Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 121
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
u petak štrajk
Povratak na članak

Produljen rok dostave ponuda za koncesiju Zračne luke Zagreb

Sindikati ne odustaju od štrajka, premda im Vlada nudi odgodu otvaranja ponuda za koncesiju na aerodrom

Komentari 46

FA
fatosm
18:28 17.11.2011.

stefj, ZLZ nije korisnih državnih jasli, nego naprotiv, ZLZ puni kesu toj državnoj jasli koju spominješ. A pogotovo nije generator gubitaka kao ta brodogradilišta. Malo se informirati prije nego kreneš lupetati po forumu.

VL
OB
-obrisani-
19:23 17.11.2011.

dok se rok produzuje unda po hrvotski to znoci: da su dobilji srot ponude hehehehehe

VL
OB
-obrisani-
19:24 17.11.2011.

dobro to grdo zvuci, dobilji su djang ponude

VL
DU
Deleted user
19:39 17.11.2011.

velike europske banke kupuju zlato... i to po danasnjoj cijeni... kakva je to muka? sto bi to samo moglo biti? izgleda da je pocelo tamburanje recesije...

VL
KA
kasuv
19:49 17.11.2011.

radnici imajte zaradu u svom poslu i dijelite ali bez državne love,naučite raditi na tržištu,ovo što tražite čista ludost od privilegija samo načiji račun p

VL
MA
malicki
20:15 17.11.2011.

\"U sindikatima kažu da su ih članovi Vlade pokušali nagovoriti da odustanu od štrajka, nudeći čak i odgodu otvaranja ponuda za koncesiju za dva tjedna.\" A kaje za dva tjedna? Aaaaaaaa... pa iiizbooriii... Kad će konačno neko postavit pitanje gdje je 30ikusur miliona eura koje je ZLZ imala oročene za novi terminal prije smjene direktora, dakle prije nego je došo ovaj kaj poništi natječaj za posao pa zaposli zeta svog suradnika? Mislim, možda su još na banci, a treba brinut o kapitalu jer Unicredit ide u zahod, i tak...

VL
DU
Deleted user
21:47 17.11.2011.

prvo u EU püa onda koncesija, majmuni jedni... cak cete i to prodati ... vazno da nekolicina dobije nesto iza leda... banditi HDZ0vi...

VL
TH
Thorogood
22:51 17.11.2011.

Isto što je rečeno za stefj-a, vrijedi i za kasuv-a. Prije nego krenete lupetat po forumu provjerite neke stvari. Zračna luka Zagreb PUNI državni proračun i ne dobiva niti kune od poreznih obveznika nego ti isti radnici koje spominjete, svojim radom, na tržištu, stvaraju profit. Veliki. Ok?

VL
PA
papa9087
23:04 17.11.2011.

da profit koji bi mogao biti 10 x veći da ih nema za početak duplo no što je potrebno. (Beograd ima duplo manje zaposlanih i 7 x veći profit) i sve dalje lijepi promet na sebe. Njihova nesreća je tata što im je zemlja puno manje atraktivna. Dok smo mi sami sebi neprijatelji. OK - neka radnicima, stvarali su to godinama i vjerujem da se većina trudila. Ali ljudi, 7.500 kn prosječna plaća, regresi, božičnice, jubilarne nagrade itd. itd. - ni to im sada nije dosta. ZLZ desetljećima stagnira, jer se njome gospodarilo tako da se ništa nije ulagalo, već se profit (čitaj stvoren na leđima Croatia Airlines-a koji je plaćao lihvarske parking slotove i catering uslugz - istovremeno ta firma grca u dugovima) dijelo u obliku debelih bonusa i astronomskim plaćama - i to neurednim, neuslužnim konobarima u kafiću gdje odvratna kava stoji 20 kn. ono scena flashback u 1985. kada je neljubaznost prema gostu bila normalna ako ti se taj dan nije radilo. Rezulat: 1964 - 2011. nismo se maknuli s mjesta. ista sračara, s istiom ekipom. Još jedna grupa stranih investitora će pobjeć glavom bez obzira. Bravo sindikati, bravo populizam, Zagreb i Hrvatska - way to go !

