Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Ivan Alduk:

Hrvatice domaći dizajn kupuju uglavnom samo za svečane prilike

Ivan Alduk
Foto: Šime Eškinja
1/10
30.03.2014.
u 08:00

Ekskluzivno, u povodu lansiranja nove kolekcije, modni dizajner Ivan Alduk za Divu

Sve je krenulo u studenom 2007. kada je Ivan Alduk na Fashion Incubatoru u Osijeku predstavio svoju prvu kolekciju, dobio nagradu i krenuo stvarati projekt za projektom.

Uslijedile su revije na Cro-a-Porteru i razna gostovanja te je ostvario i suradnje s dvije poznate domaće tekstilne tvornice.

Nakon nešto više od šest godina aktivnog sudjelovanja na brojnim domaćim modnim događanjima Alduk ne izlaže na tjednima mode, već svojim klijentima nudi drugačiji uvid u nove kolekcije pa su svi njegovi noviteti predstavljeni putem modnih kampanja i lookbookova u fotografskoj režiji Mare Milin i Šime Eškinje.

Foto: Šime Eškinja

Kreativac je od malih nogu i jedino je otvoreno pitanje bilo u kojem će se smjeru ta kreativnost razvijati. Iako je ljubav prema arhitekturi velika, ipak je prevagnula ona prema modi i modnom dizajnu, stoga je upisao Tekstilno-tehnološki fakultet u Zagrebu te polako krenuo u novu avanturu.

Hrvatsko je društvo specifično pa su i po modnom pitanju i dalje prioriteti pri kupnji dizajnerskih modela vjenčane haljine te haljine za razne svečanije prigode.

– Kultura kupnje dnevne odjeće s potpisom, nažalost, još ne postoji, a vjerujem da su glavni razlog tome financije. Moda je luksuz, a u ova recesijska vremena ona prva trpi odstrel iz prioriteta – naglašava Alduk.

Potpuno neočekivano, prije pola godine izbacio je i liniju Alduk vjenčanica:

Moda je luksuz, a u recesijska vremena ona prva trpi odstrel, nestaje s liste prioriteta

– O liniji vjenčanih haljina razmišljam već godinu i pol, no trebalo je vremena da sazrem kako bih iz svog futurističkog, rock i seksepilnog žanra prezentirao nešto čednije i senzualnije modele. Već smo radili za svoje klijentice vjenčanice, no nismo ih predstavili u medijima. Ovime želimo proširiti svoj brend i ponuditi klijentima sve što im treba.

Do sada su tu već dvije kolekcije vjenčanica, a sve je prezentirano preko artističkih i posebnih fotografija u režiji cijenjene fotografkinje Mare Milin. Sama linija se stilski nastavlja na Aldukov rad te je odlikuju minimalističke, pročišćene, moderne i senzualne vjenčane haljine koje na mladenki naglašavaju ono najbolje i zato se isključivo izrađuju prema mjerama klijentica.

Foto: Šime Eškinja

– Takvim načinom predstavljanja i naručivanja vjenčanica želim održati unikatnost i kvalitetu, a po prvim reakcijama mogu slobodno reći da smo na pravom putu jer su naši termini za probe popunjeni dva-tri tjedna unaprijed – izjavio je dizajner.

Nova kolekcija za proljeće/ljeto 2014. je stilski i estetski nastavak na prethodnu kolekciju, a odlikuje je sportski šik koji se proteže kroz sve modele – od dnevnih do večernjih toaleta.

Izuzetno nosiva pret-a-porter kolekcija kojoj je svrha ponuditi kvalitetan i originalan proizvod koji će zaživjeti na ženama.

Kolekcija „Lumiere“ snimana je u svjetskoj modnoj metropoli, u samom srcu Pariza uz rijeku Siennu. Tako je zabilježen dio bogate francuske kulturne baštine, a svijetla, topla i suncem okupana kampanja stilski je nastavak na prethodnu kolekciju, no sa značajnim pomakom. Kampanja, odnosno nova kolekcija prikazani su na sanjiv, svijetao, topao i pomalo nostalgičan način.

Foto: Ivan Alduk

Fotograf koji je zadužen za stvaranje kampanja za pret-a-porter liniju je i suradnik „Dive“ Šime Eškinja koji već neko vrijeme boravi u Parizu. Snimanje je bilo vrlo zanimljivo jer je na njemu radila hrvatsko-nizozemsko-francuska ekipa, dok se spoj različitih kultura osjeti i na fotografijama.

Naime, model Tanja Kok je iz Nizozemske, dok su kosu i make up za kampanju radili Francuzi.Biti modni dizajner je doista težak posao u kojemu krećete od nule i uz puno rada, kreativnosti, novca i uz dodir sreće stvarate, korak po korak, sebi i svojim suradnicima kako posao tako i materijalna sredstva.

Potrebno je istaknuti da su modni dizajneri najčešće i dizajneri, krojači, PR-ovci, asistenti, švelje i ekonomisti. Godina 2013. je za Alduka vrlo bitna jer je kao mladi dizajner radeći projekt za projektom oformio tim, smislio plan i postavio ga na noge te predanim radom stvorio brend Alduk.

>>Spektakl 
na Velesajmu: Urbana moda za tople, valovita za hladne dane

>>Elegantna Nives, romantična Maja i trendi Lana pokazale svoje atribute

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije