Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Wittelsbacherplatz

Hrvatska vina okupila Bavarce u centru Münchena

Vina Croatia
Foto: HGK
1/2
19.05.2018.
u 12:39

Hrvatska je na njemačko tržište u 2017. izvezla vina u vrijednosti preko 2 milijuna eura tako da je Njemačka i dalje drugo izvozno tržište, nakon BiH, sa 16 posto u ukupnom izvozu hrvatskih vina

Od 18. do 20. svibnja na poznatom trgu Wittelsbacherplatz u Münchenu u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice održava se promocija hrvatskih vina pod brandom 'Vina Croatia – vina Mosaica'.

Posjetitelji na jednom od centralnih trgova u Münchenu ovaj vikend od 12 do 20 sati, imaju mogućnost kušati neka od najboljih hrvatskih vina i delikatesa i to u sklopu brojnih štandova na kojima se predstavlja 12 hrvatskih tvrtki; Aura Delikatessen, Baba delicije – Kuća pršuta, Badel 1862, Dingač Skaramuča, Kutjevo, Maraska, OPG Rajka Dvanajščak, Osilovac – Feravino, PP Orahovica, PZ Masvin, PZ Vrbnik i Zigante Tartufi, dok se u 'gastro kući' kuhaju tradicionalna hrvatska jela.

Predsjednik HGK Luka Burilović poručio je kako ovakvim akcijama  'pokušava domaćim vinarima pomoći da dođu do novih tržišta i novih kupaca, a promocije sa HTZ-om nastavit ćemo i u drugim zemljama iz kojih dolaze turisti u Hrvatsku'. 

Vina Croatia
1/5

- Nijemci dosta pozitivno reagiraju na naša vina prvenstveno zato što su im poznati okusi, a o Hrvatskoj uglavnom s nostalgijom pričaju, kao o zemlji u kojoj su proveli godišnji odmor, tako da im je eno-gastronomska ponuda u startu bliska, zato mislim da imamo velike šanse širiti se na ovom tržištu. Trebamo se nametnuti, a ovakve manifestacije su idealne za to'' rekao je Josip Pavičić iz Feravina.

Hrvatska je na njemačko tržište u 2017. izvezla vina u vrijednosti preko 2 milijuna eura tako da je Njemačka i dalje drugo izvozno tržište, nakon BiH, sa 16 posto u ukupnom izvozu hrvatskih vina. U istom smo razdoblju iz Njemačke uvezli vina u vrijednosti 1,96 milijuna eura te je na četvrtom mjestu uvoznih tržišta.

Projekt „Vina Croatia – Vina Mosaica“

Ovaj projekt okuplja domaće proizvođače vina s ciljem pozicioniranja Hrvatske na vinskoj karti svijeta. Proizvođači na tržište izlaze zajednički, s prepoznatljivim brendom, nastojeći povećati prodaju na domaćem i stranom tržištu te povećati konkurentnost domaćih vina. Kod predstavljanja hrvatskih vina naglasak je na povijesnoj baštini proizvodnje, kvaliteti, jednostavnosti i pristupačnosti

 

Komentara 7

Avatar pittbull
pittbull
21:39 19.05.2018.

Taj izvoz je za njemce kao da smo pljunuli u more. To je zalosna brojka koliki potencijal ima Hrvatska.

BO
bo64
21:22 20.05.2018.

kako ja ne mogu da nadem Blatinu onda? ljudi u kojem shopu ima Blatine ?? 🤣🤣

Avatar arba_arba
arba_arba
12:48 19.05.2018.

koliki je udio na njemackom trzistu. Koliko izvoze Fransucka, Italija, Spanjolska, Portugal, Grcka.........Makedonija u Njemacku

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije