Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Prometni stručnjak: Novi remetinečki rotor sa semaforima je 'drveno željezo', neće dati očekivane efekte

Kako ističe prometni stručnjak, po cijeni rekonstrukcije rotora mogle su se riješiti dvije nužne prometne premosnice koje bi imale deseterostruki efekt:
27. siječnja 2020. u 13:59 60 komentara 31578 prikaza
Gužve na rotoru
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Prometni stručnjak Željko Marušić smatra kako golema ulaganja u remetinečki rotor neće dati ni približno očekivane efekte. On smatra kako je bio pogrešan pristup povećanja pristupne moći remetinečkog rotora, koji je najopterećenije prometno čvorište u Hrvatskoj.

JURIČAN ROTOR PUSTIO U PROMET 'Dok Bandić još snima svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku'

Naime, Marušić ističe da se time generiraju slijedne gužve, posebice na raskrižju Avenije Dubrovnik i Avenije Većeslava Holjevca te T-čvorištu na spojnici Jadranskog mosta prema Savskoj i Horvaćanskoj cesti. 

– Trebalo je izmjestiti barem trećinu prometa, a za to postoji gotovo idealno, prioritetno rješenje: izgradnja Jarunskog mosta, na spojnici Petrovaradinska ulica – Blato, što Zagrebu donosi i ostale sinergijske koristi (povećanje funkcionalnosti budućeg Sveučilišnog bolničkog centra i izvlačenje velikog dijela bolničkih kapaciteta iz centra, što će dodatno pridonijeti smanjenju gužvi) –smatra Marušić, piše Autoportal

Prema prometnom stručnjaku, teorijom progresivnog djelovanja količine prometa na gužve, one bi se svele u prihvatljive okvire na remetinečkom rotoru te bi bila dovoljna signalizacijska i regulacijska unapređenja dosadašnjeg rotora.

- Svaki rotor sa semaforima svojevrsno je ‘drveno željezo’, jer je rotor, odnosno kružno raskrižje osmišljeno tako da semafori nisu potrebni. Semaforizirani rotori se koriste samo u slučaju golemih i brojnih presijecanja prometnih pravaca, kad nije moguće rasterećenje premosnicama u okruženju, kao što je moguće u Zagrebu, primjerice na desecima preopterećenih kružnih tokova u Njemačkoj – smatra Marušić. 

Remetinečki rotor NOVO LICE GRADA Napokon je gotovo! Od 6 sati u nedjelju vozimo se novim rotorom

Kako ističe prometni stručnjak za Autoportal, po cijeni rekonstrukcije rotora mogle su se riješiti dvije nužne prometne premosnice koje bi imale deseterostruki efekt: Jarunski most i spojnica na pravcu Avenija Gojka Šuška – Mandlova, denivelirano s Branimirovom preko Borongaja i Čavićeve prema Domovinskom mostu. 

Marušić smatra kako bi se brojni problemi riješili s te dvije premosnice te da bi se riješile gužve u području remetinečkog rotora, Horvaćanske, Savske, Vukovarske, Heinzlove, Branimirove te bi se riješila prometna izolacija Borongaja. 

Video: Rotor prvog radnog dana

Tončica Čeljuska
U svom filmu
Novi gost u emisiji Tončice Čeljuske medije redovito odbija, ali njezin poziv odmah je prihvatio
Hrvatski Telekom
Temeljem korisničkih iskustava
Hrvatski Telekom osvojio nagradu za najbolju fiksnu mrežu
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • herojulice:

    "Kako ističe prometni stručnjak, po cijeni rekonstrukcije rotora mogle su se riješiti dvije nužne prometne premosnice koje bi imale deseterostruki efekt" to smo svi znali osim "gospodina" budućeg bivšeg gradonačelnika u odlasku i njegovih uhljeba s poznatog prometnog faksa i ... prikaži još! diplomama iz Banja Luke uz dva svjedoka.

  • pinkopalinko:

    Pa nije rotor gradjen da rijesi prometne probleme nego da napuni dzepove kumova!

  • doktorica:

    kad o Zagrebu odlučuju tzv stručnjaci sa dopisnim fakultetom