Napokon i kod nas

Stigla nam je nova, pametnija mobilnost

Hyundai INSTER
Foto: Hyundai
1/24
18.03.2025.
u 09:13

5 razloga zašto je novi Hyundai jedan od najboljih EV-a za gradsku vožnju

Sjećate li se kada ste prvi put čitali o električnim automobilima i kako ćemo uskoro naše dizelaše i benzince početi mijenjati električnim automobilima koji će biti brži od sportskih automobila, a pri tome se neće ni čuti niti će ih trebati točiti skupim gorivom? Da, zabavno se sjetiti vremena kada su električni automobili bili egzotična rijetkost na cestama i kada su ih uspoređivali s mikserima, perilicama posuđa i drugim nemaštovitim usporedbama. Zatim je došla faza sumnjanja, bili su tu na cestama, ali nitko nije vjerovao u njihov doseg, praktičnost i isplativost.

Foto: Hyundai

E pa, danas su ta vremena prošlost, elektrifikacija naših voznih parkova je u punom zamahu, a svaki dan vidimo sve više novih električnih vozila raznih namjena na našim ulicama. Hyundai INSTER je najbolji dokaz kako su moderni EV osobni automobili postali pametan, ekonomičan i zabavan izbor za svakog vozača. Vrijeme je da zaboravimo stare predrasude i istražimo što sve donosi ova nova generacija električnih vozila! Napokon je na ceste došao model koji razbija sve mitove o električnim autima i pokazuje da ne trebate bankrotirati da biste vozili pametno i ekološki. Hyundai INSTER je mali gradski šmeker koji može ponuditi puno više nego što mislite, a evo 5 razloga zašto mislimo je ovo trenutačno jedan od najboljih električnih automobila za gradsku vožnju.

Foto: Hyundai


1. Voziš više, plaćaš manje

Ako nemate električni automobil, onda je teško zamisliti da se vozite po gradu, a vaš novčanik je uvijek pun. Zaboravite benzinske postaje, punjenje INSTERa na kućnoj punionici košta vas otprilike 2-3 eura na 100 km, dok prosječni benzinac u istom rasponu guta osjetno više eura. Ako godišnje prelazite oko 15.000 km, uštedjet ćete više od 1.000 eura samo na gorivu. A tu su još i niži troškovi održavanja, s INSTERom možete zaboraviti na promjenu ulja i skupocjene servise! A zbog regenerativnog kočenja kočnice uglavnom nećete ni dirati u normalnoj vožnji, što će dodatno puniti struju u bateriju i štedjeti pakne kočnica.

Foto: Hyundai


2. “Zeleni” sa stilom

Zamislite ovo, dok klasični automobili ispuštaju cca 120-150 g CO2 po kilometru, INSTER ostavlja 0 g. Da, nula! To znači da ako u godinu dana prijeđete 15.000 km, sprječavate ispuštanje preko 2 tone CO2! Da stavimo u omjere, to je otprilike ekvivalent 100 posađenih stabala. Dakle, ne samo da ste pronašli idealan automobil za vožnju gradom, već ste i ekološki osviješteni.


3. Ubrzanje kada god poželite i cool performanse

Ne sudite knjigu po koricama, INSTER je mali, ali moćan! Njegovo ubrzanje od 0 do 50 km/h, što je realno ono što vam po gradu treba, traje samo oko 3 sekunde. Prevedeno, to znači da ćete prvi startati na semaforu bez drame, visokih okretaja ili paljenja guma. S instant okretnim momentom od, ovaj auto pruža zabavnu i dinamičnu vožnju, a pritom ne troši puno energije. Teško je opisati osjećaj lakoće vožnje električnog automobila nekome tko nije probao, ali ako niste najsigurniji u vožnju ili niste dugo vozili, s ovim automobilom bi nakon 10 minuta imali samopouzdanja ići bilo gdje. Također, jesmo li već rekli da regenerativno kočenje dodatno štedi bateriju i smanjuje trošenje kočnica?

Foto: Hyundai


4. Doseg i punjenje – kraj straha od prazne baterije

Jedan od najvećih strahova kod električnih auta je doseg. Ali INSTER rješava taj problem s dometom od 370 km prema WLTP ciklusu. To znači da uz prosječnu gradsku vožnju nećete morati puniti auto svaki dan. A i kada dođe vrijeme za punjenje, brzi DC punjači vas spašavaju jer se baterija napuni od 10% do 80% za oko 30 minuta. Dovoljno da popijete kavu ili obavite kraći shopping te nastavite dalje! A preko noći će i na običnoj utičnici na jeftinijoj struji dobiti dovoljno dosega za prosječne gradske udaljenosti.


5. Praktičnost i urbani stil – idealan auto za svaki kutak grada

Parkiranje u gradu? Nikakav problem. Provlačenje kroz uske uličice? Svejedno. Mjesta za sve unutra? Naravno. S duljinom od samo 3,82 metra, INSTER se lako uvlači i u najuža parkirna mjesta, dok unutra ima dovoljno prostora za sve vaše stvari i suputnike. Prtljažnik od 280 litara dovoljan je za shopping ili vikend izlet, a tu su i pametne tehnologije poput infotainment sustava, povezivost s aplikacijom, grijana sjedala i još mnogo toga.

Foto: Hyundai


Subvencije za električne automobile u Hrvatskoj

Jedna od velikih prednosti kupnje električnog automobila u Hrvatskoj su državne subvencije koje značajno smanjuju početnu investiciju. Proteklih godina, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost nudio je poticaje koji su iznosili i do 9.000 eura po vozilu, a sredstva su se trošila u rekordnom roku. Iako detalji za ovu godinu još nisu službeno potvrđeni, očekuje se nastavak programa subvencija, vjerojatno će se sufinancirati i ugradnja električnih punionica.


Hyundai INSTER je gradski EV koji mijenja pravila igre!

Ako ste do sada bili neodlučni, a želite auto koji će vam uštedjeti novac, smanjiti ekološki otisak, pružiti sjajne performanse i biti maksimalno praktičan za gradsku vožnju, vrijeme je da sjednete u vaš sadašnji automobil i pravac Hyundai prodajni salon. INSTER je pravi izbor za vas samo to još ne znate, no ne brinite, nakon probne vožnje će vam sve biti puno jasnije.

Sadržaj nastao u suradnji s Hyundai Hrvatska.

Foto: VL

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije