Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Gospodarstvo

Baranjski kulen na sajmu u Parizu

Kako ističu u tvrtki Belje, svaki baranjski kulen ručno se puni i dimi na bukovom drvetu, a zrenje traje najmanje 90 dana
21. listopada 2016. u 13:13 1 komentara 330 prikaza
kulen
Foto: Agrokor
Pogledajte galeriju 1/5

Baranjski kulen jedini je hrvatski proizvod sa zaštićenim zemljopisnim podrijetlom koji je predstavljen na sajmu SIAL u Parizu.

Okupilo se tamo, inače, 7000 izlagača iz 104 zemlje, a na hrvatskom je štandu svoje potencijalne izvozne proizvode predstavljalo 17 tvrtki.

Iz udruge Baranjski kulen ističu kako je riječ o jednom o najvećih sajmova na svijetu, kroz koji prođu stotine tisuća posjetitelja. Njima je, pak, cilj "značajno iskoračiti na izvozna tržišta".

Kako ističu u tvrtki Belje, svaki baranjski kulen ručno se puni i dimi na bukovom drvetu, a zrenje traje najmanje 90 dana.

Belje je jedna od šest Agrokorovih tvrtki - ostale su Agrolaguna, Jamnica, Ledo, PIK Vrbovec i Zvijezda - koje su se predstavile na sajmu u zajedničkom nastupu s Hrvatskom gospodarskom komorom. 

- Širenje poslovanja uz otvaranja novih tržišta ključno je za uspješno poslovanje u budućnosti te su upravo sajmovi poput Siala izvrsne prilike za ostvarenje ili produbljivanje međunarodnih suradnji. Kroz prisustvovanje na ovogodišnjem, ali i nekoliko prethodnih sajmova, uvjerili smo se da je Sial pravo mjesto za pozicioniranje kompanija Agrokor koncerna na internacionalnom tržištu. Kroz ostvarene kontakte i suradnje dodatno ćemo ojačati platformu za buduće izvozne uspjehe, a što jest jedna od ključnih odrednica budućeg poslovanja Agrokorovih proizvodnih kompanija - istaknula je Jasna Mikačić, direktorica marketinga za izvoz Agrokor koncerna.

Agrolaguna je predstavila svoje proizvode pod brendovima Ol Istria, Vina Laguna i Sir Laguna koji su osvojili brojne internacionalne nagrade za kvalitetu. Belje se predstavilo sa svojim nagrađivanim vinima, Baranjskim kulenom i ABC svježim krem sirom, Jamnica vodama Jamnica i Jana, Zvijezda, Margo i Omegol brandovi bili su u fokusu predstavljanja Zvijezde, dok su Ledo i Pik Vrbovec na sajmu predstavili gotovo cjelokupan asortiman svojih proizvoda.

>> Slovenci uputili prigovor na registraciju 'slavinskog kulena' jer proizvode kulen pod istim nazivom

>> Slovenci nam sad osporavaju i slavonski kulen! Evo što su nam još sve Slovenci prigovarali

Plodine
Boravak u prirodi
Roditelji, pažnja! Uz ove savjete vaša djeca će uživati, a vi popiti kavu na miru
Život s dijabetesom
Sve više Hrvata boluje od ove bolesti. Doktorica otkriva što bismo trebali poduzeti!
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar Linux
    Linux:

    probao i mogu samo reci, nikad vise, uzasno los