ZET u minusu i zato jer pokaze nisu baš kupovali ni zaposlenici gradske uprave
Svoje su gubitke pravdali i ostali, i to redom ustanova Vladimir Nazor, koja je u minusu 17,7 milijuna, Gradska groblja s 1,6 milijuna kuna, Arena Zagreb sa 6,1 milijun, a i Tržnice, koje su godinu završile sa šest milijuna kuna “u crvenom”.
Komentari 25
Bandinjove karte od 4 kune, visoke place u ZET-u i eto cetvrt milijarde minusa.
Puno uhljeba a malo radnika, račun je jednostavan.
Tržnice, koje su godinu završile sa šest milijuna kuna “u crvenom” ::: Tu je sad pitanje: zbog koga??? __ Naime, u "tržnicama" je sigurno zaposleno više parazita od stvarnih radnika __ Paraziti su uhljebljeni i dobivaju novce za nerad, dok radnici dobivaju "duplo" manje za stvaran rad. __ Uz to, planiranje ne možete temeljiti na švercerima kako se nekad radilo __ Sad su mladi "inspektori" koje je teško potkupiti sitnišem, oni traže više pa šverceri jednostavno odlaze na "bolje plaćena radna mjesta"
Nije cudo, koliko uhljeba samo radi tj. vode se u evidenciji i primaju velike place. Otpuštanjem minimalno 30 posto zaposlenika smanjili bi dugove. Nažalost dok je na vlasti ova struktura placat cemo nesposobne.
Monopol bilo kakve vrste je cista korupcija jer cijena usluge nije trzisna nego onakva kakvu je monopolist zazeli. Javna poduzeca su servis gradjana koja trebaju dati ok uslugu ali nisu tu da ostvaruju profit. Profit se ostvaruje na trzisnoj utakmici a ne monopolom. Monopolist kolikocgod zaradi moze kao fol prikazati gubitak, jer jednostavno izvlaci novac na razne kreativne nacine ili npr. zaposli uhljebe koji parazitiraju na racun poreznih obaveznika da bi se prikazao fiktivni gubitak.
Arena Zagreb sa 6,1 milijun ::: To je i očekivano te najavljivano i prilikom planiranja izgradnje koju je odobrio "gradonačelnik" - znači da sam "gradonačelnik" mora vratiti dio dugovanje gradu Zagrebu, jer je on odgovoran, naravno uz ivu sanadera koji mora vratiti drugi dio duga
4 X 23 = 92 kune - toliko bi morala biti ciejna pokaza - koliko je sad??? __ Naime, ne vozite se do posla pola sata, pola od vožnje tramvaj stoji na semaforima ili ga čekate na stajalištu pa vam je karta u stvarnosti iskorištena samo polovicu vremena.
Zagrebački velesajam, koji je u minusu 72,6 milijuna kuna, a kao jedan od glavnih razloga za to navodi se neodržavanje Auto Showa. ::: Znači da nije istina da je ZV u minusu, nego je to možebitni dohodak koji nije ostvaren. __ Ako pak "inzistirate" da je to minus, onda sam ja u minusu milijardi kuna - nisam ostvario želju putovanja u svemir koje košta stotinjak milijuna eura.
pa lijepo ste napunili džep uberu sada plaćajte minus ZETa iz gradske blagajne
Nije to "minus" kojeg je "napravio" ZET - to je "minus" kojeg su pripisali ZET - u, jer je najlakše oprati novce pomoću javnog gradskog prijevoza koji je u svim državama svijeta planirani "gubitaš". __ Najbolji dokaz da javni gradski prijevoz mora biti besplatan je baš ovaj način prikazivanja "gubitaka". __ Kad bi javni gradski prijevoz bio besplatan, nitko ne bi mogao krasti i pripisivati "gubitke" javnom gradskom prijevozu. __ Estonija je dokaz kako besplatni javni prijevoz u stvarnosti donosi puno veću dobit i uštede na svim područjima gospodarstva. __ No, u Hrvatskoj je na vlasti pljačkaška organizacija pred sudom osuđena za pljačku Hrvatske pa ne možemo očekivati prestanak pljačke od strane onih koji podupiru "gradonačelnika" za Judine škude.
Gradska groblja s 1,6 milijuna kuna gubitaka ::: Dajte razmislite - Zašto grobari ne ubijaju ljude i ne traže od obitelji daim plate ukop??? __ Tako bi namaknuli "gubitke". __ Ili su grobari planirali više ubijeni žena pa su ih zaribali potpisivanje Istambulske konvencije???
ustanova Vladimir Nazor, koja je u minusu 17,7 milijuna --- Vladimir Nazor nastavlja tradiciju nekadašnje Ustanove za organizirani odmor djece koju je 1962. godine osnovao Grad Zagreb radi organiziranih putovanja djece i mladih u dobi od 6 do 17 godina. Danas, specijaliziran za putovanja djece i mladih, Nazor nudi programski osmišljena putovanja koja malim korisnicima omogućuju organizirani boravak tijekom školskih i prigodnih praznika, odlazak na školske izlete, terensku nastavu te prvi odlazak na odmor ili izlet bez pratnje roditelja, ali u društvu sa svojom vrtićkom ili razrednom grupom. U više od pedeset godina djelovanja Nazor sustavno razvija programe aktivnog odmora, edukativnih i sportsko rekreativnih boravka u skladu s pravima i potrebama djece te prema međunarodnoj Konvenciji o pravima djeteta. ::: Dajte ne laprdajte nebuloze - kako djeca mogu napraviti "gubitke"???
