Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 6
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Martina Bienenfeld

U promociji sada prikazujemo naš ranjeni, ali opet živ i ponosit Zagreb

Martina Bienenfeld
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
1/3
03.06.2020.
u 07:00

U Zagrebu se dnevno ostvaruje 700 do 800 noćenja, i to 55% u privatnom smještaju, 35% u hotelima, a ostatak u hostelima i drugom smještaju

U Turističkoj zajednici Zagreba nisu se predali ni u dobra korone. Promociju su prebacili online, a dašak turističke svakodnevice uspjeli su koncertima sačuvati i na koronom i potresom ranjenim zagrebačkim ulicama. S direktoricom zagrebačkog TZ-a Martinom Bienenfeld razvoramo o efektima kampanja u proteklom razdoblju, pripremama za obilježavanje Dana Zagreba i je li moguće iz 2020. izvući iole dobre turističke rezultate.

Nedavno je lansirana kampanja #ZagrebLovesYou s emotivnim promofilmom u sklopu koje ste pozvali i građane i goste grada da na društvenim mrežama dijele fotografije Zagreba, kakav je odaziv?

Vrlo brzo smo se prilagodili izvanrednoj situaciji i aktivnosti smo u potpunosti preusmjerili na online segment, tj. na komunikaciju putem naših internet stranica, infozagreb.hr, lovezagreb.hr i meetinzagreb.hr. Na društvenim mrežama smo prilagodili komunikaciju prema aktualnim temama kao što su lakše snalaženje uz potres i pandemiju, no stvarali smo i svijest o Zagrebu kao gradu koji željno ponovo očekuje goste. Početkom svibnja pokrenuli smo interaktivnu kampanju #ZagrebLovesYou i pozvali sve koji nas prate da nam pošalju drage fotografije Zagreba, a stiglo ih je gotovo 600. I to sa svih strana svijeta, iz SAD-a, Njemačke, Ukrajine, Velike Britanije, Norveške, Španjolske, Italije, BiH, pa čak i iz Ekvadora, i Bangladeša, a objavljene su u virtualnom muzeju na našim blog stranicama LoveZagreb. Kao zahvalu svima, pripremili smo i poseban #ZagrebLoop, odnosno video, koji sadrži sve pristigle fotografije, a koji se, također, nalazi na našim blog stranicama. Kreirali smo i film „Zagreb Loves You" kojim smo željeli pokazati što smo proživjeli kroz potres i pandemiju te smo, za razliku od uobičajenih promofilmova, prikazali naš ranjeni, ali opet živ i ponosit Zagreb. Narator je Rob Reider, američki peterostruki dobitnik Emmy nagrade za svoje emisije i glazbene skladbe. Veseli da je film postao viralni hit sa dosegom od više od 250.000 ljudi u samo dva tjedna. Uz film i fotografije, kampanja se sastoji i od galerije naših uspomena #DreamNowVisitLater. Tu je i film „Zagreb. Be There. Again..." koji je TZGZ kreirala od postojećih promotivnih filmova kao zahvalu sugrađanima koji su u ovim nesvakidašnjim vremenima pokazali društvenu odgovornost.

Prethodio je poziv Zagrepčanima da vam šalju fotografije grada sa svojih prozora i balkona, budući je zbog korone krertanje bilo ograničeno, koliko ih je stiglo?

Riječ je o kampanji iz travnja nazvanoj „Sa zagrebačkih prozora". Pristiglo je više od 300 fotografija iz gotovo svih kvartova - od Centra, Vrbika, Malešnice, Novog Zagreba, Trešnjevke, Vrapča, Vukomerca..., a stigle su nam i fotografije iz Pule, Samobora, Podravine, Visa, pa čak i iz Ontarija. Uspjeli smo motivirati sugrađane da pronađu nešto lijepo u svemu što nas je snašlo u proteklom periodu i pokažu svoje „poglede" na Zagreb. Od tih smo fotografija kreirali virtualni muzej na našem LoveZagreb blogu (www.lovezagreb.hr).

U Zagrebu se, zahvaljujući suradnji TZ-a i Hrvatskog narodnog kazališta, moglo uživati i u mini opernim spektaklima na otvorenom u izvedbi solista Opere. S popuštanjem mjera krenula je i serija koncerta po kvartovima s krova double - decker autobusa. Građanima se to jako sviđa, ima li izgleda da se nešto slično nastavi i nakon korone?

Svakako. Cijela situacija potaknula nas je da tražimo nove načine kako ostati u kontaktu s našim sugrađanima, kao i sa svima koji vole Zagreb u Hrvatskoj i svijetu. Posebno emotivno doživljen je koncert s double-decker autobusa ispred Doma za starije osobe Maksimir, gdje su štićenicima u to vrijeme bile zabranjene posjete i reducirani kontakti. Svi su pjevali i plesali na balkonima Doma njima dobro znane starozagrebačke šlagere i melodije, a viralno smo imali više od 50.000 pregleda.

