tajan) mogao bi biti veliko iznenađenje za crkvu.'' .... Ali zasigurno će biti još veće iznenađenje za uglednika koji se javno i ponosito deklarira da nije vjernik i koji drži da misi za Domovinu čak ni iz čina poštivanja prema narodu koji ga je izabrao ne treba nazočiti ...

VL
TO
tockica
14:48 02.07.2012.

Nitko nikoga zakonom ne može natjerati da napravi nešto protiv svoje savjesti. Ako je netko protiv prekida trudnoće , zakon ga ne prisiljava na prekid. Isto tako, ako ne želi MPO , ne mora. To je stvar izbora. čemu takvava hajka na zakon? Ili crkva doista nema povjerenja u vjernike?

VL
TO
tockica
14:51 02.07.2012.

02.07.2012. u 14:45h Bay je napisao/la: kakve veze s temom ima Milanović i misa?

VL
AL
alapača
14:53 02.07.2012.

domovina je u državnoj domeni, a ne crkvenoj. narod isto tako. to je isto kao da premijer slavi svoj rođendan doma, a župnik se ljuti jer ga ne slavi u crkvi. zna se tko kada ide kome na noge, crkva krši protokol i ne razlikuje državne od crkvenih 'eventa'. al zato je ok da o vjerskim blagdanima premijer počasti vjernike dolaskom na misu- jednostavno, treba znati kad je tko glavni.

VL
Avatar kobra11
kobra11
15:10 02.07.2012.

da se raspuste sve organizacije koje su pod RKC

VL
LI
lignjun
15:12 02.07.2012.

Čemu se uopće crkva petlja u taj zakon? Da malo pokaže zube. Da se vidi koliko je "bitna" Pa jel taj zakon nekoga prisiljava na pobačaj? Naravno da ne, žena koja prihvaća crkveno stajalište da život počinje začećem, nikad se ionako neće odlučiti na tako nešto. Ona to u dubini svog bića smatra ubojstvom. I ne treba joj zakon da zna što hoće.

VL
Avatar kobra11
kobra11
15:14 02.07.2012.

Crkva je i protiv arbuta - Mnoge sestre bi onda morala da abortiraju a ne da ubijaju svoju decu. Pronađena su tajna groblja novorođene dece koja su ubijena u Italiji i u Španiji

VL
OB
-obrisani-
16:39 02.07.2012.

Hrvatska i reforme? Ovo je za sada VIC DANA.

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.