U plusu u 2017. bili su Zagrebparking, Čistoća, ZGOS ::: Javne pljačkaške organizacije, nepotrebne u Zagrebu, a parazitkim životom i dokazuju svoje neopravdano poslovanje. __ Da "Čistoća" i ZGOS rade pošteno i stvarno ne bi u zagrebu bilo Jakuševca vidljivogg iz središta starog Zagreba - Gornjeg Grada, jer bi smeće bilo razvrstano i prodano, a postojeće brdo smeća pored franje tuđmana bi nestalo __ Tako da je stvarno zanimljivo pitati: na koji način "čistoća" i ZGOS opravdavaju "plus" na računu???
ZET u minusu 265,8 milijuna kun --- ŠIFRA 38 - NAZIV ostali rashodi - PLAN 767.991.300,00 - ŠIFRA 381 -NAZIV Tekuće donacije 465.878.800,00 ::: "gradonačelnik" planira donirati - POKLONITI nepoznatima - četristošezdesetpet milijuna osamstosedamdesetosam tisuća i osamsto kuna NOVCA STANOVNIKAKA Zagreba i okolice __ A nas uvjerava da novaca nema u gradskoj blagajni.
Treba njima jedna prava konkurencija, pa bi se primili posla. Ovak znaju da imaju monopol i kad god im zatreba, zviz po korisnicima i u gradski proračun. S obzirom da tamo radi poprilično Mikijevih zemljaka, onda ni lova iz proračuna nije problem. Pola njima, pola šarcu. A vi korisnici se vozite u ovim vrućim danima u starim razdrnadanim tramvajima, ali fala Bogu bar nije vruće jer se vrata ionak ne daju zatvoriti. Jedino rješenje je ukinut njihov monopol, pa ko je sposobniji i pametniji neka opstane na tržištu.
ZET u minusu i zato jer pokaze nisu baš kupovali ni zaposlenici gradske uprave ::: Zašto bi itko ikad kupovao bilo kakve karte za vožnju javnim gradskim prijevozom??? __ Da financira parazite uhljebljene u gradske službe??? __ Slika uz članakk pokazuje remizu na Trešnjevci. __ Od te remize do Horvačanske ima samo 600m, a da bi tramvajom došli do stajališta u Horvačanskoj koje se vidi i iz remize na Trešnjevci, tramvaj mora voziti 6000 metara - deset puta duže od stvarno potrebne vožnje. __ To je jedan razlog gubitaka u ZET-u. __ Drugi je uhljebljivanje prazita koji se po cijele dane voze tramvajima i maltretiraju putnike zašto nisu kupili kartu, a imaju za to maltretiranje 7000 kuna plaću uz obvezatno poznavanje slova iz osnove škole __ Poznavanje hrvatskog jezika nije obvezatno, niti poželjno.
Jeftinije je voziti se i "uberom" nego tratiti vrijeme u zagušljivom i presporom javnom gardskom prijevozu uz neobrazovane i neuke neljubazne vozače kamiona koji su sad prešli iz ZET-a voziti "uber" -- pće poznato i prešućivano - preko 90 ZETT - ovaca otišlo iz tora i sad slobodno voze po gradu, možda i Dubrovniku
ZET je manje prihode ostvario i jer je, između ostalog, manje pokaza prodao djelatnicima Grada. ::: Zašto bi netko tko stanije uz gradsku upravu kupovao pokaz??? __ Zašto bi netko tko stanije u središtu Zagreba kupovao pokaz??? __ Grad je toliko "velik" da je isplativije hodati do odredišta nego čekati tramvaj zvan čežnja __ Za 15 minuta, koliko je vremenski razmak između dva travaja u istom smjeru, dođete bilo gdje do taxi službe i odredišta. __ Nema potrebe kupovati neisplativo
Deps: Treba njima jedna prava konkurencija, pa bi se primili posla. ::: Da, da, ova vam je stvarno biserna - stanovnici Zagreba si već zamišljaju kako konkurentski tramvaj pretječe ZET - ovce u Ilici i Maksimirskoj, a na križanju Vlaške i Draškovićeve konkurentni tramvaj "siječe zavoj" i dolazi na stajalište prije ZET - ovaca te "koči pod ručnom".
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Smjeniti upravu i odgovorne za poslovanje. Cijeli holding je jedna obična bandićeva sprdačina od vođenja, načina poslovanja i usluga koje pružaju.