Već 18 godina u Zagrebu nije izgrađen ni metar tramvajske pruge!
Od 1910., kad je stigao električni tramvaj, svakih se nekoliko godina proširivala trasa, a sve je stalo 2000.
Komentari 79
Mateja vi ste arhitekta sudjelujete kao suradnik na izradi prostornog uredenja imate li bilo kakve reference na osnovu kojih pisete i prozivate neimenovane?
Šobakica kaj je to "decenij"?
nije Dupca nego Dubca.
Sve se to moze financirati iz fondova EU medjutim onda gradonacelnik i ekipa ne mogu krasti novce!!! To je cijela poanta i nema drugo trece....
Graditi nešto radi gradnje, a ne stvarne potrebe? Ohladite malo. Zagreb treba prava delanja i delače, a ne vas pametnjakoviće.
Kad bandic gradi vl se buni kad ne radi isto pre glupiste
Prvo zapadni dio grada treba riješiti. Tramvaj staje na Ljubljanici, Črnomercu i u Prečkom. Koliko samo kvartova je predaleko i za prošetati do tramvaja. A sve jako nastanjeni dijelovi grada. Dok je istočni praktički pokriven cijeli.
Samo dvije podzemne linije bi rasteretile 30% prometa. Od Mihaljavca do Laništa i od Podsuseda do Dubrave, za početak. Te projekte bi trebalo kandidirati prema EU fondovima.
Ma daj, Milanče je izgradio barem sto kilometara pruge... ako ne i tisuću, sram vas bilo, kako možete tako lagati i ponižavati našeg poganovlaškonačelnika, vi sigurno ne vjerujete u Boga :)
Nisu tramvaji i proširenje pruga rješenje, rješenje je metro... A zašto toga nema? Pa treba nekako prehraniti sve te uhljebe kojih ima neviđena hrpa u Holdingu, ZET-u i ostalim firmama... To s uhljebima je naročito izraženo u Zagrebu, što radi političke kupovine, što radi kolektivnog ugovora gdje prednost pri zapošljavanju ima rodbina, pa čak imamo i legalni nepotizam... Negativnu selekciju, toliko prisutnu ovdje, vidimo čak i po npr. radovima za rotor. Za tih 200 metara ceste trebat će im vremenski skoro koliko Kinezima za cijeli Pelješki most... Nema, taj toliko prisutni populizam i uhljebizam spriječili su puno projekata koji bi bili korisni Zagrebu, a i onemogućavaju korištenje EU novca. Ne da Zagreb ne bi htio, nego nema nikoga tko bi uopće znao osmisliti i napraviti neki projekt... Korupcija je toliko visoka, da nemate nekog normalnog investitora koji uopće može prići blizu. A oporba, netko tko bi mogao preuzeti vlast, je još gora, totalna katastrofa, fokusirana na totalne gluposti.
Kumovi ne znaju delati tračnice. Nemaju firmu koja se time bavi. I to vam je JEDINI razlog zašto nema novih pruga.
Dok gradovi sa manjim proračunom u okruženju grade stanice podzemne željeznice, mostove da prilaznim cestama i petljama od 400 milijuna eura, Bandiću je domet fontana i asfalt. Ali bitno da se dela.
Zapadni dio grada ostao je u 1880. godini....
Tko je ,,gradonačelnik˝ grada Zagreba od 2000. god. ?
Dok Sofija gradi treću (!) liniju metroa novcem iz EU fondova, ovi nesposobnjakovići i uhljebi pričaju o nemogućnosti izgradnje par kilometara pruge jer nemaju dovoljno tramvaja! Vjerojatno im smetaju i podzemne vode.
Uhljebima iz MB366 ne treba pruga, jer se voze automobilima.
bandić rađe poveća naknade lijevim udrugama, manjinama i romima nego da se nešto gradi ipak treba brinuti o glasačima
a žičaru će raditi tvrtka koja o tome nema pojma,pa će biti rebalans, rebalansa i cijena do neba
pa kak, ma fake news
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Na shemi širenja tramvajske pruge napisano: 1935. godina Končarova ulica?! 1935. godine ta se ulica nazivala Tratinska i Ozaljska.1935. godine Dotičnik je još uvijek živio u Srbiji.