Hoće li ovo biti prvi metri pruge od 2000.: Vukovarskom tramvajem do Trešnjevačkog trga
Planira se dodatni kolni trak s južne strane ceste, biciklistička staza, ali i proširenje parkirališta kod placa za 35 mjesta.
Komentari 43
Nije li Bandić najmanje dvaput najavljivao izgradnju podzemne? U međuvremenu, nema ni podzemne ali ni osnovne gradske infrastrukture, bilo da je riječ o kvalitetnim cestama, barem još dva mosta preko Save a grad nije ni pokušao urediti kvalitetnu i sigurnuu gradsku biciklističku mrežu kojom bi se dao značajan doprinos smanjenju prometa u centru gradu. I dok manijakalno gradi fontane i uništava gradske trgove, besmrtnost bi mu sasvim sigurno osigurale 2 cijevi podzemne, što se posve realno može izvesti zajedničkom investicijom velikih banaka, snažnih investitora izvana (recimo Kinezi), sredstvima Europskih fondova i samo malim dijelom grada i države uz koncesiju privatnih investitora na 50g, slabo je opravdanje da se Zagreb nalazi na lošem tlu, naime brojni gradovi sa podzemnom imaju i daleko teže i lošije tlo ali i gustu mrežu podzemnih tunela.
Ta pruga je nepotrebna bolje napraviti još jednu fontanu
A ovo ljeto su baš asfaltirali tu dionicu koja i nije bila u nekom lošem stanju prije - eto kako se uludo troše novci!
How yes no..... Bumo vidli, rekoše sljepcui.... Meni je, recimo, super ova pruga od Kvartića prema zračnoj luci......
Prije će moja baba lopatom iskopati tu prugu nego Obećanović ijedno obećanje ispuniti.
A što je sa davno obećanom prugom vukovarska do Jelkovca?
Mnogim kvartovima je potreban tramvaj. Ali istični dio grada ima dobru pokrivenost. Zadadni samo do Pečkog, Remize i Črnomerca. Koliki je samo dio grada bez pokrivenosti. Špansko, Malešnica, Rudeš, Voltino, Kustošija, Vrapče, Gajnice. Pa od Vukovarske do Trešnjevačkog placa ima 10 min pješke. Totalno nepotrebno.
Ili pruga Sarajveskom. O njoj se ne priča godinu - dvije. Spominjala se i prije ovih ideja do Trešnjevke. Spominjala se još 2000 i neke, prije petnaestak godina. Ali, valjda uvijek uleti nešto hitnije. Tako je to, tko želi nađe način, tko ne želi nađe opravdanje.
Iako bi meni to bilo super, jer ssvaki dan idem na posao baš tom trasom - ta linija nema smisla! Putovanje bi mi se smanjilo za možda 3-5 minuta, a zaobišla bi se Cibona, studentski centar, Tehnički muzej ... za tih mojih 5 minuta??? Sorry to ne vrijedi tolike milijune!
Zasto ludjak ne napravi prugu Sarajevskom od mosta mladosti, pa tako poveze utrine, travno, jakusevac, dugave, slobostinu itd s jednom prugom...tamo zivi 100.000 ljudi...
To je samo valjda u zagrebu "normalno" da se istovremeno pokušava povećati i automobilski promet (nova parkirna mjesta) i javni prijevoz (nove tamvajske tračnice). Promišljena prometna politika u ovom gradu je misaona imenica...
Pruga od kojih 500 metara, a godine će biti potrebne za to i ne znam koliko faza radova?! Pa, tko je tu lud?! Tako nešto bi se u normalnom gradu napravilo za mjesec dana! A k tome, tramvaj je vrlo loše rješenje za grad veličine Zagreba i daljnje ulaganje u njega je uludo - trebamo napokon dobiti taj METRO, kojega je Bandić toliko puta obećavao, a sad već par godina samo šuti o tome! A dotle drugi gradovi grade metroe i financiraju ga EU-sredstvima, može se dobiti i do 85% od EU, kao što je npr. Sofija dobila! A ta fama koju se stvara da je Zagreb na lošem tlu i slično je čista laž, hrpa gradova na neusporedivo težim i lošijim terenima ima metroe, eto npr. gradi ga čak i Catanija u podnožju Etne, pa tamo nitko nije rekao da je to "nemoguće"!
dovršenje sveučilišne bolnice, Plavi vulkan (nac stadion), dovršetak (pljunite mi u lice) Maksimira, Jarunski most - prometni i biciklistički, sjeverna obilaznica, proširenje savske, spajanje prugom zvonimirove i kvatrića, metro - podzemna , gradska opera, spalionica, pruga do Zračne luke, 1 jedini metar pruge tramvajske nije napravio u 20 godina.. hiroshimska bobma(ako ne računamo ljudske žrtve) bi bilo manje zlo za Zagreb nego on
Čak je i Sofija dobila metro, a eto vama bandića pa se s njim vozite u češkim tramvajima napravljenima u doba komunizma.
Makar se isti efekt mogao postići uvođenjem 1 tramvaja koji bi slijedio postojeću prugu i tako došao iz Vukovarske do Trešnjevačkog placa?
eto- jučer sam bio na Sljemenu, radovi na žičari izgleda dobro napreduju... kod tornja su nešto raskopali.... g.Mateja, posjetite malko i gradilišta žičare..😀
"Treća je, pak, faza gradnja novog vodovoda." Treća faza je vodovod, a prva kolni trak? Da ne misle raskopati novi kolnik kad budu gradili novi vodovod?
da napomenem kako imamo službeno najsporiju javnu prijevoznu mrežu od svih metropola u EU.. (a jedan od manjih gradova smo)
Zagrebački tramvaj vozi na uskoj pruzi a ne pravoj željezničkoj širini. Da je Bandić vizionar kako se predstavlja novi tramvaji bi vozili na pravoj željezničkoj širini. No tada bi pruge trebalo puno manje sanirati jer su momenti i opterećenja naa uskoj pruzi kakva je sada višestruko veći. Jasno da ovako pada više gradske love u džepove Bandićevih građevinaca
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
prva bi to bila pruga nakon 20-ak godina!!! Toliko o pametnim, promišljenim ulaganjima populističke olinjale lopine... važno je da su se žaruljice postavile da blješće i da su tu fontane da se zemljaci imaju gdje okupati....