Pripremate i bogat program za skori Dan Zagreba, možete li otkriti poneki detalj?

Ove godine je 31. svibnja po mnogo čemu poseban, a sve detalje programa moći ćete pogledati na našim web stranicama www.infozagreb.hr. Ipak, najavila bih da organiziramo koncert Zagrebačkih solista na Zrinjevcu koji će prvi put izvesti najpopularnije starozagrebačke pjesme u obradi za gudače. Koncertom će se, uz pjesme gradu i zagrebačke salonske pjesme, obilježiti i 20. obljetnica smrti našeg Mister Morgena - pjevača Ive Robića koji je, baš kao i Zagrebački solisti, ime grada Zagreba proslavio diljem svijeta.

Pandemija je zaustavila turizam i putovanja u cijelom svijetu, koliko je od početka godine izgubio Zagreb?

Godina koja je, prema svim najavama i pokazateljima, trebala biti najbolja za turističku industriju Zagreba i Hrvatske, postala je najtežom i najizazovnijom u našoj novijoj povijesti. Od početka godine u Zagrebu je zabilježeno oko 60% manje dolazaka i noćenja.

Vraćaju li se gosti?

Da, pomalo, a najviše domaći. U Zagrebu se dnevno ostvaruje 700 do 800 noćenja, i to 55% u privatnom smještaju, 35% u hotelima, a ostatak u hostelima i drugom smještaju.

Gradska jezgra gostima je najzanimljivija, a u centru još padaju crepovi s krovova i bila bi strašno da nekom padnu na glavu, a da se to dogodi nekom turistu i strašna antireklama, jeste li oko toga razgovarali s gradonačelnikom?

U stalnom smo kontaktu sa Nacionalnim stožerom, kao i sa zagrebačkim Stožerom civilne zaštite. Posljednji primjer komunikacije s gradskim Stožerom ticao se upravo turističkih vođenja i uputa za kretanje po užem centru. Temeljem preporuke Stožera - nema nikakve zapreke za razglede grada uz pridržavanje epidemioloških mjera te upute da se svi označeni objekti trebaju zaobilaziti ili izbjegavati.

Koliko je hotela otvorena i kada očekujete potpunu normalizaciju?

Od 69 hotela, sada ih je otvoreno 40, ali se broj mijenja iz dana u dan. U kontaktu smo s hotelijerima i, kako saznajemo, u srpnju bi se situacija trebala koliko-toliko normalizirati. Preduvjet za to je, naravno, da epidemiološka slika ostane barem kakva je sada.

Prognoze su nezahvalne, ali što očekujete do kraja 2020.?

Nitko nas nije mogao pripremiti za ovo, ali, za početak, očekujemo da se obnovi prometna povezanost s glavnim tržištima, što će omogućiti odvijanje turizma u jednoj manjoj mjeri. Tržišne i poslovne okolnosti nisu nikada bile nepredvidljivije, ali nadu pruža i sve brži tempo prilagodbe, što možemo zahvaliti digitalnim kanalima i tehnološkim dostignućima.

Govori se o novom valu koronavirusa poslije ljeta, planirate li jesenska događanja i sam Advent kao da je sve normalno?

Preduvjet svega je povoljna epidemiološka situacija. Pripremili smo podloge za nastavak rada u predstojećim mjesecima, prvenstveno vezano uz promociju i planiranje kampanja koje su trenutno stopirane. S postupnim popuštanjem mjera, spremni smo reagirati odmah kako bismo ostvarili prisutnost na emitivnim tržištima. Naglasak će se stavljati na Zagreb kao najveći dnevni boravak na otvorenom, pun zelenih površina s mogućnostima za sportske i rekreacijske aktivnosti. U početku ćemo se obraćati domaćim i gostima iz Slovenije, Austrije, Češke, Mađarske, a čim se stvore uvjeti, i gostima iz Italije, Bavarske, ali i Srbije te BiH, a nakon toga su na redu daleke zemlje. Blizina jakim emitivnim tržištima i iznimno malo oboljelih čine Zagreb i Hrvatsku u ovom trenutku jedinstvenom i poželjnom destinacijom.

Komentara 6

EK
Ekoproizvod
08:47 03.06.2020.

Zagreb je bio i biti ce top destinacija za turizam u bilo koje godisnje doba, a posebno u vrijeme Božića. Grad Zagreb ima super ideje zato i jesmo osvajali brojene nagrade kao najbolji advent u europi. Bravo, samo tako nastavite

M1
markec_123
10:19 03.06.2020.

Grad se i treba uzdignuti i pokazati kroz sta je sve prosao, i neka pokaze da cemo se iz ovoga izvuci jaci i pokazati svima sto je nas Zagreb! Dolazit ce k nama jos puno ljudi i diviti se nasem gradu.

Avatar drug Joža
drug Joža
20:26 03.06.2020.

Skoro sam glasao za tebe dok nisam vidio na čijoj si listi

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije