Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 64
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Prekršaj i kazna
Povratak na članak

Norveška vozače šalje u zatvor za 140 km/h na autocesti

Vozaču automobila skupljeg od 500.000 kuna kazna od 7000 kuna većinom ne znači ništa.

Komentari 49

CR
croatica888
00:18 24.08.2010.

Je** mater, kaki će to zakon da bude aki ja svojieg mercijedesa nemeren napičit priko dvista kilometara uzbrdo? Ih...

VL
TH
than
00:48 24.08.2010.

Norveska mozda i salje, ali nasa policija bi samo pronasla nacin da vise para stavi sebi u dzep. Pa neki dan me zaustavi policajac i kaze mogu vam napisati tu i tu kaznu ili cete mene da platite \'nesto\', pa da sve zaboravimo... Naravno, kamere na policijskim automobilima su kod nas davnih dana uvedene. Zato se i trose masne pare na obnovu voznog parka vladajucih lopova.

VL
AA
Aartur
00:56 24.08.2010.

Zakon o sigurnosti prometa na cestama se postrožava valjda već cijelo desetljeće i uvijek se naknadno otkrije neka rupa ili propust ili nedorečenost i sve padne u vodu. Na kraju jedino ispaštaju pošteni građani koji čine minorne prekršaje, dok razno-razni psihopati na našim cestama nesmetano uživaju u svom ludilu. Ali ne treba se čuditi kad znamo da eksperti u MUP-u i dalje razbijaju glavu hoće li naljepnica s tehničkog pregleda biti naljepljena iznutra ili izvana.... to su te velike dileme s kojima se ti genijalci bave.

VL
Avatar neurazumljiv
neurazumljiv
00:58 24.08.2010.

Kakve su to usporedbe, Norveska je bogata i zemlja na svjetskom vrhu po kvaliteti zivota. Necemo se valjda s njima usporedjivati.

VL
ST
Stole1
01:03 24.08.2010.

Nek ne proizvoide da automobili mogu ići više od 140km/h pa će se vrlo jednostavno rješiti problem sa time a ne sa nekim suludim zakonima, a to sve zapravo uopće nije ni problem da nema sadašnjeg medijskog izdrkavanja na tu temu. Pa zar netko stvarno misli da se sportski automobili kupuju da se voze 130 kmh ? Pa nije čovjek dao pola milijuna kuna ili više a od toga platio državi dobar dio u obliku poreza (to se zaboravlja ? da te odmah država udari po džepu, posebno vani) da se onda sa takvim autom ide vozit ko i netko tko ga je kupio za 100 tisuća kuna. Zna se tko radi nesreće, ne oni koji voze 250km/h nego pijani i neiskusni vozači

VL
KO
kontras
02:10 24.08.2010.

Norveška? a kakve mi veze imamo sa norveškom? plaće? svijest? riješenost životnih problema? mentalitet? ovo su ultraglupi članci. neka kaže kolike su kazne u italiji, grčkoj, srbiji, zemljama koje su nam ne samo geografski, već po mentalitetu mnogo bliže. članak je smeće!

VL
DA
darko101
02:30 24.08.2010.

Opet se mediji bave bezveznim i nevažnim temama. Da smo u Norveškoj, da smo u Finskoj... bla, bla... a da smo recimo u Njemačkoj na takvim autocestama kakve su naše ne bi bilo ograničenja na većini dionica, pa bi se sasvim leglano mogli voziti brže od 200 km/h. Nije to baš toliko strašno niti opasno kako se želi prikazati i svakako to nije nacionalni problem broj jedan ispred recesije. Ljudi rade puno opsanije prekšaje u naseljima zbog kojih ih nitko ne naziva divljacima, vjerojatno jer su ti prekšaji dostupni svakome, a ne samo onima s dobrim autima, pa su valjda zato u redu. Promatrajte samo jedan semafor negdje na prometnom mjestu pa ćete vidjeti u jednom danu 10x više prolaska kroz crveno od ukupnog broja ulovljenih s više od 200 km/h ovoga . Po meni je to puno opsanije od vožnje s 200+ km/h po dobroj autocesti.