VL
LU
lutomirski
07:00 18.11.2011.

ne vjerujem nista, zracna luka je je uvijek dobivala od drzave pomoc jer su kronicno u minusu, imaju previse zaposlenih, to znaci neekonomicno rade isto tako kao drzava, zato tu nema profita, jadni su ti koji moraju sa njima suradivati zatio produzuju rok ponude za koncesiju !!!!!!

VL
PA
papa9087
08:37 18.11.2011.

lutomirski - otprilike, da. ZLZ je godinama bila u minusu, a onda kad im je krenulo, (a krenulo im radi novog cjenika - omogućen monopolističkim položajem pomoću kojeg su upropaštavali nacionalnog prijevoznika....) onda su počeli isplaćivati bonuse i astronomske plaće.. Bivši direktor je imao nešto poput 100.000 kn plaće, a vjerujem da je i oko sebe \"izdašno\" filao kako bi svi šutili i radili prema sljedećem modelu: Kao tobože su crtali projekt za samostalnu izgradnju terminala. Međutim, taj crtež bi imao projektiranu i 2. pistu, što bi značio otkup zemljišta lokalaca budući da bi ta 2. pista išla od Plesa prema Ščitarijevu. Opportunity... hello ? svi su bili u tome, dijelili si velike plaće, planirali skupu prodaju svojih kuruza. I onda VELIKO RAZOČARENJE. Došao netko tko želi da se investira u luku, \"posudi\" strancima koji će je dovesti u red i Zagrebu, Hrvatskoj i hrvatskom turizmu donijeti dugoročni prosperitet.

VL
PA
papa9087
08:37 18.11.2011.

Zašto se godinama ništa nije moglo napraviti. Pa vesela družba od 4 sindikata u ZLZ dirigira što se može, a što ne. Upravo radi zemljišta i svojih džepova. Ove priče oko ugrožavanju prava su besmislene. Oni žele sabotirati koncesiju, aju, a ovo im je upravo i način. Investitior će, nakon što vidi ovaj freak show, vrlo vjerovatno pričekati 4-5 godina i onda otići u Beograd i tamo uložiti svoj novac. Mi ostajemo regionalan aerodrom i dalje se sramotimo prema turistima. \"Welcome to Zagreb 1964 stračara - we hope you manage to scroll out of our bus to the terminal in one piece. Thank you for choosing Zagreb and Croatia Airlines\".

VL
ZI
ziga
09:25 18.11.2011.

ma daj papa teško te više slušat, kakav monopolistički položaj pa Zračna luke po prirodi poslovanja imaju ( ako ih nema više i to od različitih vlasnika) monopolistički položaj od uvijek ili si ti informiran da ih je Zagreb imao par pa je netko odredio e od sad radi zamo ZLZ pleso pa je nastao monopolizam. Nacionalni prijevoznik je u minusu od uvijek a slijeće na sve zračne luke u Hrvatskoj pa što sad su znači sve loše ili je samo Zagreb zaslužan što oni nisu u stanju od kada valjda postoje završit godinu u plusu?

VL
PH
Pravo.hr
09:37 18.11.2011.

