Uveli plaćanje karata SMS-om pa sad ne znaju spriječiti zloporabu
Iz Holdinga će reći da su uočili određene slabosti sustava naplate koji su prije sami naveliko reklamirali
Komentari 34
Cilj je svake nove mjere povećanje ZET- ovih prihoda – kaže naš sugovornik iz Holdinga. ................................................................................................... otkrit cu malu tajnu ovim nesposobnjakovicima iz zeta....povecanje prihoda možete ocekivati samo onda kad smanjite tu cijenu karte i ucinite ju dostupnu svima.....kad cece cijena biti takva da ljudima se ne isplati sramotiti u slucaju kontrole, onda ce vam i prihodi porasti ovako, novim poskupljenjem ocekujte još vece gubitke..... osobno se nikada nisam i necu ce se švercati al, cu u slucaju poskupljenja rađe otici s autom u grad nego tramvajem.....nafte vec sad ne potošim ni upola a, nije mi bitno ni da parkiram pred sami ulaz.....prošetet cu....pa vi gospodo kukajte i dalje, dižite cijene i nadajte se povecanju prihoda...
Ma bravo ZET-ovci iz goreg srljate u još gore. Kako bi bilo da razmislite da uvedete barem duplo jeftiniju kartu za ljude koji se voze nekoliko stanica, vjerujem da bi onda i promet bio puno veći.
Da u zetu nema 3.000 prekobrojno zaposlenih, da grad ne subvencionira prijevoz svima, osim onima koji financiraju grad karta bi mogla biti 5 kuna i ZETu bi bilo isplativo. Ovako oni sretnici koji rade i financiraju grad i gradske službe, još moraju i financirati druge korisnike javnog prijevoza.
pa nije narod kriv jer ovi smotanci iz ZET-a ne znaju naplatiti karte???!?!!!? Pa šta bi mi sad trebali im prepisati kuće stanove i aute, a stariji penzije za pojedinačnu vožnju od dvije i pol stanice???? Neka se lijepo organizirajuu i nek počnu naplaćivati karte. Sigurno imaju dovoljno zaposlenih koji ništa ne rade ili su na bolovanju i čekaju penziju, pa nek lijepo sjede na zadnjim vratima busa i naplaćuju karte!!! lopovi
Promet u Hrvatskoj, pa onda i promet u gradovima treba riješiti cjelovito. Kako god okrenuli narod to plati. Zato treba cjelovito sagledati promet cestama, prugama, morem, zrakom i gradskim sredstvima, pa tek iz toga izvući zaključke kako to riješiti. Može se time doći i do neobičnih, a dobrih i jeftinih rješenja. Primjerice da gradski promet plaćaju građani kroz prireze i cijenu goriva ili struje a da karta bude besplatna.... .
Plaćamo mi već voznu kartu Holdingu ,18% (najveći prirez u državi) svaki mjesec. Kako imaju drskosti poslovati s gubitkom? i još nam javno obznaniti kako će nas loviti po tramvajima?! Zbilja se može svašta raditi i ostati živ!!!
Koliko se moraju ljudi opravdavat za svercanje.. katastrofa... Nekad je ljude bilo sram se svercat i kad bi usao kontrolor u tramvaj/bus bi bjezali van. A danas, se suprotstavljaju kontrolorima i prijete fizickim nasiljem. S obzirom da sam i ja potomak \'dotepenaca\' mogu odgovorno tvrditi da nije zbog istih. Totalno se promijenila (pobalkanila) razmisljanja Zagrebcanaca. Nekad smo bili blize Becu a danas smo negdje kod Banja Luke. I sram nas moze biti zbog toga. U Samaborceku je karta vec davno iznad 20 kuna a nitko se ne buni. A vozila su im u 5 puta gorem stanju od ZET-ovih. A da ne pricamo da se vise manje svi osim sljakera u Zagrebu voze besplatno.
