Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PRODULJEN ROK
Povratak na članak

Razdjelnike dosad ugradilo 12.781 od 100 tisuća potrošača

Uveden je i tzv. korekcijski faktor da bi se građane natjeralo da ugrade razdjelnike prije konačnog roka

Komentari 28

JA
james49
12:14 13.11.2014.

I to će se na kraju pokazati kao namjerna prevara. Tako dugo dok ne postoji alternativa i mogućnost da ja izaberem tko će me grijati, nema tu ništa. Danas sam dobio račun za listopad, u kojem nisam uopče uključio radijatore, i poslali su mi račun da sam potrošio 20 kWh. A na stranici koja vrši očitanje je 0. Lopovi su bili, lopovi ostali. Samo sad su svoju otimačinu legalizirali.

VL
DU
Deleted user
11:26 13.11.2014.

to je protuzakonito i protustavno. ne moze te neko kazniti ako sw moze izracunati koliko si potrosio. ako zgrada ili vise njih ima brojac onda se tocno zna koliko su potrosili. Sve ostalo su hrvatske nebuloze po principu ako prodje prodje.....to je reket!

VL
DI
Diners
20:06 13.11.2014.

Ovo je pljačka osiromašenih hrvatskih građana! Ljudi moji,dovoljno je modernizirati toplinsku podstanicu i sve je riješeno.Ma kakovi razdjelnici ,termoventili i kalorimetri?Baš smo stoka sitnog zuba.....

VL
Avatar ErnestOne
ErnestOne
17:23 13.11.2014.

Meni stvarno nije jasno kako je moguće da se donesu ovako debilne odluke. Ako je odlučeno da isporučitelji usluga imaju svoje usluge naplaćivati prema utrošenom kako je izvedba takve odluke mogla pasti na teret građana. Kako bi bilo da gorivo na benzinskoj ne mjeri vlasnik pumpe nego da na svaki vlasnik vozila ima obvezu kupiti i postaviti o svom trošku brojač na čep rezervoara svog auta i još plaćati osim utrošenog goriva i očitanje s tog brojača. Kako bi bilo da za vožnju taksijem moramo kupiti svoj taksimetar i plaćati očitanje uz cijenu usluge. Totalna debilana. Ovakvu glupost nije mogao potpisati nitko pošten i normalan. Zgrade imaju zatvorene sisteme grijanja što znači da toplana grije kotao kroz kojeg prolazi zatvoreni sistem cijevi i ni na koji način nema povratnu informaciju o potrošnji te tako nije u mogućnosti smanjiti ili povečati ulaznu količinu topline već količinu topline regulira u odnosu na vanjsku temperaturu. Tako da nikakve veze nema koliko se u samoj zgradi štedi ili ne jer na kraju se mora platiti ono što je isporučeno. Ono što je isporučeno je energija i ne mjeri se u impulsima pa se tako potrošeno po korisniku može izračunati samo tako da se ukupno isporučeno podijeli sa ukupnim brojem impulsa kako bi se prvo dobila vrijednost impulsa, a tada se po korisniku taj iznos množi sa njegovim impulsima. Na izgled je to u redu i stvarno će onaj koji ima manje impulsa dobiti i manji račun ali to vrijedi samo dok i drugi korisnici ne pogase radijatore. Kada i drugi stanari smanje broj impulsa (namjerno nisam rekao smanje potrošnju) isporučeno će ostati isto , a broj impulsa će pasti što će im automatski podići jediničnu cijenu i tako će opet štedjeli ili ne platiti više. Što kada u istoj zgradi nisu svi postavili brojače,.. kako onda dobiti jediničnu cijenu impulsa osim odokativno jer nitko ne može tvrditi da pola stanara koji imaju brojače troše manje od onih koji nemaju brojače. Sve u svemu nekome se dobro podmazalo za ovu glupost, nekome omogućilo da po zakonu naplaćuje novi namet za očitanje, nekome se otvorila mogućnost da prodaju uređaje koji nikome ne trebaju itd. Još kad se svemu ovome doda da se sa takvog sistema nije moguće odvojiti ispada da smo potpuno u robovlasničkom odnosu prema davatelju usluge.

VL
MR
mrnmarina
18:49 13.11.2014.

Staljin je za ove šaljivđija.

VL
Avatar guten_tag
guten_tag
13:22 13.11.2014.

napisao sam nekoliko puta da je ovo prijevara i pljačka građana. radi se o tzv europskom standardu da bi njihove tvrtke zaradile stotine milijuna kn koje pod prijetnjim kazne otimaju građanima. građani da su pametni, nažalost nisu, odgovorili bi organizirano na ovu pljačku isključivanjem grijanja pa da vidimo kako bi onda lešinarili. propagandni članci, laži i izmišljotine od strane onih koji su profiteri ovog posla, su degutantni. računu nisu manji već je sve napisano nerealno i nepošteno bez objektivne analize. ne piše se o iskustvu građana koji imaju ugrađene te nepotrebne razdjelnike. naime distributer toplinske energije ima mjerni uređaj koji je "zakon" i ono što je na njemu očitano to se naplaćuje. druga izmišljotina za pljačku građana je ona tvrtka koja ugradi te nepotrebne uređaje koji uopće ne mjere osobnu potrošnju nego ju samo dijele u postocima na potrošače je nevezana za distributera energije i ona naplaćuje dodatni namet građanima tzv očitanje. iz jedne, meni poznate, situacije su ti "očitavači" rekli potrošaču da oni to napišu otprilike jer su njemu u stanu bili isključeni radijatori koji nisu ništa trošili. međutim dobio je račun na prosječnu potrošnju pa im je postavio pitanje. i još nešto bitno, velika većina ne zna uopće pročitati i objasniti račun. račun se sastoji od cijene potrošene energije, zakupljene snage i plus pdv koji je 25%. ako potrošiš nula kwh energije dobit ćeš račun za zakupljenu snagu plus pdv što je najmanje pola računa. ono što je degutantno dobit ćeš od ovih drugih koji "očitavaju" tvoju potrošnju račun jer su očitali nula kwh potrošnje. kratko-jasno velika laž i prijevara po EU standardima. nitko ama baš nitko nije postavio pitanje tim parazitksim agencijama tko je njima dao pravo da oni uvode kaznene odredbe i postavio pitanje zakonitosti takvih pravilnika ili kako se već zovu.

VL
LM
lmalovic
13:45 13.11.2014.

U Velikoj Gorici oduvijek imamo prevelike račune za grijanje iako smo sastavni dio toplane u Zagrebu. Uvjeravali su nas da je razlog velikim računima pogon toplane na mazut koji je znatno skuplji od, primjerice, plina kojim se koristi Zagreb. Pred 3 godine izvršena je rekonstrukcija toplane u VG i pogon je na PLIN. Istovremeno s korištenjem plina cijena grijanja je uvećana za 38%, najviši postotak od svih gradova. Dakle, LAŽ. Stanari - 51 % njih je ugradilo razdjelnike Brunate, očekujući znatno smanjenje računa, ali gle čuda, računi su im bili veći nego onim koji nisu ugradili razdjelnike, U međuvremenu došlo je do spora korisnika - stanara s firmom Brunata (jedan od razloga je što ne možete sami provjeriti svoju potrošnju i kontrolirati firmu da li vam ispravno ispostavlja račune) i svi su ponovno na starom načinu obračuna. BRUNATA SE POKAZALA KAO VELIKA LAŽ I SRAMOTA ove države i onih koji ju preporučuju građanima. Ne zaboravite da razdjelnike i sustav očitavanja Brunate može obrađivati samo Brunata, nitko drugi u RH. Siemensove preuzimaju 3 firme koje se bave obračunom preko razdjelnika. Osim toga Siemens razdjelnike proizvodi u Hrvatskoj i servisira, a Brunata uvozi iz Danske, a pitanje je servisiranja.Ono što je jako bitno za Brunatu je - traži potpisivanje ugovora sa suvlasnicima na 10 godina, a jamstvo daje na 1 godinu dana. Koji nesrazmjer, užas. Naša država ima instrumente u tržišnoj utakmici zaštititi svoje građane, ali ništa ne poduzima.

VL
TN
tea.novak77
17:39 13.11.2014.

Baš me zanima na kojem Zakonu se temelji odluka Ministarstva gospodarstva?? Pa ne mogu oni reketariti ljude kad je EU dala rok do 2016. Što oni misle, da svatko može donisiti odluke o reketu bez ikakve zakonodavne podloge???

VL
Avatar guten_tag
guten_tag
13:36 13.11.2014.

još jedna "sličica" o kakvoj se lopovštini radi : 100 000 stanova puta 2500-3000 kn za te nepotrebne uređaje je iznos cca 250+ milijuna kn. za taj novac su građani grada Zagreba mogli imati stotine najmodernijih zgrada izgrađenih s najmodernijim materijalima, izolacijama i komforom. pa se vi onda hvalite kako ste "uštedjeli" 5-10 kn po stanu energije smrzavajući se. evo neka netko stručan napiše koliko se za ovaj novac može napraviti stanova ili izolirati postojećih zgrada i promijeniti stolariju što bi bila stvarna ušteda energije i povećanje komfora stanovanja.

VL
SA
satar
14:46 13.11.2014.

Sada kada ugradite razdjelnike ili alokatore vidjet ćete što je skupo grijanje.Nas u Vukovaro po tom principu gule već 3 godine.Grad(Sabo) oprao lovu a grijanje po obračunu sa alokatorima skuplje nego po kvadratu.Fora je u tome što koliko god vi štedjeli toplana će trošiti istu količinu energije za zagrijavanje vaše zgrade.Korekciju će vršiti promjenom cijene IMPULSA.Kod nas je impuls bio kada su nam stavili razdjelnike 0,40 kn,a ove godine u Ožujku mjesecu 10 kn.Žalio sam se i HERI ali kao i uvijek sve je po zakonu.Živi bili pa vidjeli.

VL
AU
autoritet
17:36 13.11.2014.

Bili bi dobro da novinar dozna odgovore i na ova pitanja: Hoće li individualna potrošnja biti iskazana na svakom računu? Mogu li potrošači negdje pratiti svoju potrošnju? Mogu li potrošači očitati (ili dobiti uvid) u zabilježenu potrošnju u njihovoj toplinskoj stanici ili će Toplana i dalje sve od oka procjenjivati?

VL
Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
18:31 13.11.2014.

A nitko ne pita građane da li oni uopće imaju novce za ugradnju ovih gluposti. Drugo je pitanje da Brunata traži da im potpišete da Vam oni vrše očitanje 10g ali naravno nigdje ne garantiraju cijenu po kojoj će vam naplaćivati tu tzv. uslugu slijedećih 10 godina. Ova je država zrela za isprobavanje ispravnosti balističkih raketa koje posjeduje Rusija pa molim Vladimira da ih žurno uputi zračnom poštom ;)

VL
TR
Trucker
22:48 13.11.2014.

Za autora teksta, ovo nisu razdjelnici već kalorimetri kojima se mjeri utrošak energije ...u ovom slučaju toplinske, a razdjelnici što rade govori riječ sama za sebe! No ni kalorimetri ne riješavaju visoke račune oni samo mjer jedinice količine kao brojač....naa glavnom mjerilu se mjeri stvarna potrošnja zgrade i podijeli s jediničnim utroškom po stanu, pa tako i dalje ja plaćam mnogo ako drugi susjedi mnogo troše....jer oni dižu cijenu mjerne jedinice. I dajte više koristite riječi za tehničke pojmove kojima znate značenje! Razdjelnik razdjeluje a mjeri.....kalorimetar mjeri utrošak energije !

VL
BL
Blomberg
14:58 13.11.2014.

Ako se ovako visko postavljaju ti mjeraci potrosene topline kao ovdje na slici onda je to cista pljacka potrosaca, umjesto da se postave po visini malo iznad sredine radiatora, kako su samo dosli na tu visinu, ljudi pa u EU EU postoje propisi za to i nedajte se tim "strucnjacima" pljackati, bez obzira sto vam blebecu.

VL
DU
Deleted user
13:05 13.11.2014.

Ugradnja razdjelnika zavisi od volje suvlasnika, predstavnika stanara i održavatelja zgrade. Kako je teško skupiti 100%-nu suglasnost stanara potrebno je da dobavljač i distributer zajedno s predstavnicima stanara i održavateljem zgrade riješe taj problem i s gotovim prijedlogom, troškovnikom ii pretpostavčjenom uštedom itd. dođu pred suvlasnike i traže njihovu privolu. Ovako je sve neizvjesno i suvlasnici baš nisu uvjereni u točnost i poštenu računicu.

VL
SK
skasi
12:29 13.11.2014.

Ne znam zašto bi kažnjavali one koji nisu ugradili razdjelnike ako nisu prekršili rokove koji stoje u Zakonu. Ako je rok za ugradnju 31.12.2015. onda ljudi imaju još godinu dana za ugradnju nečega što nema nikakvog smisla.

VL
AY
ayago
14:31 06.02.2015.

Evo da s vama podijelim naše iskustvo s firmom Brunata. Jako smo nezadovoljni s uslugom, njihovom organizacijom i načinom na koji se brunata odnosi prema korisnicima / svojim klijentima. Upozorenje svim koji će ugrađivati razdjelinike i termostatske ventile jer kadkad izaberete firmu koja će vam to voditi više to ne možete promijeniti, i oni će vam to voditi i naplaćivati uslugu godinama. Njihov osnovni posao je da brunata uređaji očitavaju i pošalju ukupno potrošene impulse na obračun svaki mjesec. Od 4 radijatora u stanu, 1 i to u najvećoj sobi gdje se i najviše impulsa potroši, brunata uređaj ne šalje podatke u sustav, nego samo očitava. I ako to brunata tek nakon 6 mjeseci riješi to znači da će vam se impulsi od 6 mjeseci ukupno zbrojiti u jednom mjesecu. A taj vam broj užasno puno povećava omjer u odnosu na ostale stanare pa ćete na kraju platiti više nego što se potrošlili u tih 6 mjeseci da je uređaj javljao kako spada podatke u sustav. Podatke je lako provjeriti kad se ulogira u sistem brunata.hr s korisničkim podacima. Nakon što to ne funkcionira mjesec i pol sam im javio, brunata na to nije nikako reagirala. Nakon dva tjedna opet zovem, korisnička podrška u brunati kaže da imaju to već zavedeno da sam javio od prije, i evo sad će opet napisati prijavu i da će nas netko kontaktirati. Nakon mjesec dana opet ništa. Pa opet zovem. I tako unedogled. Ja živim u hrvatskoj cijeli život i naučen sam na hrvatski način odnosa prema korisnicima, poslovanje i sve ostalo.... ali za način i stvari koje brunata izvodi su nevjerojatni. Ugradili smo razdjelnike i termostatske ventile na radijatore prije sezone grijanja. Ugadnju je izvršila Brunata, izabrali smo brunatu jer kad se gledaju cijene od svih ponuđača svi su tu negdje, trebali smo možda više obratiti pažnju na iskustva drugih korisnika. Prvo već kod ugradnje se pokazalo kako aljkavo i loše odrađuju svoj posao. Ne krenu od dogovorenog datuma, kasne u tim danima kad treba ugradit, pa započnu ugradnju .... pa se to sve oduži al to je najmanji problem jer je to tako sa svim majstorima. Nisu u par stanova zategnuli kako spada ventile koje su ugrađivali pa je 3 stana bilo poplavljeno kad se punio sistem zgrade s vodom. Meni je na jednom radijatoru ventil tako sitno pustao vodu da sam skužio tek nakon dva tjedna jer je sve postalo vlažno okolo. Po stubištima zgrade imamo radijatore, koji su isto dobili brunata ventile i trebali su ih blokirati na 1 što je oko 18 stupnjeva. Ja ne znam kako ta Brunata vodi svoje ljude i kakav to management ima brunata, al to izgleda kao lud, zbunjen i nenormalan. Pola radijatora je stvarno bila blokirana na 1., a ostalih pola: ovaj je blakiran na 5?!, drugi na 3, onaj se vrti na sve strane... ovaj dio stubišta pokušava postić tropsku klimu... Brunata pet mjeseci izigrava predstavnika stanara zgrade, koji ih pokušava da ponovim 5 (pet) mjeseci dovući da riješe i poprave ono što su trebali napravit kako spada u startu. Brunata je dobila dosta novaca od naše zgrade koja ima 6 ulaza, i sve joj je plačeno već odavno. Predstavnik stanara zgrade je već lud ne zna šta bi rekao, uglavnom rezultat svega je da ima još jedan ventil na radijatoru u stubištu koji se vrti na sve strane. Ima i drugih firmi koje ugrađuju razdjelnike i termostatske ventile na radijatore, razmislite dobro prije nego se odlučite koga ćete izabrati, nije sve u cijeni. Pazite da vam ne prodaju maglu ipak su to hrvati u firmi Brunata.

VL
Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
21:26 14.11.2014.

tomy67 Pa naravno da su Vam prepolovljeni računi kad sad u stanu živite ko Eskimi. Stvarno treba biti lumen za to. Umjesto da ste se borili za to da se snize cijene i u kratkim ste rukavima Vi ste sada sretni jer su Vam računi prepolovljeni a smrzavate se. Bravisimo ;)

VL
DU
Deleted user
07:34 14.11.2014.

brunata nam naplaćuje godišnje 185 Kn njihovih troškova, to je pola rate za grijanje. Kada se sve zbroji ustede neke nema ali se uhljebila jedan podivođač koji cica nas i plinaru (toplanu)

VL
MV
mvalid11
11:35 16.11.2014.

OVO JE ČISTA PLJAČKA I NOTORNE LAŽI SVIH KOJI SUDJELJUJU U DONOŠENJU ZAKONSKIH PODLOGA, PROPAGANDI I IZVEDBI OVIH TZV. ŠTEDNIH UREĐAJA. LOPOVI SU BILI I LOPOVI OSTAJU ! ! ! ! ! ! !

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.