Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Vlakom na posao

U vlaku koji vozi u Zabok borba za mjesto i za zrak

'12.11.2012., Zagreb - Reportaza iz vlaka u smjeru Zagreb-Zabok, koji je stalno prepun putnika.  Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL'
'Tomislav Miletic/PIXSELL'
14.11.2012.
u 12:00

Navečer, kažu putnici, dodaju vagone koji voze prazni, a tijekom dana ljudi se guraju i padaju u nesvijest.

Nije dovoljno što radim u građevini cijelog dana, nego na kraju još moram stajati cijelim putem jer vlak nema dovoljno vagona – kaže jedan od putnika koji se linijom Zagreb – Zabok u 15.30 vraćao s posla.

Umorni ljudi nakon napornog dana bore se za mjesto u vlaku, no ne uspijevaju ga naći svi. U vlaku većina ljudi stoji, ispunjavajući uski, klaustrofobični prolaz između kupea i prozora.

– To je katastrofa, ljudi ne mogu stajati, trebalo bi uvesti više vagona. Ponekad zbog gužvi kasnim na posao – rekla je Ivanka Santak.

\"Uvijek se guramo u vlaku\"

Na uskom prolazu put je na nogama proveo i Krešimir Kralj, kojem je čudno što HŽ navečer ima vlak s pet vagona kada je broj ljudi koji putuju znatno manji.

– Gužve su najveće u jutarnjim i poslijepodnevnim satima. Uvijek se guramo u vlaku – kaže Krešimir.

Nedostatak zraka i gužva znali su kod nekih putnika izazvati i nesvjesticu, kaže studentica Ivana Vlahović.

– Ujutro još nađem mjesta jer ulazim na prvoj stanici, no poslijepodne su velike gužve. Nije u redu, plaćamo punu cijenu karte! Osim što vladaju gužve, u vlaku je uvijek sparina. Jednom je jedan dečko pao u nesvijest – kaže Ivana.

Nedostaje 30 vagona

Taj problem dugo traje, no odgovorni ga očito još ne namjeravaju riješiti.

– Nedostaje nam otprilike trideset vagona, pa u cijeloj zemlji više vlakova na cijeloj mreži vozi u smanjenom sastavu – rekla je glasnogovornica Hrvatskih željeznica Mihaela Tomurad Sušac.

Gužve i borba za mjesto u vlaku ostat će problem za putnike koji uredno plaćaju prijevoz.

– S obzirom na otežanu financijsku situaciju u HŽ Putničkom prijevozu i tvrtkama kćerima, ne možemo trenutačno osigurati dovoljno vagona. Zbog toga se ispričavamo putnicima i molimo ih za razumijevanje – dodala je Mihaela Tomurad Sušac.

>>Hajdaš Dončić: HŽ Putnički kreće u nabavu 44 nova vlaka

Ključne riječi

Komentara 8

DU
Deleted user
14:56 15.11.2012.

Pored svih negativnosti spomenutih u prethodnim komentarima, svakako još treba dodati najveću sramotu a to je da Glavni kolodvor još uvijek nije prilagođen invalidima kojima je nemoguće stići do udaljenih perona. I to da im je većina stanica (npr. Zapadni kolodvor) prepuna fašističkih grafita u kojima se otvoreno poziva na sve vrste mržnje, a oni to - tu i tamo - povremeno pobrišu. Krasan prizor i predivna dobrodošlica za turiste koji vlakom ulaze u naš glavni grad.

Avatar Vrag Vražji
Vrag Vražji
06:53 15.11.2012.

Vozni redovi su od prije 40 godina, prometni uredi neopremljeni, djelatnici needucirani, bahati, bezobrazni - e to je HŽ. Zašto se ljudi moraju gužvati kao zadnja stoka, zato jer je sve neorganizirano. Nitko ne vodi evidenciju i statistiki prometa. Nikog ne zanima ili neznaju, što je vjerojatnije. Pih... Bitno je d ai je uprava kupila nove aute...

LP
Lebron Petrovic
12:28 14.11.2012.

Jedina dobra stvar je što po velikoj gužvi nema kontrole !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije