Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 98
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
prijevoz u zagrebu
Povratak na članak

Recept protiv švercanja – vozila će zaustavljati i zvati policiju!

– Dosad vozači nisu imali pismenu odluku što napraviti u situaciji kada imaju slijepog putnika koji ne želi kupiti kartu ni dati osobnu iskaznicu kako bi mu kontrolori naplatili kaznu – kaže Ante Jelić, šef Sindikata vozača ZET-a

Komentari 80

Avatar javorko
javorko
09:50 26.02.2014.

prvo i osnovno sta bi vi koji radite u hramu hrv korupcije i bezakonja -zag.holdingu ,trebali znati,da se zet sufinancira sredstvima gradana!!Znaci status zet nije kao cazmatransa i nemate pravo provodit nikakav teror nad putnicima.! Druga stvar vi možete zaustavitii bus i cekati mup,ali vi ste tada napravili kazneno djelo za koje idite u zatvor na par godina a zove se otmica!!Kad ste nekoga zadrzali u prostoriji a za to niste mup znaci da vi nemate ovlasti ni zakonske osnove vi ste otmicar.Ocito je kralj korupcije otisao tako daleko da pocunje mislit da njegova firma ne treba radit po ni jednom zakonu ove drzave.

VL
DU
Deleted user
11:00 26.02.2014.

Zanimljivo je kako ti sindikati sada ''prijete'' putnicima provođenjem zakona. Gdje su bili i koliko su glasni bili kada su se kupovali autobusi 2008. godine po debelo preplaćenim cijenama? Gdje su bili kada je Bradonja za potrebe svoje predizborne kampanje velikodušno omogućio besplatan prijevoz praktički svima? Prema tome, neka šute sad, jer ste i onda šutili kao pi... Neka Uskok posjeti to leglo nerada i uhljebljivanja jer vam neće pomoći niti 100% naplaćenih karata koliko ste nesposobni i koliko novaca potrošite na sve osim na ono što je potrebno.

VL
QQ
qqq
09:18 26.02.2014.

Veću glupost nisam čuo dugo. Kao prvo nemaju pravo zadržati putnika bez karte do dolaska policije jer time čine kazneno djelo protupravnog zadražavanja. A kao drugo, zašto bi se zbog jenog putnika bez karte kažnjavali i oštetili svi putnici kojioji su uredno platili kartu. Oni u tom slučaju ostaju bez usluge koju su platili. Tko će njima štetu nadoknaditi zato što kasne na posao ili vlak...

VL
MI
mihan
09:40 26.02.2014.

realna cijena karte bi sve riješila..!!??

VL
KR
kreont
09:37 26.02.2014.

To je "kao u redu". Sada maknite da se ZET financira i iz proračuna i od grada. Također zbog ovakve ozakonjene pljačke pozovite policiju i strane zemlje da nam pomognu.

VL
BR
Bravar
10:00 26.02.2014.

U Becu Iznosi Karta 1€ to znaci da Godisnja karta iznosi 365€ a u Hrvatskoj bi morala biti jos jeftinija prema standardu dohotka

VL
SA
samojaija
09:26 26.02.2014.

Kada će ZET izdati upute putnicima na koji način mogu bezbrižno i po život opasno prijeći od prvih (ulaznih) vrata do nekih slijedećih na koja bi trebali izaći van? Da li će ZET osigurati natkrivene ulaze (perone) u autobuse kakoo bi putnici mogli ući u autobus bez da namoče sebe, stvari koje nose i iskaznice prilikom padanje kiše? Zar ZET misli da pedesetak ili više ljudi može ući u autobus na početnoj stanici i registrirati se na jednom aparatu, padali kiša/snijeg ili ne u dvije minute - jer autobus dođe na stajalište minutu ili dvije prije polaska? Zar i ZET ne bi trebao poštivati red vožnje?

VL
Avatar pozitiva
pozitiva
10:09 26.02.2014.

Ova prica iz Zeta ne drzi vodu.Zadrzavanje ljudi u vozilu je otmica,pa samim tim i kazneno djelo.Policija ima puno vazniji posao od dolaska na "mjesto zlocina" od 10kn. Umjesto toga bi trebalo smanjiti cijenu karte,jer je previsoka u odnosu nana kvalitetu prijevoza.Cesto puta je nemoguce zbog velike guzve uopce uci u tram ili bus,pa ljudi nastavljaju pjesice sa kupljenom kartom!? Javni prijevoz je trebalo organizirati na moderniji nacin.Vidjeti npr. kako se to radi vani,a ne izmisljati toplu vodu!

VL
HO
hordubal
09:28 26.02.2014.

Jelić daje sve gluplje prijedloge da to već postaje tragikomično, za razliku od većine zaposlenika holdinga, drugi ljudi moraju na vrijeme doći na posao, a zaustavljanej buseva i tramvaja još će više usporiti protočnost prometa koja je u ionako očajna u sate kada ljudi idu na posao i vraćaju se s posla, prema zakonu smao policija smije zadržati osobu, tako da on predlaže protuzakonitu mjeru (al kako se i komunalnim redarima polako daju policijske ovlasti, ništa čudno), a osim toga, ostalim će putnicima onda valjda vratit kartu koju su platili jer im brane korištenje usluge koja je naplaćena (a koja ne uključuje čekanje u zatvorenom busu), problem zeta nisu putnici koji se švercaju nego njihovi radnici, ne može imat vozač busa veću plaću od profesora, o njihovom bontonu ne treba trošiti riječi, dok se to ne riješi, Jelić može samo lajati na mjesec

VL
CR
croat1899
10:58 26.02.2014.

lopovi!!

VL
Avatar nijeminišta
nijeminišta
11:12 26.02.2014.

"Protiv “švercera” ZET će potom podnijeti prijavu zbog nedostatka putne karte, ali i zahtjev za isplatu štete tvrtki nastale zbog stajanja vozila i izlaska putnika." a hoće li zet isplaćivati štetu putnicima zbog stajanja vozila???

VL
LI
lightscientist
09:45 26.02.2014.

268 se u prosjeku čeka pola sata, iako po voznom redu vozi svakih 10ak minuta, i nakon tih pola sata dođu dva ili čak tri busa jedan za drugim, uredno otvore samo prva vrata (kakvi god vremenski uvjeti bili) i traže kartu. Iako je imam, ponekad mi bude žao što se ne švercam i što im plaćam tu "uslugu".

VL
AM
amarila
10:21 26.02.2014.

I opet je nasa karta najskuplja! Ne bi trebala preci 8 kuna.

VL
I2
i2nd
10:16 26.02.2014.

Zadržavanje putnika je kazneno djelo!

VL
Avatar liquidsky
liquidsky
12:02 26.02.2014.

Znači, propao je projekt osnivanja privatne ("gradske") Bandićeve policije pa će ZET-ovci ipak zvati državnu muriju. Da je samo znati otkud ZET-u takve idiotske ideje? Ovaj mentalitet je fakat sve gluplji i gluplji.

VL
Avatar Mučki provokator
Mučki provokator
12:41 26.02.2014.

Ovi ZETovci prave se milicajcima pa misle da su Bogom dani ... Koji bahate, nehigijenske, nepristojne figure tamo rade, za ne povjerovati. Glume šerife... I to sve za nadprosječnu plaću a realno 3000 kuna vrijede kao i prodavači, zaštitari, dostavljači, itd. Ovi iz Holdinga imaju duplo veće plaće za isti odrađeni posao nego obični radnici u firmama koji slične ili iste poslove rade. Da ne pričamo o tome da su se mitom zaposlili preko veze. 5-10 tisuća eurića za radno mjesto. Još se hvale okolo kako su upali preko veze i da su s čak manje novca podmitili nego što je običaj postao. Pa mnogi pričaju koji su se htjeli zaposliti čak i preko veze da nisu mogli jer im je previše 5-10 tisuća eurića za radno mjesto u Holdingu. To nisam ja izmislio ni netko treći, tomu svjedoče svi iz ZG-a. Pa su se ti isti ZETovci našli praviti poštenima i pravednima i u lov idu bez kompromisa i pardona na sirote švercere kojima je tih 360 kuna kao 360 eura. Ti isti preplaćeni ZETovci koji su mitom i korupcijom došli do tog svog preplaćenog radno mjesta.