VL
Avatar guten_tag
guten_tag
03:06 24.08.2010.

kad je usvojen zakon o nula promila alkohola za vozače tada je počela neviđena hajka na vlast da se to ukine . izvjesni političar čačić je predložio osnivanje fonda iz kojega bi se plaćale kazne za prekršaje alkoholičara u prometu . treba ljude obrazovati , preventivno djelovati a opasne psihopate spriječiti da sudjeluju kao vozači u prometu trajnim oduzimanjem dozvole , uvesti mogućnost oduzimanja vozila i ugradnje limitatora brzine , kao i evidenciju višestrukih prekršitelja zakona. za upravljanje vozilom bez vozačke dozvole ili tokom zabrane upravljanja odrediti bezuvjetni zatvor od tri do pet godina. norvešku ne treba spominjati jer oni i pored bogatstva žive skromno i štede , je li netko čuo da su u krizi .

VL
OB
-obrisani-
06:40 24.08.2010.

Nije strašno voziti se 200 km na sat po autocesti!? Pa što bi bilo da se svi tako voze? Onaj koji ne zna dobro voziti nije toga uopće svjestan, a tu neki pametnjaković kaže da to nije strašno ako imaš dobar auto. Pa naravno u automobilu nije strašno , čak je lijepo i ugodno, međutim pukne li nešto na novom automobilu ( a to se često događa ) ili netko pogriješi ispred, sa strane, onda postane strašno. Naš pametnjaković postaje projektil zemlja zrak zemlja, ako ostane živ, onda je uglavnom invalid za cijeli život plus nesretnici koje je usput pobio u drugim vozilima. To se stalno događa na svim cestama svijeta, poruka je jasna - zabranit prebrzu vožnju i biti će više živih i manje osakaćenih. Treba onemogućiti one koji misle da su strašno pametni. Kad sam imao 18 g. volio sam brzine, a otac me stalno opominjao govoreći mi kako na taj način uništavam auto, ja sam mu na to odgovorio da je auto ispitan na poligonu i da može podnjeti i veće napore materijala od moje brze vožnje po zavojima i čvrsto sam vjerovao u svoje stavove, dok nisam naletio u jednom zavoju na šoder i završio u grabi neozljeđen sa slomljenim kotačem i odjednom sam sve shvatio. Bilo je to u prošlom stoljeću 1970 g. za informaciju mlađima imali smo i onda automobile koji su jurili 240 na sat.

VL
OB
-obrisani-
06:44 24.08.2010.

Neznam da ikome 1000 jureka ne znaci nista. Takodjer neznam cemu sluzi ovaj clanak. Kazne su primjerene prijestupu. Ne kuzim zasto neke budale (kao sto je autor ovog clanka) promoviraju treniranje nekakve strogoce nad turistima, pa bi im kreteni sadsad i dozvole oduzimali i trpali ih u przun. Glupo je da nesposobnjakovici za volanom ocjenjuju o sposobnostima i mogucnostima drugih na bazi svojeg neznanja. Magistralne ceste u HR su stvarno kvalitetne, pa bi bio red da se porazmisli o povisenju maksimalne brzine, jer fala Bogu vise nema usranih ficeka i rasklimanih stojadina po HR cestama. Ugledajmo se na Njemacku u svemu pa i u tome.

VL
OB
-obrisani-
06:54 24.08.2010.

maspok; lazes ko prasac. koje si ti to aute imao da su isli 240 kms? tih 70-ih ni F1 nije dosizala te brzine. pinokio! pun mi je kur** takvih koji se sada snebivaju kad netko vozi brze, jer nemogu komprehendmprehend tehnoloska dostignuca danas nego su zaglavili u svojim 70-tim. jeb*** te 70-te i tvoja sodrana iskustva.

VL
AV
avvf2002
07:15 24.08.2010.

Ako postoji velika vecina, kolika je onda ona druga vecina, koja preostaje? Ssto se ticce kazni - odmah dozvola weg, zatvor i prinudan rad uz kontrolu sociologa ( da li je drusstveno adaptibilna osoba). Tako se to radi. Ssto je vissa funkcija, veca je bruka: svako vecce gledate direktora (na primer \"Konzuma\") kako sa decom pravi igraccke u vrticu. Eeeeeeeeeee... To kod nas nece zazziveti do ukljuccenja u neke normalne globalne tokove. Evo kod nas, pijan (2.07) direktor, ali politicki faktor UBI dete SA LEDJA. Nije imalo ssansu ni da pobegne u stranu. I sad ce to da se zatasska,... Stara pricca. Imass ZAKON, a PRIMENA SELEKTIVNA! Neka nam je On na pomoci!

VL
SM
stari_mudrac
07:32 24.08.2010.

Planjka, ne počinje sve od vas mladih, a fala bogu ne bu sve ni završilo s vama koliko se god svi trudili. a sad o temi : zar misliš da su skandinavci glupi ?

VL
DA
daydream
07:42 24.08.2010.

sve kazne, bilo da je riječ o prometnim prekršajima ili drugo svesti na postotak prema poreznoj kartici, npr. u prometu: 1) pojas - 2% mjesečnog primitka 2) svjetla - 2% mjesečnog primitka 3) prekoraćenje brzine do 10 km - 5%% mjesečnog primitka 4) prekoraćenje brzine do 20 km - 10% mjesečnog primitka + 1 kazneni bod 5) prekoraćenje brzine do 30 km - 20% mjesečnog primitka + 2 kazneni bod 6) prekoraćenje brzine > 30 km - 30% mjesečnog primitka + 3kb + oduzimanje vozačke na mjesec dana 7) prelaz na crveno - 30% mjesečnog primitka + 3kb + oduzimanje vozačke na mjesec dana za recidiviste kod težih prekršaja - drugi put sve uduplo, treći put trajno oduzimanje vozačke dozvole i zabrana polaganja dok je živ sve se da riješiti... gdje ima volje, ima i načina s druge strane lakše je lupati po svima, nego ići preventivno i ciljano zato nam i je tak

VL
S1
s1504975
07:47 24.08.2010.

daydream: slazem se, ali vecina nasih \"vozaca\" skupih ili najjeftinijih vozila je nezaposlena, i u tom slucaju tvoja tablica gubi smisao :(

VL
NT
ntblzg
07:54 24.08.2010.

E, i onda nemaju ovoliko mrtvih, invalida, psihički uništenih ljudi (osobito mladih) i njihovih obitelji nakon prometnih nesreća. I ne padaju im djeca kroz prozor tek tako, svakih par mjeseci. Ne ubijaju žene tek tako.

VL
OB
-obrisani-
07:57 24.08.2010.

ograničenje od 130 kmh na auto-putu je smiješno i suludo. Voziti se autoputem takve kvalitete brzinom od 130 kmh znači zaspati i poginuti. Ne postoji zavoj na Dalmatini (osim prije jednog tunela na usponu prema Sv.Rok) koji se sigurno nee može proći sa 160 kmh. Dinamička svjetlosna signalizacija ograničenja brzine je u najvećem broju slučajeva apsolutno promašena, te bez ikakvih razloga nalaže vozačima da voze 100 ili 80 kmh na praznoj auto-cesti...po sunčanom danu...bez radova. Imam dojam kao da su ograničenja brzine napravljena za stojadine i juga, a ne za moderne automobile. Onaj koji uspije preči Dalmatinu od Splita do Zagreba poštujući sva ograničenja brzine, putovati će 4,5 sati i dobiti nervni slom ili će putem poginuti od dosade. S druge strane, drakonski kažnjavati prekršitelje u naseljenim mjestima.

VL
S1
s1504975
07:58 24.08.2010.

Dakle: - za vozace skupih auta(vlasnike privatnih firmi i tatine sinove) prosjecna placa, jedva bi docekali, i umrli od smijeha - za vozace olupina, bilo bi ok

VL
BE
bendaniel22
08:03 24.08.2010.

Tu dolje na Jugu za brzinu od 140 kmh - najveca dozvoljena je 110 kmh, na autoputu, - ode ti dozvola i auto koj spresaju sa svim starim olupinama. Do daske. Kostao on 500 tisuca Kn ili 2 miliona dolara. Pijanstvo za volanom, od tri mjeseca do dvije godine, pa i vise, gubitka dozvole. A drugi prekrsaj - obavezan zatvor. Sa drasticnim kaznama u drzavi u kojoj zivim, smanjili su broj mrtvih od otprilike 1400 na godinu, do manje od 500.

VL
DA
daydream
07:48 24.08.2010.

za njih se nek onda primjeni postotak prema prosječna plaći u RH + mogućnost javno-korisnog rada

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.