Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 56
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Redizajn 8. generacije

Novi Golf - atraktivniji, pametniji i učinkovitiji, hibrid sa 100 km dometa na struju

Foto: Volkswagen
1/24
24.01.2024.
u 10:05

Za 50. obljetnicu kultnog modela Volkswagen je osvježio osmu generaciju Golfa i Golf Varianta koja dolazi uz dva benzinca, dva dizela, dva blaga i dva plug-in hibrida te u sportskoj GTI verziji

Volkswagen je predstavio redizajniranu verziju Volkswagen Golfa. Osvježena osma generacija legendarnog modela njemačke marke stiže na 50. obljetnicu automobila koji je predstavljanjem 1974. godine oformio kompaktnu klasu koja se danas često po njemu i zove - golf klasa, te je od tada prodano više od 37 milijuna primjeraka. Iako sa sve većom popularnošću SUV-ova nekad najtraženiji segmenta automobila u Europi ima sve manju prodaju, Golf je još uvijek vrlo popularan, pogotovo u Hrvatskoj u kojoj je najzastupljeniji na cestama, a i najtraženiji kao rabljeni automobil iz unosa.


Verzija 8.5 donosi atraktivniji izgled, inteligentnije sustave sigurnosti i multimedije te učinkovitost.
Novi Golf, koji odmah dolazi i u osvježenoj karavanskoj Variant inačici, prepoznatljiv je po izmijenjenom prednjem dijelu. Značajke koje ih vizualno definiraju uključuju novi Volkswagen logotip, koji je po prvi put na europskim tržištima osvijetljen, i novodizajnirana LED glavna svjetla. U vrhunskoj varijanti IQ.LIGHT LED matrix glavna svjetla uključuju nova snažna duga svjetla s dosegom do 500 metara. IQ.LIGHT 3D LED stražnja svjetla u obje varijante karoserije također su novodizajnirana. Tu je i novi dizajn prednjeg branika.


Interijer je opremljen novorazvijenim, intuitivnim infotainment sustavom (MIB4) sa samostojećim dodirnim zaslonom. Na donjem dijelu zaslona nalaze se ergonomski optimizirani i osvijetljeni dodirni klizači za upravljanje temperaturom i glasnoćom. Noviteti su i poboljšano višenamjensko kolo upravljača i novi govorni asistent IDA2. Upotrebom prirodnog govora, IDA se može upotrebljavati ne samo za upravljanje funkcijama kao što su klima-uređaj, telefon ili navigacijski sustav, već i za pristup online informacijama iz svih zamislivih područja – od vremenske prognoze do pitanja opće kulture.


Novi modeli Golf serijski su opremljeni naprednim digitalnim instrumentima, uz Digital Cockpit Pro dijagonalu zaslona od 10,2 inča.
S novim Golfom bit će i olakšano manevriranje jer dolazi uz nove sustave potpore za vozača kao što su prošireni sustavi potpore pri parkiranju Park Assist Plus i Park Assist Pro2 (dostupan po prvi puta u modelu Golf) za ulazak i izlazak s parkirnih mjesta pomoću pametnog telefona, a tu je i novi sustav Area View2 od 360 stupnjeva.
Već se najavljivalo da će ovaj redizajn biti posljednji Golf s termičkim motorima te da bi nova generacija trebala biti isključivo električna, no zasad će, srećom, kupci moći birati benzinske, dizelske blago-hibridne i plug-in hibridne pogone.
U Golfu će se u fazi lansiranja nuditi devet različitih pogonskih sustava. Početni je sada 1,5 TSI turbobenzinac sa 115 KS, a snažniji 1,5 TSI sa 150 KS, oba uz 6-stupanjski ručni mjenjač. Benzinci istovjetne snage dolaze i u 1,5 eTSI varijanti djelomičnog hibrida od 48-volti, ali isključivo uz 7-stupanjski DSG automatik.

 


Početni dizelaš ostaje 2,0 TDI sa 115 KS i 6-brzinskim ručnim mjenjačem, dok snažniji 2,0 TDI sa 150 KS dolazi uz 7-stupanjski DSG. Novost su plug-in hibridni pogoni s funkcijom brzog punjenja istosmjernom strujom koji nude dodatnu snagu i doseg s električnim pogonom od oko 100 km. Golf eHybrid i dalje ima 204 KS, a verzija s dodatno naglašenim sportskim karakterom, novi Golf GTE, razvija i 272 KS. U oba se snaga prenosi na prednje kotače putem 6-stupanjskog mjenjača s dvije spojke (DSG) posebno dizajniranog za plug-in hibridne pogonske sustave. Imaju novu veću bateriju od 19,7 kWh (prethodni model 10,6 kWh). Baterija se sada puni na kućnom wallboxu i drugim mjestima za punjenje izmjeničnom strujom s 11 kW (prethodno 3,6 kW), a Golf eHybrid i Golf GTE mogu se sada puniti na stanicama za brzo punjenje istosmjernom strujom kapaciteta do 50 kW.
Dakako, tu je i sportski GTI čiji je sportski karakter dodatno je naglašen, a izlazna snaga njegova 2,0 TSI motora s turbopunjačem narasla je za 15 kW na 195 kW (265 KS).

 


Golf i Golf Variant nudit će se u verzijama razine opreme Life, Style i R-Line. Obuhvaćaju širok spektar razina opreme i opcija pogona koje kupci očekuju od modela Golf. Ekonomični 4-cilindrični motor opremljen turbopunjačem 1.5 TSI sa 115 KS i aktivnim upravljanjem cilindrima (ACT plus) upotrebljava se kao serijski motor za sve ove modele.
Početna oprema Life između ostalog će nuditi detalje kao što su paket Chrome, vanjska zrcala s funkcijom memorije, bežično punjenje za smartphone uređaje, osvjetljenje okoline vozila, pozadinsko osvjetljenje interijera u tri boje, komforna sjedala s lumbalnom potporom sprijeda, kao i kožno višenamjensko kolo upravljača i automatsku regulaciju razmaka (ACC). Serijska oprema također uključuje 16-inčne kotače od lakog metala.

Cijene još nisu poznate.

Testirali smo: High-tech Hyundai: Uz samo 15 minuta punjenja može 'dobaciti' od Zagreba do Šibenika

Ključne riječi

Komentara 1

CO
Cosinus
14:00 24.01.2024.

Sada će dušebrižnici da se javljaju. VW zna što radi i ima kontinuiran kvalitet proizvoda. To što je nama samo kao prtljažnik bitan je nešto drugo - a danas dostave sve na adresu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije