Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Gospodarstvo

Stanić s Juicyjem kreće u osvajanje SAD-a

Američki kongresmeni složili su se kako visoki standardi prema kojima se proizvode Juicy sokovi jamče vrhunsku kvalitetu, koju američki potrošači i očekuju
28. svibnja 2021. u 15:48 0 komentara 494 prikaza

Američki kongresmeni John Robert Moolenaar i Robert Aderholt danas su posjetili tvornicu Juicy sokova u Kreševu. Riječ je, kako doznajemo, o uzvratnom posjetu i nastavku prijateljskih odnosa s vlasnikom Stanić Grupe Svjetlanom Stanićem, koji je prošle godine bio u posjetu Američkom kongresu i američkim kongresmenima u suorganizaciji tadašnjeg američkog predsjednika Donalda Trumpa.

RAIFFEISEN FUTURE BOOST Formula uspjeha Ivana Pažanina: Radite sve s ljubavlju, uz pametna ulaganja i vjeru u sebe

- Zadnjih šest godina Stanić Beverages velik je dio svojih resursa usmjerio na jačanje izvozne strategije. Hrvatska, Bosna i Hercegovina i ostatak regije i dalje su naša glavna tržišta, no svjesni smo da snažnog iskoraka u povećanju proizvodnje nema bez novih tržišta. Prvo smo se okrenuli Bliskom istoku kao lukrativnoj regiji zbog velike konzumacije bezalkoholnih pića te samo ostvarili izvrsne rezultate preko tamošnjih partnera. Zatim smo počeli jačati izvozne napore prema europskom tržištu, no svjesni smo velike konkurencije i regulative koja štiti europske brendove. Novi potencijal vidimo u nastupu na američkom tržištu, što je rezultat nastavka razgovora s američkim kongresmenima i otvara novu perspektivu. U prošlosti smo imali više ponuda da izvezemo Juicy sokove u SAD, no uvijek je bila riječ o specifičnim maloprodajnim mjestima etničkog karaktera, odnosno tržištu koje je orijentirano isključivo na hrvatske doseljenike u SAD. To nije naša strategija, Juicy je međunarodni brend koji je do sada postigao uspjeh na brojnim stranim tržištima, i zato mislimo da je došlo vrijeme da napravimo ozbiljnu strategiju izlaska na američko tržište. Iz razgovora s američkim kongresmenima zaključili smo kako bi najlogičnija strategija bila akvizicija lokalne tvornice srednjih kapaciteta koja bi mogla proizvoditi Juicy sokove za američko tržište. Na taj način izbjegli bismo brojne logističke i regulativne izazove - naglasio je Stanić.

Objašnjava kako kompanija ne vidi rast izvoza kroz specijalizirane niše na velikim tržištima poput, primjerice, zajednice hrvatskih iseljenika u SAD-u, već uvijek gleda puni potencijal. Juicy je moderan brend, prati svjetske trendove s naglaskom na zdrav način života, razumije potrebe globalnog konzumenta i njemu se obraća.

Američki kongresmeni složili su se kako visoki standardi prema kojima se proizvode Juicy sokovi jamče vrhunsku kvalitetu, koju američki potrošači i očekuju, a i međunarodno ime brenda također vide kao veliku prednost u nastupu na tržištu SAD-a, jer ne postoji nikakva jezična barijera.

Tvrtka Dental – ant Planiraju i još zapošljavanja Tvrtka iz Beograda preselila poslovanje u Vukovar gdje započinju s proizvodnjom

Stanić Beverages dio je Stanić Grupe i ujedno najveći proizvođač sokova u Hrvatskoj, koji u svojem vlasništvu ima dvije tvornice. Jedna tvornica nalazi se u BiH u Kreševu, a druga u Jastrebarskom. Ukupan kapacitet obiju tvornica iznosi 150 milijuna litara, što svakako nije dovoljno za potrebe američkog tržišta. Shodno tome uprava Stanić Beveragesa vidi podršku američkih kongresmena kao ključni korak u realizaciji ideje o kupnji lokalne tvornice.  

Zaprati kanal Večernjeg | Autor :

 

 

Renault Twingo
DOBRA ODLUKA
Nakon dugo vremena sjela u auto i oduševila se
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.