Istri su ko ova propast od države, umjesto da si smanje plaće, štede, otpuste višak zaposlenih oni nabijaju cijene karata. Tipicna hrvatska bajka :)
glavno da su taj sustav masno platili NAŠOM lovom. a uredno im fali love za zet, pa ćemo sad plaćati kartu 15 kuna. fino se gospodari, fino... ali netko je morako skupit lovu na ovom svemirskom projektu, jelda miki? kako bi vas mlatio... dan i noć.
Jon Snow, nisi ti Zagreba vidio, da jesi ne bi pisao \"ZagreBčanec\".
taksisti od prvog imaju besplatni pokaz, ko je** ZET, za tramvaj imaju još samo saborski zastupnici (umirovljeni) i Šprem od novopečenih (Kosta časti), dabogda vam djeca taksisti bili, Špremu i unuci u treće koljeno
Vidim tu neke pravednike kako zvocaju o ljudima koji se švercaju. Švercat ću se tako dugo dok Miki i bratija iz holdinga ne ode na robiju, dubioze se razriješe, novi tramvaji ne postanu vlasništvo Grada Zagreba i dok prestanu upošljavatt frustrirane debile za vozače tramvaja i buseva. Plaćam im prirez i to smatram sasvim dovoljnim mojim prilogom za ZET i ostale parazite.
vidi vidi! nek riješe stvar kao u amsterdamu: kartodrapac u kabini na sredini tramvaja / busa prodaje karte. video nadzor, veza sa zaštitarima i policijom. karta se očitava na ulazu i izlazu iz vozila. tehnologija i zaposlenici koji to mogu raditi postoje i problem riješen: prihodi se povećavaju, zaposlenici rade, a ne filozofiraju...
Aha, malo će bikova muda oni uspjeti postići protočnost vratiju kada krenu gužve u špici dok se svaka osoba mora štancati kod izlaza. Tko će to provjeravati, daj molim te! Ili si mislio na onaj sustav kao na ulazu u Velesajam? :) To baš i ne bude brzo. Trebaju umjesto zgubidana po uredima i kontrolora u svaki vagon konduktera, i problem riješen, ali opet im neću plaćati tako dugo dok ne prestanu krvariti MOJE novce i novce ostalih koji imaju prebivalište u Zagrebu.
pa nije glavni zadatak zeta naplata kazni nego kontrlola karata i pokusaj da privikne ljude na kupnju karata.ne vidim nista lose u tome da kada kontrolor udje da svi posalju poruku.neka se vise secu ti kontrolori a ne samo 2 dana u mjesecu pa da vidis kako ce skociti kupovina karata
Tramvaj bi trebao za građane biti besplatan! Troškovi da se namiruju iz prireza! Time bi se uštedjelo na tehnologiji naplate karata itd. 30 kn za otići negdje i vratiti se, to je strašan novac! Ono koji nemaju kola i nee mogu si priuštiti taxi - prinuđeni su na tramvaj, a ako ne mogu platiti tramvajsku kartu niti se mogu švercati - osuđeni su na blokadu. Radi prava na grad, prava na komunikaciju (kretanje) trebalo bi naći sistem da za građani ne plaćaju kartu!
Cilj je povećanje prihoda, a smanjivanje rashoda se ne spominje. Opet su dobili podobnog šefa koji nije uspio smisliti ništa pametnijeg. Podobnost na uštrb sposobnosti. Stara boljka u Hrvata.
pa imaš jako dobar sistem za one koji ne žele plaćati kartu - cipelcug
22.12.2011. u 11:06h chaos je napisao/la: itd... _______________________________________________________ stvar je vrlo jednostavna: sustav te registrira pri ulazu, pišti ako ne kupiš ili ne registriraš kartu, pučanstvo te počinje gledati i rogoboriti, stanicu, dvije kasnije ulete zaštitari i to je to... zet ionako ima viška ljudi koji to mogu raditi... naravno, tada možeš smanjiti cijenu karte, jer imaš prihod. druga stvar je naših 18% prireza: ukini lijenu upravu, činovnike i kontrolore, imaš besplatan javni prijevoz u plusu :-)
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Pa plaća se i Snježna kraljica novcem građana.Nije li tako?