Hahah baš je došao spasitelj koji kupuje kineske kravate s zagrebačkim grbom pa ih kao neki švercer prodaje po aerodromu, kiti se da je neki stručnjak a sve što je napravio dovelo je do lošijih poslovnih rezultata - što je jedino relevantno, stanuje u stanu koji mu plaća firma a istovremeno ima svoji, zapošljava ljude bez natječaja, istovremeno je predstavnik letne kompanije u Sloveniji i direktor ZlZ.-a što je klasičan primjer sukoba interesa( da ne kažem da koristi mobilni telefon od ZlZ-a u svrhu poslovanja s tim avio prijevoznikom, bar je taj broj naveden na webu. I TAKVO SMEĆE KOJE VARA I ZA PAR KUNA NA KRAVATAMA , TAJ BI TREBAO PRODATI AERODROM I NAPRAVITI NEŠTO DOBRO??????? JA SAM ZA ŠTRAJK I NADAM SE DA ĆE I ON PASTI KAO BARIŠIĆ, NEVENKA JURAK I BLAGAJNICA PA NEK SE USPOSTAVI DIREKTNA LINIJA PLESO-REMETINEC

VL
CA
caliopa
09:42 18.11.2011.

Ovi papa 9087 je obični usrani spindoktor od tog Tončija Pejovića , baš ga može bit sram!!!!!!

VL
AU
autoritet
11:33 18.11.2011.

Opet produljen rok????? Pa ima li kraja debilizmu i nesposobnosti uopće!

VL
PA
papa9087
09:54 18.11.2011.

@ziga - naravno da nije Pleso isključivo \"krivo\" za poslovanje Croatia Airlines-a i ovakav odnos na relaciji ZLZ- Croatia Airlines isto nije netipičan u svijetu, slažem se. Ima Croatia Airlines svojih problema koje moraju rješavati kroz restrukturiranje. Međutim, argument kojegg pokušavam iznijeti jest kako promatrajući takav model gdje jedna tvrtka „muze“ drugu, a druga se istovremeno bori, ne zvuči kao održiv model koji stvara dodatnu vrijednost i korist. Upravo iz tih razloga treba nešto mijenjati. Za početak to je bolja infrastruktura u kojoj raznosvrsnost sadržaja može povećati ostale prihode kako bi se mogle postaviti konkurentnije parking slot cijene. @pravo.hr – možda, ali veliko je pitanje ... Naravno, ako mu se ikad dokaže krivnja, morat će snosit posljedice. Međutim, u ovom trenutku to je sporedno, a bitnije je što će se događati u hrvatskom avio prijevozu u sljedećih 20-30 godina. O kakvim lošim rezultatima pričaš ? Profit ZLZ u 2011. 40 % veći od lanjskog. Croatia i ZLZ za promjenu sada i dogovaraju isplatu duga OU prema ZLZ – priojašnji direktori od međusobnog animoziteta ni za isti stol nisu mogli sjesti...

VL
PA
papa9087
09:56 18.11.2011.

@caliopa - nemam veze s direktorom Peovićem, ali sam sretan što čovjek želi da ZLZ ima novu luku i želi da postane regionalni lider. Mene je ljudi više sram aerodroma kojeg imamo. I pod svaku cijenu sam da ga hitnoitno popravimo i povežemo Zagreb sa svijetom. Trenutak je idealan, a znam o čemu pričam jer pratim avio industriju i promet. Konkurencija nam ima problema, Hrvatska ulazi u EU, turizam samo što će eksplodirati od rasta... itd. itd.

VL
LA
larisa
10:01 18.11.2011.

Ma baš ovaj mali je pravi spindoktor i bulazni isto kao i ovaj Tonči. Vidla sam ja tu prevarantsku njušku na TV-u, pravi švercer nema šta!! Drž te se ljudi borite se za sebe kad već drugi neće, a prodat obiteljsko srebro- za to nikad nije kasno, pogotovo kad s njime jede švercer.

VL
ST
stefj
17:45 17.11.2011.

Hm, tako su i u brodogradilištu štrajkali, gle čudom, baš kada su Koreanci trebali dati ponudu za kupovinu istih. Naravno, nakon štrajkova, zaključili su da se s ovima ovdje ne isplati gubiti vrijeme. Svi znamo gdje su danas brodogradilišta. Ovo je slično ili potpuno isto. Lijepo je biti na državnim jaslama, teško se odvojiti od tolke sise...

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.