VL
ES
escobar2
15:54 26.02.2014.

ako mi je nečega dosta od vrlih novinara i još divnijih političara to je uspoređivanje s drugima. na stranu sad što je zet to što je ( da ne budem nepristojan ) , ali ovo me već stvarno živcira. usporedba s madridom?! pa odakle vam uopće hrabrosti usporediti se s madridom?!?! tamo je cijena karte za METRO 1 EURO!!! minimalac je 1000 eura, a vi to uspoređujete s zagrebom gdje je karta za TRAMVAJ 10 KUNA, a minimalac 2300 kuna!! kako vas uopće nije sram raditi takve usporedbe? jedino što imate zajedničko s javnim prijevozom madrida su valjda plaće zaposlenika! fuj

VL
GI
GIUSEPPE6464
11:49 26.02.2014.

Gospodo iz Sindikata, zadržati nekoga je čin za koji Vas taj može tužiti, to je defakto protupravno lišavanje kretanja, ustavom zagarantirano, pa izvolite nekoga zadržati. Mene nije briga ja imam pokaznu kartu pa mogu kud hoću ali ako nekoga stvarno zadržite vjerujte bit će tužbi koje će na kraju morati podmirivati građani Zagreba a ne Vi

VL
TR
Trnjanec
10:16 26.02.2014.

Pokušajte mi oduzeti slobodu kretanja, molim vas :) Samo pokušajte :))))

VL
Avatar Azriel
Azriel
11:43 26.02.2014.

vidim kak ovom sindikalcu neke stvari nisu jasne, pa nadajući se da ovo čita, neka utvrdi gradivo. Elem. Onog trenutka kad sam ušao u autobus sa plaćenom kartom, ZET, kao pružatelj usluge, i ja kao kupac ušli smo u ugovornii odnos. Moja obveza je da se pridržavam reda u busu, što znači, da ne jedem burek, nemam sa sobom kavu za van, ne povraćam ili vršim nuždu po autobusu, i ne maltretiram druge putnike. Zet je pak preuzeo obvezu da me preveze od točke A do točke B, po voznom redu. Isto tako je dužan, osigurati, pristojnog vozača, vozača koji vozi u skladu sa prometnim znakovima, i ostalim uvjetima u prometu. Onog trenutka kad zaustavi autobus, i stane čekajući policiju, a ja moram izaći van i čekati drugi bus pola sata, prekršio je ugovorni odnos, jer mi nedozvoljava da koristim uslugu koju sam platio. Točka! I još nešto ovcama putnicima, prisustvovao sam jednom, kad je bus 268 naravno, stao zbog švercera, a drugi putnici su urlali na švercera. Vi kao putnici nemate ništa sa švercerom, nego vozačom. Nije moje kao putnika da procjenjujem koliko tko ima novaca, pa jel si može kupiti kartu. Moje je da pitam vozača zašto mi ne omogućava korištenje usluge koju sam platio. Dalje, Vrijednosnice, to je avansna uplata, znači plaćeno za nešto što ću tek koristiti, ako se nevaram, a mislim da se nevaram, po Zakonu o zaštiti potrošača, na avansnu uplatu, trebaju se zaračunavati neke vrste kamata. Drugim rječima Vrijednosna karta naprosto MORA biti jeftinija od one koje netko kupi u busu. Hvala na pažnji i doviđenja... Eh da Kontrolori, vozači i ostali, po našim zakonima nisu nikakve nit službene osobe, niti ovlaštene osobe, i onog trenutka kad mi onemogući slobodu kretanja radi kazneno djelo. Onog trenutka kad mi stavi ruku na rame, to je fizički napad. Dakle borite se za svoja prava! A one značke si mogu nabiti u guzice, da imaju status zaštitarra, i tečaj zaštitara, to je onda sasvim druga priča..

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.