Zagrebački megaprojekt: Slavonska bez semafora!
Slavonska sa sedam trakova omogućit će prosječnu brzinu 80 kilometara na sat, a broj vozila porast će na 130 tisuća dnevno
Komentari 35
Iskreno, kada misle dovršiti bolnicu preko puta Arene koja će nam svima biti korisna kad tad. Eto, onaj koji obeća da će uložiti sve da sredi onu bolnicu ima moj glas.
Čavićeva – istočna strana Čavićeve ulice i sjeverna strana Slavonske avenije tik su uz prvu vodozaštićenu zonu crpilišta, a crtež na slici uz tekst ne pokazuje nikakav podvožnja, ili nadvožnjak, već sadašnje stanje na tom križanju. Istina, bez onih nacrtanih „otoka“ koji u stvarnosti nisu niti potrebni, ali očito služe za pljačku novca. Ulica grada Gospića – već i sad je tu nadvožnjak s dobro riješenim odvojcima i ulazima na Slavonsku aveniju. Znači, još jedan doi za pljačkanje naivnih. Čulinečka – da, tu je potrebno uređenje, ali od željezničke pruge. No, ispod željezničke pruge uz Branimirovu postoji samo jedan dvosmjerni otvor podvožnjaka, tako da je upitno građenje velikog pristupnog poligona koji završava jednim voznim trakom. Uz to podvožnjak je izgrađen na cesti Čulinec 1, koji se spaja s Čulinečkom cestom tek iza naselja. No, hoće li grad uspjeti otkupiti privatne zgrade između nove Branimirove i Slavonske avenije u dužini preko 2000 metara,gdje je sam Čulinec dugačak najmanje 650 metara, a Resnički Gaj 400 metara. Do danas, u nedjelju, još nije uspio riješiti niti posjed na kraju slijepog produžetka u nastavku podvožnjaka. Da i ne pišem kako bi podvožnjak „čulinec“ trebalo proširiti da i on, napokon, postane svrsishodan, a ne još jedan prometni čep, što je i dan danas od minute puštanja u prometno korištenje. Ne smije se niti zaboraviti nadvožnjak iznad industrijske željezničke pruge koja presjeca Čulinečku 900m sjevernije od Slavonske avenije. Zelena tržnica – da, tu stvarno treba maknuti semafore, no jeftinije je izgraditi kružni tok, nego kopati ili graditi nadvožnjake. Opravdanje za većom brzinom je licemjerno, jer tu skreću kamioni, a ne osoba vozila pa je ubrzavanje prometa potpuno besmisleno, budući natovaren kamion, a niti prazan, ne smije brže od 40 km/h u skretanje pod 90° Željeznički nadvožnjak već i danas postoji iznad Slavonske, a iza zelene tržnice. Jedino što treba je proširiti, asfaltirati prazno zemljište ispod tog nadvožnajka, gdje se sad nalazi „priručno“ odlagalište otpada u autobusno okretište. Resnik 3 – tu je dobro napraviti nadvožnjak kako bi slovenci brže odvozili novce iz svog trgovačkom centra. No, tko zna, možda do 2018. godine tu izraste još jedna spavaonica zagrebačkih robova, kao što je ona na svinjogojskoj farmi Sesvetama. Koledinečka – to je pak iznad avenije Dubrava pa bi bilo zanimljivo pitati Piše: Marko Čubrilo/VLM u kakvoj su izravnoj vezi Slavonska, avenija i Koledinečka?
blablablabla..........
Izgleda dobro. Ali, što je sa zapadnim dijelom (Zagrebačka, bivša Ljubljanska avenija)? Do pola grada će se voziti 80 km/sat, a dalje 10-20. Što je se smjerom sjever-jug? Bilo je predviđeno, da se izgradi cesta preko današnjih Oranica na (zamišljeni) Jarunski most (od Ilice do nove(?) bolnice), ali izgradnjom mini naselja na mjestu bivše vojarne, ta je trasa neupotrebljiva. A, nitko ne polaže račune, nitko ne odgovara za svoja (zlo)djela.
Umjesto da kao u americkim gradovima ukopaju Slavonsku i Ljubljansku, i imaju istu takvu prometnicu u kao i ova, ali bez sedam traka. Gradnja nadvoznjaka kosta jako puno novaca.
za ovaj projekt nema novac niti grad niti zagrebacka privreda. snovi predizborni. nece ovo biti niti do 2028. godine.
Dobro, nije loše, još samo da se to napravi. Opasno su blizu izbori, pa je moguće da je ovo samo predizborno baljezganje. Još onda fali par mostova, a i metro bi dobro došao :)
Od te milijarde kuna, pola će završti na IGH-ovim i HDZ-ovim privatnim računima po Šejselima i sličnim otočjima... Takvim budžet izgleda kao da IGH plaća svog radnika po 2-3 tisuće Eura mjesečno, no dakako to je samo privid jer sigurno će dobit toliko kuna, a ostalo si maznu svi menandžeri, rodbina, kumovi i prijatelji HDZ-ovaca, a glupi narod će lijepo platiti to sve i šutit će kao i do sada.
Puste fantazije, možda da Bandić nije spalio 7 milijardi koliko je trenutno Holding u kreditima.... Za početak riješite prokleto križanje s Vrbikom gdje se stvara najveći čep svaki dan (dok se to ne riješi treba natjerati cijelo poglavarstvo da se svaki dan od 15-17 tamo vozi lijevo desno dok im se ne prosvijetli) i dignite brzinu na Zagrebačkoj bar na 70 uz SINKRONIZACIJU semafora... Koštat će 10 puta manje..... Još da nam nije politolog mit jaranen na čelu grada....
To Kosorica sigurno priprema teren za ovčice... tako će ih sve imati na okupu... gladne i žedne - kao i glupe Hrvate koji ju još trpe na vlasti... umjesto da su ju već odavna otjerali iz fotelje... ako treba, a izgleda da treba, i bičevima...
@maklin hahahahaha i opet je HDZ kriv za ovo kaj se događa u Zagrebu, a šatro su oni koji za njega glasaju ovce, izdajnici i sl... Daj se zbroj, nije HDZ nabio zagrebu xy milijardi duga... Bil je to veleštovani Milan Bandić sa SDP-ovim Milanovićem, Antunovićkom, Linićem i ostalom bagrom kaj ga je podržavala do nedavno...
najbolje bi bilo da igh napravi jedan veliki vijadukt preko cijelog zagreba, pa da onda gore stoje i svima nama dolje pokazuju lakat. već činjenica da je opet igh-ovo rješenje dobilo zeleno svjetlo za ogromne financijske obveze, bez ikakvog alternativnogg prijedloga, kao da nitko u svijetu ništa ne zna osim njih, govori dovoljno. ulupat će enormne svote poklanjanjući neograničeno povjerenje stručnjacima za vijadukte, za koje se dobro zna kako nemaju pojma o prometnoj znanosti, i mnogim drugim. brižljivo će se paziti da se ne angažira neki dobar stručnka recimo iz minhena, beča, pariza, londona, koji ima neusporedivo veće iskustvo s urbanom i prometnom problematikom, dok kod nas nema nikoga tko iza sebe ima rezultat u zadnjih 20 godina. bandić-hdz-sdp-igh, i tko fućka sve ostalo, stoka sitnog zuba.
¯_¯_¯Hrvatska i eRepublik TE TREBAJU!¯_¯_¯ Srbija prijeti da opet osvoji cijelu Hrvatsku! Slavonija i Istra su pod srpskom okupacijom i srbi napreduju u osvajanju CIJELE lijepe na naše:((( Preporucam da probate igrati najpopularniju onlajn strategiju eRepublik koju igra preko 300300 000 ljudi širom svijeta i 14 000 hrvata. Virtualni paralelni svijet baziran na realnom životu, potpuno je besplatna a registrirati se možete na sljedecem linku: ¯_¯_¯http://tinyurl.com/erep-registration ¯_¯_¯U boj, za narod svoj!¯_¯_¯
Kaj je vama? SDP je lopovlukom u zadnjih 11 godina uništio grad, nema love ni za 1 semafor a ne ovaj projekt
@autoritert \"...nema love ni za 1 semafor a ne ovaj projekt \" Zato ih i rade bez ijednog semafora ;-)
Ma nije valjda IGH to projektirao...a da najprije riješe onaj remetinečki rotor na ulazu u grad gdje se svakodnevno događaju nesreće? Bi li netko isprojektirao kako ćemo se riješiti ovog megalomanskog Banduća?
ima li se para?
Koja bedastoća. Inače, nije uopće problem ta slavonska nego nekultura i neznanje vozača da stisnu malo gas kad se upali zeleno nego gmižu ko crkotine pa prođe 5 auta umjesto 20. Druga stvar, potrebnije si pravci sjever-jug nego istok-zapad jer nema poštenog/brzog pravca koji povezuje sjever-jug.
Hvala majci prirodi da se netko kod nas sjeti nadzemnih cesta bez semafora .
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jel to Beogradska avenija?