Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Na testu

Prostrani kompaktni španjolski SUV poželjan i u početnoj benzinskoj verziji

Test automobila Seat Ateca
Foto: Tomislav Miletić/PIXSELL
10.06.2017.
u 15:00

Serijski solidno opremljena Seat Ateca s turbo benzinskih 115 konja stoji 151.324 kune

Prvi Seatov SUV Ateca očekivano je najtraženiji s dizelskim 1,6 TDI motorom sa 115 KS, dok je većina još uvijek sumnjičava prema početnom 1,0 TSI turbobenzincu s istovjetnih 115 KS i 200 Nm okretnog momenta. Bespotrebno. Radi se o pravom dragulju downsizinga, koji smo već isprobali u novom Golfu, a sasvim je solidan i u mnogo robusnijoj Ateci u kojoj je uparen s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji snagu prenosi na prednje kotače.

Do stotke Ateca 1,0 TSI stiže za 11 s, dok je maksimalna brzina 183 km/h. U svim režimima vožnje vrlo je ugodan, tih i uglađen, jedino je malo trom ako pri nižim okretajima ostanete u većem stupnju prijenosa dok se ne uključi turbopunjač, ali to se brzo rješava ubacivanjem u nižu brzinu. Tajna poletnosti Atece 1,0 TSI je u masi od svega 1300 kg, prvenstveno zbog malog motora zbog čega je i nos auta lagan pa samim time i bolji u vožnji zavojima.

Test automobila Seat Ateca
1/7

Potrošnja? Umjerenim tempom izmjerili smo odličnih 7,2 l/100 km, a bitnije se povećava u gradskoj vožnji (oko 8 l/100 km) i ako se konstantno vozi na maksimumu na autocesti (oko 9,5 l/100 km), dok se na otvorenoj cesti može bez problema voziti i sa 6 l/100 km. Sve u svemu, za većinu vozača koji nisu često na autocesti sasvim dovoljna motorizacija.

Atecu smo isprobali s početnom, ali vrlo solidnom opremom Reference (LED dnevna svjetla, front assist uz automatsko kočenje u nuždi, limitator brzine, 5” multimedijski zaslon osjetljiv na dodir, elektronska parkirna kočnica...), koja je pametno dopunjena opcijama vrijednim 10.500 kuna, poput 16” lakometalnih naplataka, rezervnog kotača, sjedala podesivih po visini i lumbalno, crnih krovnih nosača i ručica vrata. Bez doplata cijena iznosi 151.324, a s dodatnom opremom 161.912 kuna, što je vrlo prihvatljivo za prostran automobil dug 436 cm i s prtljažnikom od 510 litara.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije