Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Pitaju nas kako ostati u formi, a i kada voze trajekti

Holdingov pozivni centar adresa je za komunalije, ali neće spustiti slušalicu ni za druge informacije
02. rujna 2016. u 16:00 1 komentara 1846 prikaza
31.08.2016., Zagreb - Pozivni centar Zagrebackog holdinga od 1. rujna radit ce 24 sata dnevno, tijekom cijele godine. Pozivom na jedinstveni broj 072 500 400 mogu se dobiti sve informacije o javnom prijevozu, racunima i komunalnim uslugama koje se naplacu
Foto: Žarko Bašić/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/2

Dignete li ih usred noći, poput ptičica recitirat će vam vozni red svakog tramvaja, reći koje dokumente morate dostaviti želite li se priključiti na vodovodnu mrežu ili koju proceduru morate proći ako vaša zgrada treba novu fasadu.

A smeće u Vodicama?

A upravo dizanje usred noći za djelatnike Holdingova pozivnog centra jučer je prestala biti tek metafora. Na svojim radnim mjestima od početka rujna oni su 24 sata na dan. – Pitanja ima puno i ima ih uvijek. Prvi put čitav dan i noć radili smo kad je pao snijeg prošle zime, a znali smo i na “normalne” dane ostajati dulje na poslu jer je poziva bilo i nakon smjena, pa ne možete samo sve ostaviti i otići doma – objasnio je uvođenje novog radnog vremena voditelj pozivnog centra Tomislav Jurić te odmah dodao kako aktivnosti unutar Holdinga, poput javnog prijevoza ili odvoza smeća, također traju čitave noći, pa zašto Zagrepčani i u to vrijeme ne bi mogli nazvati trgovačko društvo s pitanjem. U centar smješten unutar Autobusnog kolodvora ne zovu, međutim, samo Zagrepčani.

– Čitava nas Hrvatska treba – šale se djelatnici dok sa slušalicama na ušima sjede ispred svojih računala i čekaju sljedeći poziv. Ispituju ih tako o redovima plovidbe Jadrolinije, na koji način se plaća odvoz smeća ako se u Vodicama ima tek vikendica te se ondje ne boravi čitave godine, a i u kojim plesnim centrima su najbolje vježbe da se ostane u formi.

Ako ne dobijete iz prve...

– Osnovno nam je pravilo da se ne pravimo pametni. Ako možemo pomoći, potražimo na internetu broj telefona, pa korisnika uputimo na pravu adresu za njegova pitanja i usput objasnimo da kod nas mogu postaviti isključivo pitanja o komunalnim uslugama u Zagrebu – rekao je Jurić te dodao kako u centar često dolaze pozivi i ljudi kojima je potrebna hitna pomoć, a djelatnici su se nedavno angažirali i u pronalaženju turista koji se izgubio u tramvaju. Posla ima, ali, kako kažu u centru, ne žale se jer nikad nije dosadno.

– Kako bi i bilo kad dnevno odgovorimo na dvije tisuće upita – kažu u pozivnom centru iz kojeg one koji iz prve nisu uspjeli dobiti djelatnika korisnika zovu povratno

ski
Veliki vodič kroz Nassfeld
Isprobajte lokalne specijalitete, zaplešite uz legendarnu Nenu i skijajte na 110 km besprijekornih staza
Grawe
PRIHVATI IZAZOV
Izazov za sve trkače koji žele pomoći drugima